שתי שאלות

Lu Tze

New member
אז?

אני מדבר על פלח שוק. זה ששיחקת ב-10 משחקים לא אומר שפלח השוק של המשחקים האלה גדול משאר הז'אנרים.
 

Jedi Force

New member
לא אמרתי....

שהוא גדול יותר משאר הז'אנרים, אבל הוא גם לא ממש קטן. הרבה משחקים יוצאים לאחרונה עם אפשרות של אונליין.
 

juggernaut

New member
להמון משחקים המוניים יש

לגלקסיס אין מהסיבה הפשוטה לוקס תובעים ובגדול כיום ישנן 4 משפחות בסין שמשלמות ללוקאס 3 מיליון דולר כי הילדים שלהם היו טיפשים מספיק בשביל להקים שרתים פיראטיים של גלקסיס במחשב שלהם.
 

kobi wan kenobi

New member
ניתן להתחבר לשרתים הפיראטיים האלה?

לא שאני רוצה לשחק בשרתים הפיראטיים האלה, להפך, אני דווקא רוצה שלוקאס ארטס ירוויחו כסף בשביל שהם ייצרו משחקים חדשים (עוד חבילת הרחבה לגלקסיס, חבילת הרחבה לקוטור 2 שהיא תהיה בעצם החלק שלוקאס קיצץ מהמשחק המקורי, וכמובן- קוטור 3, ולא יזיק גם jk4 ולחובבי האסטרטגיה- battlefront III או ampire at war II) אני פשוט מתעניין
 
למעלה