שתי שאלות

aviax1

New member
שתי שאלות

אי פעם עשיתם שירשור על 1) הבעלי חיים במדבר גובי? 2)מכיוון שהיום איזה 60 אחוז מהקרקע של העולם המערבי מנוצלת לצרכי חקלאות האם אי פעם עשיתם שרשור גם כן של החרקים החיות בשדות חקלאים ???
 
שתי תשובות

1. לא 2. גם לא אתה מוזמן להתחיל במשהו
 

aviax1

New member
אממ אין לי מספיק ידע על שדות חקלאיים

אבל אני ינסה להתחיל שירשור
 

aviax1

New member
שדה חיטה

החיטה היא דגן ומגודלת למאכל האדם ולמספוא . מה שמצאתי בגוגל זה שנמלת הקציר חיה הרבה פעמים בשדות חיטה כמו בקישור הנ"ל http://flora.huji.ac.il/browse.asp?action=content&keyword=%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%95%D7%A9%D7%99_%D7%A6%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%9D_%D7%972
 

aviax1

New member
אם זאת חסר לי מידע לגבי

1)האם החרקים הנמצאים בשדה החיטה מומטים במהלך הריסוס (בוודאי אפילו אם כן חלקים מהם שורדים )? 2)כמה אחוז מהעולם מכוסה בשטחים חקלאיים ומתוך זה כמה למשל בשדות חיטה ? 3)איזה עוד בעלי חיים ניזונים מהמערכת של השדות החקלאיים (אני מניח שהבעלי החיים שהכי טוב להם השדות החקלאיים אלו המדבירים הביולוגיים : http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%94%D7%93%D7%91%D7%A8%D7%94_%D7%91%D7%99%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92%D7%99%D7%AA 4)אני מניח שישנם סוגים שונים של תולעים שחיים באדמה אך גם על זה חסר מידע באינטרנט ניסיתי לחפש על "מזיקים" אבל לא מצאתי יותר מדי
 

aviax1

New member
נראה ששדה החיטה הוא

שדה בעל http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A9%D7%93%D7%94_(%D7%97%D7%A7%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA) מידע על חיטה בויקיפדיה האנגלית המתורגמת : http://translate.google.co.il/translate?hl=iw&langpair=en|iw&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Wheat&prev=/translate_s%3Fhl%3Diw%26q%3D%25D7%2597%25D7%2599%25D7%2598%25D7%2594%26sl%3Diw%26tl%3Den לקחתי חלק מתורגם מויקיפדיה האנגלית מקווה שתבינו(גוגל תרגום הוא לא משהו ) : "החיטה משמשת מזון למפעל על ידי זחלים של כמה פרפראים ( פרפר ו עש ) מינים כולל הלהבה , כפרי כתף הקשר , Setaceous עברית תו ו לפת המוס . Early in the season, birds and rodents can also cause significant damage to a crop by digging up and eating newly planted seeds or young plants. בתחילת העונה, ציפורים ומכרסמים יכול גם לגרום נזק משמעותי יבול ידי חופרים ואוכלים שתל החדש זרעים או צמחים צעירים. They can also damage the crop late in the season by eating the grain from the mature spike. הם יכולים גם להזיק חיתוך מאוחר של העונה על ידי אכילת דגנים מ לספייק בוגרת. Recent post-harvest losses in cereals amount to billions of dollars per year in the USA alone, and damage to wheat by various borers, beetles and weevils is no exception. [ 57 ] Rodents can also cause major losses during storage, and in major grain growing regions, field mice numbers can sometimes build up explosively to plague proportions because of the ready availability of food. [ 58 ] To reduce the amount of wheat lost to post-harvest pests, Agricultural Research Service scientists have developed an “insect-o-graph,” which can detect insects in wheat that are not visible to the naked eye. לאחרונה הקציר שלאחר הפסדים דגנים סכום של מיליארדי דולרים בשנה בארה"ב לבדה, ואת הנזק חיטה ידי חיפושיות שונות borers, ועל תולעים אינו יוצא מן הכלל. [57] המכרסמים יכול גם לגרום הפסדים גדולים במהלך האחסון, וכן תבואה גדול גוברת אזורים, מספרי בשדה עכברים יכולים לפעמים לבנות בפיצוץ להציק הפרופורציות בגלל מוכן הזמינות של מזון. [58] כדי לצמצם את כמות החיטה אבד, קציר מזיקים לכתוב, מחקר חקלאי שירות מדענים פיתחו "-o חרקים גרף, "שיכול לזהות חרקים בחיטה שאינם נראים בעין בלתי מזוינת. The device uses electrical signals to detect the insects as the wheat is being milled. המכשיר עושה שימוש באותות חשמליים כדי לאתר את החרקים כמו חיטה מתבצעת וטוחנים. The new technology is so precise that it can detect 5-10 infested seeds out of 300,000 good ones. [ 59 ] Tracking insect infestations in stored grain is critical for food safety as well as for the marketing value of the crop. הטכנולוגיה החדשה היא מדויקת, כך שתוכל לזהות זרעים שורץ 5-10 מתוך 300,000 טובים. [59] חרק מכת מעקב בגרגר מאוחסנים הוא קריטי עבור בטיחות מזון, כמו גם על שיווק ערך של היבול. " בכול מקרה יש הרבה מידע על המזיקים שם באנגלית בערך : http://en.wikipedia.org/wiki/Wheat הכי למטה כתוב שם על ה"מזיקים" הבאים : 1)http://en.wikipedia.org/wiki/Larva 2)http://en.wikipedia.org/wiki/Lepidoptera 3)http://en.wikipedia.org/wiki/Flame_(moth) 4)http://en.wikipedia.org/wiki/Rustic_Shoulder-knot 5)http://en.wikipedia.org/wiki/Setaceous_Hebrew_Character 6)http://en.wikipedia.org/wiki/Turnip_Moth
 
תהפוך את הקישורים ל"חיים" בעזרת

קישורים בתוכן ההודעה או כתובות אינטרנט נלוות אחרת ה ממש לא קריא ולא ידידותי למשתמש אולי קודם תספר לנו למה זה בכלל מעניין....
(אני לא אומרת שזה לא... אבל למה זה מעניין אותך ומה מביא אותך לעסוק בזה)
 

aviax1

New member
אוקיי

האדם הורס ומשחיז את הנופים הפראיים לטובת שדות חקלאיים והיבול שאותו הוא יותר מגדל מכל זה חייטה אם זאת אפשר לקחת גישה יותר אופטימיסטית ולראות מה חי בתוך השדות הללוא ??? גם שנראה שהטבע נהרס אפשר לראות שהוא רק עבר טרנספורמציה ויש שם בעלי חיים אחרים.
 
אין ספק שמגוון המינים באזורים חקלאיים נמוך

יותר מאשר באזורים טבעיים למשל במטעי שמן דקלים באינדונזיה יש רק כשישית מהמגוון הביולוגי שקיים ביערות הגשם שמבוראים לטובת נטיעת המטעים
 

aviax1

New member
דווקה שישית מיער גשם נשמע הרבה

וגם זה משהו ... מאיפה לך הנתונים אולי תשתף ?
 
אוכל מחר להביא את המקור

יש לי בעבודה ושישית זה לא הרבה בכלל ולא צריך להסתפק במעט כי בסופו של דבר נישאר עם כלום.. ובעצם לא נישאר....
 
הנה ציטוט בנושא

Emily Fitzherbert continues: “By compiling scientific studies of birds, bats, ants and other species, we were able to show that on average, fewer than one-sixth of the species recorded in primary forest were found in oil palm. Degraded forest, and even alternative crops such as rubber and cocoa, supported higher numbers of species than oil palm plantations.” ולזה לקוח מכאן
 

weinman

New member
לא מפתיע

ככל שהמגוון הביולוגי בבסיס הפרמידה האקולוגית עני יותר במינים כך גם עניים יותר הרמות הגבוהות יותר בפרמידה כמות המינים (המגוון הביולגי) תמיד תרד והמסה הביולוגית היחסית של המינים הקיימים תעלה.
 
למעלה