שתי שאלות

שתי שאלות ../images/Emo53.gif

א. איך אני מצרפת מצגת בקישור של דף HTML לאתר שלי ? אני יודעת שניתנה פה פעם תשובה לשאלה זו . לא מצאתי אותה..... ב. הכנתי דף HTML הוספתי רקע ותמונות . כשניסיתי לצרף טבלה , הרקע והתמונות "נעלמו" מהדף . מה עשיתי לא בסדר ???? שבוע טוב ריקי
 
שלום ריקי

א. את יכולה לשמור את המצגת כדף אינטרנט ואת יכולה פשוט לתת קישור אליה. אם את רוצה את יכולה לשמור כל שקופית כתמונה ואז להציג בדף אינטרנט. ב. תצרפי את הדף / קישור
 
למעלה