שר התחבורה על תחנת כפר מנחם:

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
כן, השאירו שם שטח עבור תחנת רכבת.

לא אמרתי שאמרת
אמרתי שאם לא מבטלים אז נוסף זמן נסיעה.

לא יודע כמה זה יוסיף, אולי בחשמול באמת רק דקה אם כי אני בספק.

בכל מקרה, אני זוכר שמישהו אמר כאן בפורום שיש תכנון רחוק מאוד של תחנה בכניסה לעיר (מיכאל?)
כן, השאירו שם שטח עבור תחנת רכבת.
 

olli3

New member
מנהל
כביש 6 והנתיב המהיר מטלטלים אותך כהוגן :)

בניגוד אליך רוב הנוסעים מעדיפים רכבת על אוטוב
על פי מספר הנוסעים נראה שחל גידול במספר הנוסעים גם ברכבת וגם באוטובוס. לא חושב שרבים עברו מהרכבת לאוטובוס.
הנסיעה ברכבת נוחה יותר ואמינה יותר מבחינת זמנים ושווה לנסוע בה גם במחיר יותר גבוה, או זמן מעט יותר ארוך.
רק למעטים יותר נוח לנסוע באוטובוס מטלטל מאשר ברכבת.
כביש 6 והנתיב המהיר מטלטלים אותך כהוגן :)
אני לא מבין איך הנהגים לא נרדמים מהנסיעה הכל כך חלקה הזאת בכלל.

אבל לעניינו, כיש רכבת פעם בשעה, אז אנשים לא ימתינו במיוחד שעה בשביל לנסוע אך ורק ברכבת. כיש רכבת כל חצי שעה ואחת מהן מאספת - גם.

לאנשים רבים חשובה המהירות. ויש אנשים שעברו מהרכבת לאוטובוס, דיברתי עם לא מעט אנשים כאלו.

אין לי בעיה שקו הרכבת יגדל בכמות נוסעיו, ההיפך, לי זה ישאיר מקום ישיבה כפול באוטובוס ואוכל להנות יותר מהנסיעה. אין לי בעיה שקו הרכבת גם ככה גדל, עדיין יש גם אנשים שעברו מהרכבת חזרה לאוטובוס בשל מהירות הנסיעה.

בכל מקרה, צריך שתי רכבות ישירות בשעה, רכבת פעם בשעה זה לא מספיק כדי לבסס שירות סדיר כמו שצריך בקו מהיר.
 
כשאתה כותב שתי רכבות ישירות בשעה למה אתה

כביש 6 והנתיב המהיר מטלטלים אותך כהוגן :)
אני לא מבין איך הנהגים לא נרדמים מהנסיעה הכל כך חלקה הזאת בכלל.

אבל לעניינו, כיש רכבת פעם בשעה, אז אנשים לא ימתינו במיוחד שעה בשביל לנסוע אך ורק ברכבת. כיש רכבת כל חצי שעה ואחת מהן מאספת - גם.

לאנשים רבים חשובה המהירות. ויש אנשים שעברו מהרכבת לאוטובוס, דיברתי עם לא מעט אנשים כאלו.

אין לי בעיה שקו הרכבת יגדל בכמות נוסעיו, ההיפך, לי זה ישאיר מקום ישיבה כפול באוטובוס ואוכל להנות יותר מהנסיעה. אין לי בעיה שקו הרכבת גם ככה גדל, עדיין יש גם אנשים שעברו מהרכבת חזרה לאוטובוס בשל מהירות הנסיעה.

בכל מקרה, צריך שתי רכבות ישירות בשעה, רכבת פעם בשעה זה לא מספיק כדי לבסס שירות סדיר כמו שצריך בקו מהיר.
כשאתה כותב שתי רכבות ישירות בשעה למה אתה
מתכוון?
רכבות שמדלגות גם על קרית גת?
בקו הזה עוד לא הייתה מעולם רכבת ישירה (שמדלגת על קרית גת) וגם לא היו מעולם שתי רכבות בשעה שעוצרות רק בקרית גת.
ואתה בעצמך כתבת שכאשר זמן הנסיעה (של רכבת אחת בשעה) היה מהיר יותר הרבה עברו לרכבת.
אז איך ניתן להסיק שצריך בקו הזה שתי רכבות ישירות בשעה?
בקו חיפה - ת"א שהוא קו הרבה יותר עמוס רק כעת הוסיפו רכבת ישירה (בערך....כי חלק מהן עוצרות בחדרה) שניה בשעות השיא ואין אף רכבת ישירה בשעות השפל.
לדעתי סידור רכבות כפי שאני כתבתי (ישירה+מהירה+מאספת בשעות השיא ומהירה+מאספת בשעות השפל) יספיק בהחלט בשנים הקרובות.
 

נוסע23

New member
נראה לי שהשאלה אם עוצרים בקריית גת משנית

כשאתה כותב שתי רכבות ישירות בשעה למה אתה
מתכוון?
רכבות שמדלגות גם על קרית גת?
בקו הזה עוד לא הייתה מעולם רכבת ישירה (שמדלגת על קרית גת) וגם לא היו מעולם שתי רכבות בשעה שעוצרות רק בקרית גת.
ואתה בעצמך כתבת שכאשר זמן הנסיעה (של רכבת אחת בשעה) היה מהיר יותר הרבה עברו לרכבת.
אז איך ניתן להסיק שצריך בקו הזה שתי רכבות ישירות בשעה?
בקו חיפה - ת"א שהוא קו הרבה יותר עמוס רק כעת הוסיפו רכבת ישירה (בערך....כי חלק מהן עוצרות בחדרה) שניה בשעות השיא ואין אף רכבת ישירה בשעות השפל.
לדעתי סידור רכבות כפי שאני כתבתי (ישירה+מהירה+מאספת בשעות השיא ומהירה+מאספת בשעות השפל) יספיק בהחלט בשנים הקרובות.
נראה לי שהשאלה אם עוצרים בקריית גת משנית
עדיף שתהיה רכבת ישירה לגמרי. עצירה אחת בדרך זה לא כל כך נורא. הבעיה היא כשמגיעים ל-3-4 עצירות. במקרה כזה, כבר נוצר פער זמן משמעותי בין זמן הנסיעה של הרכבת המהירה וזה של המאספת, וכבר לא כדאי לקחת את המאספת - עדיף לתכנן מראש לבוא לקחת את המהירה (או לנסוע באוטובוס). אז אפקטיבית, בשביל רוב הנוסעים, זה כאילו שיש רק רכבת אחת בשעה.
מה שאתה מציע הוא בהחלט טוב, אבל זה רחוק מאד ממה שיש עכשיו.
 

olli3

New member
מנהל
בדיוק.

נראה לי שהשאלה אם עוצרים בקריית גת משנית
עדיף שתהיה רכבת ישירה לגמרי. עצירה אחת בדרך זה לא כל כך נורא. הבעיה היא כשמגיעים ל-3-4 עצירות. במקרה כזה, כבר נוצר פער זמן משמעותי בין זמן הנסיעה של הרכבת המהירה וזה של המאספת, וכבר לא כדאי לקחת את המאספת - עדיף לתכנן מראש לבוא לקחת את המהירה (או לנסוע באוטובוס). אז אפקטיבית, בשביל רוב הנוסעים, זה כאילו שיש רק רכבת אחת בשעה.
מה שאתה מציע הוא בהחלט טוב, אבל זה רחוק מאד ממה שיש עכשיו.
בדיוק.
 

olli3

New member
מנהל
לא הייתי ברור, אבהיר את דבריי.

כשאתה כותב שתי רכבות ישירות בשעה למה אתה
מתכוון?
רכבות שמדלגות גם על קרית גת?
בקו הזה עוד לא הייתה מעולם רכבת ישירה (שמדלגת על קרית גת) וגם לא היו מעולם שתי רכבות בשעה שעוצרות רק בקרית גת.
ואתה בעצמך כתבת שכאשר זמן הנסיעה (של רכבת אחת בשעה) היה מהיר יותר הרבה עברו לרכבת.
אז איך ניתן להסיק שצריך בקו הזה שתי רכבות ישירות בשעה?
בקו חיפה - ת"א שהוא קו הרבה יותר עמוס רק כעת הוסיפו רכבת ישירה (בערך....כי חלק מהן עוצרות בחדרה) שניה בשעות השיא ואין אף רכבת ישירה בשעות השפל.
לדעתי סידור רכבות כפי שאני כתבתי (ישירה+מהירה+מאספת בשעות השיא ומהירה+מאספת בשעות השפל) יספיק בהחלט בשנים הקרובות.
לא הייתי ברור, אבהיר את דבריי.
כמו שקו 470 מבאר שבע לירושלים נקרא "ישיר" למרות שהוא עוצר בלטרון ובקסטל...

כך רכבת ישירה יכולה להיות כזאת עם עצירה בקרית גת. אבל אם מפעילים שתיים בשעה, אז אחת מהן ללא עצירה בקרית גת אלא ישירה לחלוטין.

בשעות השיא, לטעמי צריכות לפעול 3 רכבות. אחת ישירה ללא עצירות, אחת מהירה עם עצירה בקרית גת ואחת מאספת. דר"א, את המאספות הייתי מעביר גם בנתב"ג, יש בשנים האחרונות דרישה עולה לקישור לקרית שדה התעופה גם מבאר שבע וגם מערים אחרות בדרום. בלו"ז החדש יש רכבת פעם ביום לכל כיוון שעוברת בנתב"ג, זה נחמד אבל צריך יותר בשעות היוממים לפחות. זאת למרות שמרכבת לוד יש את קו 22 (שמתחיל ברכבת לוד) היישר לקרית שדה התעופה.

יש אנשים רבים שמכיוון שחשובה להם מהירות הנסיעה ואין רכבת בזמן שהם צריכים ואוטובוס אינו אופציה מבחינתם - הם בחורים לנסוע ברכב פרטי או רכב מהעבודה למרות שאם הייתה רכבת בזמנים שמתאימים להם, הם היו בוחרים בה.

אנחנו נמשיך לראות עליה במספר הנוסעים ברכבות מבאר שבע, במרוצת הזמן יהיה זה כורח המציאות להוסיף רכבות.
 
עדיף שהקישור לנתב"ג מלוד יתבצע על ידי רכבת

לא הייתי ברור, אבהיר את דבריי.
כמו שקו 470 מבאר שבע לירושלים נקרא "ישיר" למרות שהוא עוצר בלטרון ובקסטל...

כך רכבת ישירה יכולה להיות כזאת עם עצירה בקרית גת. אבל אם מפעילים שתיים בשעה, אז אחת מהן ללא עצירה בקרית גת אלא ישירה לחלוטין.

בשעות השיא, לטעמי צריכות לפעול 3 רכבות. אחת ישירה ללא עצירות, אחת מהירה עם עצירה בקרית גת ואחת מאספת. דר"א, את המאספות הייתי מעביר גם בנתב"ג, יש בשנים האחרונות דרישה עולה לקישור לקרית שדה התעופה גם מבאר שבע וגם מערים אחרות בדרום. בלו"ז החדש יש רכבת פעם ביום לכל כיוון שעוברת בנתב"ג, זה נחמד אבל צריך יותר בשעות היוממים לפחות. זאת למרות שמרכבת לוד יש את קו 22 (שמתחיל ברכבת לוד) היישר לקרית שדה התעופה.

יש אנשים רבים שמכיוון שחשובה להם מהירות הנסיעה ואין רכבת בזמן שהם צריכים ואוטובוס אינו אופציה מבחינתם - הם בחורים לנסוע ברכב פרטי או רכב מהעבודה למרות שאם הייתה רכבת בזמנים שמתאימים להם, הם היו בוחרים בה.

אנחנו נמשיך לראות עליה במספר הנוסעים ברכבות מבאר שבע, במרוצת הזמן יהיה זה כורח המציאות להוסיף רכבות.
עדיף שהקישור לנתב"ג מלוד יתבצע על ידי רכבת
מהראשונים מאשר להאריך את הדרך לרוב הנוסעים מבאר שבע, להבים או קרית גת. מי שצריך להגיע לנתב"ג יחליף רכבת בלוד.
ואלה שצריכים לקרית שדה התעופה כבר יעדיפו לרדת בלוד מאשר ליסוע עד נתב"ג.
תזכור גם שרכבת מלוד שעוצרת בנתב"ג אמורה לשרת גם מגיעים מכיוון רחובות, יבנה, אשדוד, אשקלון ואלה לא צריכים לסמוך על רכבת שתגיע עמוסה מבאר שבע, וקרית גת.
לנתב"ג למעשה צריך להיות שאטל מלוד והקו הכי מתאים לשמש בתפקיד השאטל הזה זה קו הראשונים והקו הכי פחות מתאים זה קו מבאר שבע.
 
ושכחתי גם את בית שמש

עדיף שהקישור לנתב"ג מלוד יתבצע על ידי רכבת
מהראשונים מאשר להאריך את הדרך לרוב הנוסעים מבאר שבע, להבים או קרית גת. מי שצריך להגיע לנתב"ג יחליף רכבת בלוד.
ואלה שצריכים לקרית שדה התעופה כבר יעדיפו לרדת בלוד מאשר ליסוע עד נתב"ג.
תזכור גם שרכבת מלוד שעוצרת בנתב"ג אמורה לשרת גם מגיעים מכיוון רחובות, יבנה, אשדוד, אשקלון ואלה לא צריכים לסמוך על רכבת שתגיע עמוסה מבאר שבע, וקרית גת.
לנתב"ג למעשה צריך להיות שאטל מלוד והקו הכי מתאים לשמש בתפקיד השאטל הזה זה קו הראשונים והקו הכי פחות מתאים זה קו מבאר שבע.
ושכחתי גם את בית שמש
 

olli3

New member
מנהל
מסכים איתך, לא חשבתי על זה.

עדיף שהקישור לנתב"ג מלוד יתבצע על ידי רכבת
מהראשונים מאשר להאריך את הדרך לרוב הנוסעים מבאר שבע, להבים או קרית גת. מי שצריך להגיע לנתב"ג יחליף רכבת בלוד.
ואלה שצריכים לקרית שדה התעופה כבר יעדיפו לרדת בלוד מאשר ליסוע עד נתב"ג.
תזכור גם שרכבת מלוד שעוצרת בנתב"ג אמורה לשרת גם מגיעים מכיוון רחובות, יבנה, אשדוד, אשקלון ואלה לא צריכים לסמוך על רכבת שתגיע עמוסה מבאר שבע, וקרית גת.
לנתב"ג למעשה צריך להיות שאטל מלוד והקו הכי מתאים לשמש בתפקיד השאטל הזה זה קו הראשונים והקו הכי פחות מתאים זה קו מבאר שבע.
מסכים איתך, לא חשבתי על זה.
 
יותר ממסכים עם השורות האחרונות.

כביש 6 והנתיב המהיר מטלטלים אותך כהוגן :)
אני לא מבין איך הנהגים לא נרדמים מהנסיעה הכל כך חלקה הזאת בכלל.

אבל לעניינו, כיש רכבת פעם בשעה, אז אנשים לא ימתינו במיוחד שעה בשביל לנסוע אך ורק ברכבת. כיש רכבת כל חצי שעה ואחת מהן מאספת - גם.

לאנשים רבים חשובה המהירות. ויש אנשים שעברו מהרכבת לאוטובוס, דיברתי עם לא מעט אנשים כאלו.

אין לי בעיה שקו הרכבת יגדל בכמות נוסעיו, ההיפך, לי זה ישאיר מקום ישיבה כפול באוטובוס ואוכל להנות יותר מהנסיעה. אין לי בעיה שקו הרכבת גם ככה גדל, עדיין יש גם אנשים שעברו מהרכבת חזרה לאוטובוס בשל מהירות הנסיעה.

בכל מקרה, צריך שתי רכבות ישירות בשעה, רכבת פעם בשעה זה לא מספיק כדי לבסס שירות סדיר כמו שצריך בקו מהיר.
יותר ממסכים עם השורות האחרונות.
 

אלון ל 2

New member
פשוט מאד

כביש 6 והנתיב המהיר מטלטלים אותך כהוגן :)
אני לא מבין איך הנהגים לא נרדמים מהנסיעה הכל כך חלקה הזאת בכלל.

אבל לעניינו, כיש רכבת פעם בשעה, אז אנשים לא ימתינו במיוחד שעה בשביל לנסוע אך ורק ברכבת. כיש רכבת כל חצי שעה ואחת מהן מאספת - גם.

לאנשים רבים חשובה המהירות. ויש אנשים שעברו מהרכבת לאוטובוס, דיברתי עם לא מעט אנשים כאלו.

אין לי בעיה שקו הרכבת יגדל בכמות נוסעיו, ההיפך, לי זה ישאיר מקום ישיבה כפול באוטובוס ואוכל להנות יותר מהנסיעה. אין לי בעיה שקו הרכבת גם ככה גדל, עדיין יש גם אנשים שעברו מהרכבת חזרה לאוטובוס בשל מהירות הנסיעה.

בכל מקרה, צריך שתי רכבות ישירות בשעה, רכבת פעם בשעה זה לא מספיק כדי לבסס שירות סדיר כמו שצריך בקו מהיר.
פשוט מאד
לא נוהגים במהירות 110 קמש. במאה וחמישים לא נרדמים.
 
האמת שלבאר שבעים עדיף שיקימו את שתי התחנות

הגדלת תדירות הרכבות והקצאת רכבת ישירה
(ישירה "על אמת"), לפחות אחת בשעה, הן העניינים החשובים והנדרשים בקו. הקמת התחנה לכשעצמה אינה מהווה בעיה ואני כלל לא נרעש נוכח האפשרות שהתחנה אכן תקום. כמו"כ, בהחלט יתכן שהצהרת השר תתתקיים כלשונה, אך לא מן הנמנע שהתסריט יכול להשתנות: באוצר כבר מודעים לתחנת מזכרת בתיה העתידית, ואם זו תעמוד בו-זמנית על הפרק תיתכנה "הפתעות".
האמת שלבאר שבעים עדיף שיקימו את שתי התחנות
כי אז יגדל הסיכוי שיפצלו את השירות הבינעירוני ווהשירות הפרברי כאשר תחנת קרית גת תשמש בתפקיד בנימינה ותחנת להבים-רהט תשמש בתפקיד עתלית.
כפר מנחם, מזכרת בתיה, רמלה, לוד = 4 תחנות (אם יוסיפו את גני אביב או את כפר חב"ד אז יש 5)
קיסריה-פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, בית יהושע, הרצליה = 5 תחנות
הבעיה תהיה מה לעשות עם תחנת לוד - האם רכבות מב"ש יעצרו בה או לא. אבל זו תהיה "צרה של עשירים".
 

Ofekalef1

New member


האמת שלבאר שבעים עדיף שיקימו את שתי התחנות
כי אז יגדל הסיכוי שיפצלו את השירות הבינעירוני ווהשירות הפרברי כאשר תחנת קרית גת תשמש בתפקיד בנימינה ותחנת להבים-רהט תשמש בתפקיד עתלית.
כפר מנחם, מזכרת בתיה, רמלה, לוד = 4 תחנות (אם יוסיפו את גני אביב או את כפר חב"ד אז יש 5)
קיסריה-פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, בית יהושע, הרצליה = 5 תחנות
הבעיה תהיה מה לעשות עם תחנת לוד - האם רכבות מב"ש יעצרו בה או לא. אבל זו תהיה "צרה של עשירים".
 

amit1270

New member
לוד היא תחנה מקשרת לקווים אחרים

האמת שלבאר שבעים עדיף שיקימו את שתי התחנות
כי אז יגדל הסיכוי שיפצלו את השירות הבינעירוני ווהשירות הפרברי כאשר תחנת קרית גת תשמש בתפקיד בנימינה ותחנת להבים-רהט תשמש בתפקיד עתלית.
כפר מנחם, מזכרת בתיה, רמלה, לוד = 4 תחנות (אם יוסיפו את גני אביב או את כפר חב"ד אז יש 5)
קיסריה-פרדס חנה, חדרה מערב, נתניה, בית יהושע, הרצליה = 5 תחנות
הבעיה תהיה מה לעשות עם תחנת לוד - האם רכבות מב"ש יעצרו בה או לא. אבל זו תהיה "צרה של עשירים".
לוד היא תחנה מקשרת לקווים אחרים
כולל קו אפשרי לנתב"ג. יהיה ממש לא חכם לוותר על עצירה שם.
 

Rubim88

New member
מה גם שהיא נמצאת בין 2 עיקולים שבכל

לוד היא תחנה מקשרת לקווים אחרים
כולל קו אפשרי לנתב"ג. יהיה ממש לא חכם לוותר על עצירה שם.
מה גם שהיא נמצאת בין 2 עיקולים שבכל
מקרה מגבילים את מהירות הרכבת, כך שההשפעה על הזמנים קטנה עוד יותר.
 
בכתבה שצירפת, היכן רשום על תחנת כפר מנחם?

מדובר בהודעה חדשה ועדכנית
היום אושרר, לאחר החלטה בשבוע שעבר, החלטה להמשך הקמתה של התחנה.
זאת לאחר שגם האוצר, לאחר בדיקה קפדנית של כדאיות התחנה, הסיר את התנגדותו.
על האישור חתומים כול הגופים הרלווטים.

אני חושב שמדובר בחדשות מעולות מבחינת התחבורה להסעת המונים בישראל, אבל אני מבין שאני לא בקונצנזוס.

לגבי לחץ, העובדה שקבוצה גדולה של אזרחים פעלו בזמנם החופשי כדי לנסות ולקדם את סיום בניית התחנה (והצליחו) הוא עוד סימן לכך שמדובר בתחנה בעלת פוטנציאל משמעותי.

מצורף קישור לכתבה שמעדכנת בנושא.
בכתבה שצירפת, היכן רשום על תחנת כפר מנחם?
 

בועז ל

New member
ההודעה חדשה, התוכן לא. כבר ב-29.3 השנה

מדובר בהודעה חדשה ועדכנית
היום אושרר, לאחר החלטה בשבוע שעבר, החלטה להמשך הקמתה של התחנה.
זאת לאחר שגם האוצר, לאחר בדיקה קפדנית של כדאיות התחנה, הסיר את התנגדותו.
על האישור חתומים כול הגופים הרלווטים.

אני חושב שמדובר בחדשות מעולות מבחינת התחבורה להסעת המונים בישראל, אבל אני מבין שאני לא בקונצנזוס.

לגבי לחץ, העובדה שקבוצה גדולה של אזרחים פעלו בזמנם החופשי כדי לנסות ולקדם את סיום בניית התחנה (והצליחו) הוא עוד סימן לכך שמדובר בתחנה בעלת פוטנציאל משמעותי.

מצורף קישור לכתבה שמעדכנת בנושא.
ההודעה חדשה, התוכן לא. כבר ב-29.3 השנה
פרסם מנכ"ל משרד התחבורה תגובה לכתבה המרושלת של דב גילהר ולפיה "הבשורה היא משר התחבורה: הכוונה שלנו להתחיל לבנות את תחנת הרכבת כבר בשנה הקרובה. המהלך עבר בדיקת כדאיות כלכלית ותחנת הרכבת תקום ותשרת את תושבי האזור".
 

RedBishop

New member
העידכון הוא על אישור סופי ומשותף

ההודעה חדשה, התוכן לא. כבר ב-29.3 השנה
פרסם מנכ"ל משרד התחבורה תגובה לכתבה המרושלת של דב גילהר ולפיה "הבשורה היא משר התחבורה: הכוונה שלנו להתחיל לבנות את תחנת הרכבת כבר בשנה הקרובה. המהלך עבר בדיקת כדאיות כלכלית ותחנת הרכבת תקום ותשרת את תושבי האזור".
העידכון הוא על אישור סופי ומשותף
בכתבתו של דב גילהר, ציין המנכ"ל את רצונו של משרד התחבורה. בזמנו, משרד האוצר עדיין התלבט והערים קשיים.

כעת (אתמול) הוסרו המכשולים. ישנו אישור חתום וסגור שנשלח לכול הנוגעים בדבר, ואני מניח שיתפרסם בקרוב בצורה רשמית יותר, של כ 38 מיליון ש"ח לסיום הבנייה. משרד התחבורה הודיע על לוח זמנים של 6 חודשי תכנון ולאחר מכן, תחילת בנייה.

כמובן, עוד חזון לגואל, אבל אנחנו מרוצים מאוד.

בלי קשר, להערכתי, תוספת נוסעים + תחנה לקו, הם בהחל טריגר טוב להגברת כמות הרכבות בשעות השיא, אבל לזה יש עוד זמן כמובן.
 

בועז ל

New member
הודעת המנכ"ל ברורה ומדברת בפני עצמה.

העידכון הוא על אישור סופי ומשותף
בכתבתו של דב גילהר, ציין המנכ"ל את רצונו של משרד התחבורה. בזמנו, משרד האוצר עדיין התלבט והערים קשיים.

כעת (אתמול) הוסרו המכשולים. ישנו אישור חתום וסגור שנשלח לכול הנוגעים בדבר, ואני מניח שיתפרסם בקרוב בצורה רשמית יותר, של כ 38 מיליון ש"ח לסיום הבנייה. משרד התחבורה הודיע על לוח זמנים של 6 חודשי תכנון ולאחר מכן, תחילת בנייה.

כמובן, עוד חזון לגואל, אבל אנחנו מרוצים מאוד.

בלי קשר, להערכתי, תוספת נוסעים + תחנה לקו, הם בהחל טריגר טוב להגברת כמות הרכבות בשעות השיא, אבל לזה יש עוד זמן כמובן.
הודעת המנכ"ל ברורה ומדברת בפני עצמה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה