שירי באמת עשתה את השנה הזאת ובגדול זה מגיע לה..אולי שנה באה זה יגיע למישהו אחר אבל השנה זה רק לשירי וכל מי שמצביע צריך בדרך להצביע לפחות לעוד 2 קטגוריות[סה"כ 3]ורק אז ההצבעה לשירי תיקלט אחרת זה לא יקלוט את ההצבעה אם הצבעתם רק בקטגורית מוזיקה
איןן היא מדהימה.. היא מוכשרת בטרוףף היא זכתה מקום 5(משו כזה לא?) בארווזיון והביאה כבוד.. אה וגם הבטיחה תהשתתופות שלנו שנה הבאה חוץ מזה היא נראית כזאת חמודהה הייתי מצביעה לה בכיף... רק חבל שזה לא כ"כ מעניין אותי