שרשור

real snake

New member
אני ביכלל לא אוהב כוכב נולד.. חחח

ה http://planet.nana.co.il/liran_savilia/5.JPG
 
באמת לשירי מגיע../images/Emo131.gif../images/Emo118.gif

שירי באמת עשתה את השנה הזאת ובגדול זה מגיע לה..אולי שנה באה זה יגיע למישהו אחר אבל השנה זה רק לשירי וכל מי שמצביע צריך בדרך להצביע לפחות לעוד 2 קטגוריות[סה"כ 3]ורק אז ההצבעה לשירי תיקלט אחרת זה לא יקלוט את ההצבעה אם הצבעתם רק בקטגורית מוזיקה
אני בטוחה שזה ממש חשוב לשירי...יאללה להצביע..
 

M a m u s h k a

New member
באמת מגיע לה..

איןן היא מדהימה.. היא מוכשרת בטרוףף היא זכתה מקום 5(משו כזה לא?) בארווזיון והביאה כבוד.. אה וגם הבטיחה תהשתתופות שלנו שנה הבאה חוץ מזה היא נראית כזאת חמודהה הייתי מצביעה לה בכיף... רק חבל שזה לא כ"כ מעניין אותי
 
../images/Emo41.gifתצביעו לנתן דטנר

http://www.nrg.co.il/hashana הוא משתתף בקטגורית תאטרון תצביעו לו הוא מישלנוו
 
למעלה