שרשור

i love facundo

New member
שירי מימון ../images/Emo45.gifכנסו

היא סחפה מדינה שלמה איתה היא ריגשה את כל אירופה באירוויזיון, ועכשיו היא מועמדת לזמרת השנה בקטגוריית "מוזיקה" בטקס אנשי השנה 2005 עזרו לנו ולשירי להגיע למקום ה-1 כולם מצביעים לשירי מימון! http://www.nrg.co.il/hashana אם תעבירו תהודעה הזו זה יהיה מצויין..והכי חשוב שבאמת תצביעו! תודה רבהההה
 

danielosh2

New member
הייייי לכולםםםםםםםם..=)))))

מה קורה??????? דברו איתייייי משעמםםםםםםם..=\\\\ יאללה שלחו תגובה ביו'ששש
 

efrat777

New member
שירי מימון מתמודדת באנשי השנה!

URL=http://imageshack.us]
[/URL] שירי מימון מתמודדת בקטגורית המוזיקה באנשי השנה. תעזרו לנו ולה ותצביעו בשבילה.מגיע לה אחרי כל מה שהיא עברה השנה: מאמאמיה, מנחה באקזיט, הסינגל הראשון, הקליפ הראשון, הקדם ארווזיון, האירוויזיון כמובן, בקרוב אלבום הבכורה. הנה מה שכתבו בבחירה: שירי מימון - האישה שהחייתה בשתי ידיה את הקדם אירוויזיון הגווע, כשכבשה בסערה את המקום הראשון בבלדת המחץ "השקט שנשאר" ונסעה לייצג אותנו באוקראינה. כשחזרה לארץ, עם המקום הרביעי המכובד, כבר היה ברור שמימון שודרגה מזוכת המקום השני ב"כוכב נולד" וממנחת "אקזיט" הקופצנית לזמרת לאומית מבטיחה, עם אלבום בכורה בדרך. צריך להצביע לשלוש קטגוריות חוץ מלשירי כדי שההצבעה תיקלט. אפשר להצביע דרך הטלפון ודרך האתר: 035000000 תודה לכל מי שמצביע :) http://www.nrg.co.il/hashana/
 

אביחי 33

New member
שמונים פעם../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif../images/Emo46.gif על הדווקא ...

לא נצביע לה
 

LiRooZ

New member
אני ראייתיי...

החיקוי של שלמה ארצי היה בול אותו דבר :]
 
למעלה