שרשור

NimaZ

New member
אמ...

ברצוני לתקן משו.... זימזמתי את השיר הזה כל היום בבוקר ולפני שהלכתי לישון אז לפי מה שאני יודעת: |
"טירן אתה לא חבר אתה מעפן
אתה מעפן
(...שוכחת פה איזה חלק...)
וגם אתה לא חבר אתה מעפן
אתה מעפן
איזה שיר נחמד בלי חרוזים... חרוזים... שיר בלי חרוזים..."
למי שלא הבין: המילים שיש בין ה-
ל-
זה מה שמיכל עושה כזמרת לווי!
 

NimaZ

New member
אוי../images/Emo12.gif

בין ה- "וגם" ל-"אתה" אמור להיות אבי... התלבלבתי!
 

NimaZ

New member
../images/Emo32.gif חשוב במיוחד!!!

שמונה וחציייייייייייייייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!! אימלהההההההההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 אסי איפה אתההההההההההההההה????????????????? מה קרה לתאורה?????????? איפה חצי מהקהל??????????????????? למה אנני בבית שלי??????????????? מי עף?????????????????????? מי מצחיק???????????????? וכ'ו!
 

gilmorefreak

New member
או..יופי..אז אפשר לשרשר לפה ../images/Emo32.gif?

הייתה לי היום בגרות במתמטיקה..היה פה עוד מישהו שהייתה לו בגרות במתמטיקה היום?????? אני כל כך שמחה שאני מאחורי זה...ושהלך די טוב.. עכשיו..אם יש פה מישהו שעשה בגרות במתמטיקה..חוץ מאיתי לא נראה לי..כולכם קטנים אה
בכל מקרה חמש יחידות עשו טופס 005..וגם 006-תלוי איזה בציפר כמובן..בכל מקרה...אם מישהו עשה 005 נכון שזאת הייתה בדיחה חולנית?? אני כאילו כולי בלחץ..ממש..ואני בדר"כ לא ככה..מסתכלת על הטופס..תרגיל בגיאומטריה..ואני כזה..זה באמת מה שנתון לי?? הם רוצים שאני אעשה חפיפה?? חה!!! זאת הייתה כזאת בדיחה..וגם גיאומטריה השני...ועשיתי גם אי שיוויונים- חביב...בכל מקרה..נחזור לנושא..שני תרגילים כל כך קלים בגיאומטריה..המורה שלי עשתה את המבחן הזה ב-10 ד' ולא האמינה שזה אשכרה מה שנתנו לנו..ועוד לכמעט שעתיים!!! (שעה ושלושה רבעים..בלה בלה..לא משנה..הבנתם..) בכל מקרה..מוזר..אבל 006 פיצה על זה..והחלטנו לכנות אותו- הוגן..לא היה אינטגרלים..ממש..היה אנליזה כזה חצי חקירה. עכשיו למי אני מספרת את כל זה?? לאוויר??? סבבה...לא נראה לי שקיים בפורום מישהו שיכול לדבר איתי על זה...
בכל מקרה..חשתי צורך לחלוק אחרי הבגרות ה- בבבבבבעעעעעעעעעעעעעעעעעעע בתנ"ך...)
 

NimaZ

New member
../images/Emo24.gif

מקווה שהלך לך טוב במת'...! ותחשבי על זה שאחרי שאת תעשי את הבגרות בתנ"ך אז תגמרי עם תנ"ך לתמיד!
 

Ronush14

New member
../images/Emo9.gif מקווה שתקבלי ציון טוב! ../images/Emo13.gif

אבל אם היה לך כ"כ קל אז בטוח תקבלי ציון טוב!
 
שלום שלום

מה המצב? אני היום עשיתי (כצפוי) את הבחינה במתמטיקה 5 י"ל (אבל לפי התוכנית הישנה). שמעתי ששאלוני התוכנית החדשה (005 וכו' למיניהם) היו קלים בטירוף. אצלנו זה לא היה "קל" עד כדי כך. היו לדעתי בחינות קלות ממנה בעבר. יותר נכון לומר שהיה "מעניין" ו"חדשני". אבל - מה זה משנה? - השוויתי תוצאות עם המורה ועשיתי הכל נכון! איזה כיף!!
(הבחינה שלנו היא שעתיים, 4 שאלות). מקווה ש"הלך" לכולכם טוב. ולמה את מבואסת מתנ"ך? - גם אני עשיתי אותה, והיה ממש יופי.
 

gilmorefreak

New member
לא יודעת...

תנ"ך לא הלך כל כך טוב..המגן שלנו היה כל כך הרבה יותר קל..ובכלל לא שאלו אותנו על דברים ששאלו אותנו לפני..כאילו אותו חומר אבל שאלו מסביב ולא בנקודות שנגענו לפני..המאמרים היה מצויין..כל כך דאגתי מזה...לא משנה..יאללה זה רק תנ"ך.. מתמטיקה- גם אני השוויתי תוצאות עם המורה...יאיי יצא נכון
רק שכחתי פרט קטן שערכו 3 נקודות..אבל היא הגישה אותי על מאה מאה..אז כאילו גם אם יורידו לי את השלוש נקודות האלה הממוצע יהייה 99..וכן אני מוכנה להתפשר על זה..חיחי
אם ראית את 005 בטח התפוצצת מצחוק..אני עדיין לא מאמינה שזאת הייתה הגיאומטריה..ועשיתי אי שיוויונים אבל כאילו טריגו..זה היה שני משפטי סינוסים וזהו
כולם יצאו המומים...וגם המורה שלי הייתה בשוק.. מישהו התבלבל ועשה דימיון במקום חפיפה..כמה מבאס אה
 
וואו!!

איזה כיף לכם! למה אנחנו "נתקענו" עם התוכנית הישנה במתמטיקה? לא, לא ראיתי את 005, אבל שמעתי שהיה מ-מ-ש קל! ו... אי שוויונים / טריגו / גיאומטריה - אלה נושאים שלא לומדים בי"ב וכבר הספקתי לשכוח (סתם, לא ממש... מחכים לך אי שוויונים מעריכיים ולגריתמיים בי"ב. לנו הם ירדו במיקוד השנה). העיקר שהיה טוב!
 
למעלה