אמ...
ברצוני לתקן משו.... זימזמתי את השיר הזה כל היום בבוקר ולפני שהלכתי לישון אז לפי מה שאני יודעת: |
"טירן אתה לא חבר אתה מעפן
אתה מעפן
(...שוכחת פה איזה חלק...)
וגם אתה לא חבר אתה מעפן
אתה מעפן
איזה שיר נחמד בלי חרוזים... חרוזים... שיר בלי חרוזים..."
למי שלא הבין: המילים שיש בין ה-
ל-
זה מה שמיכל עושה כזמרת לווי!
ברצוני לתקן משו.... זימזמתי את השיר הזה כל היום בבוקר ולפני שהלכתי לישון אז לפי מה שאני יודעת: |