חלילה לחפות
אני רוצה להציג אותך במערומיך. כדמגוג ומסית. ממתי אכפת לך מהפלסטינים? אם כל מה שהם אוכלים מאיתנו, הרש"פ היא אמא תרזה. אם לך אכפת למה אתה לא מתנגד למחסומים בין כפרים לבין ערי המחוז שלהם? אם לך אכפת למה אתה לא מתנגד להתעללות היומ-יומית שעוברים הפלסטינים מידי צה"ל? התשובה היא שלך לא אכפת, אתה רוצה להסית כנגדם, וכל דרך היא טובה. ביום שלך יהיה אכפת מהם, אנחנו נדבר על הרעות החולות ברש"פ (ויש המון כאלה, בדיוק כמו בשלטון שלנו)
אני רוצה להציג אותך במערומיך. כדמגוג ומסית. ממתי אכפת לך מהפלסטינים? אם כל מה שהם אוכלים מאיתנו, הרש"פ היא אמא תרזה. אם לך אכפת למה אתה לא מתנגד למחסומים בין כפרים לבין ערי המחוז שלהם? אם לך אכפת למה אתה לא מתנגד להתעללות היומ-יומית שעוברים הפלסטינים מידי צה"ל? התשובה היא שלך לא אכפת, אתה רוצה להסית כנגדם, וכל דרך היא טובה. ביום שלך יהיה אכפת מהם, אנחנו נדבר על הרעות החולות ברש"פ (ויש המון כאלה, בדיוק כמו בשלטון שלנו)