שרשור אחושילינג
אוקיי, השרשור ארוך, וארוך מאוד.... אני עדיין לא הבנתי מתי יהיה המפגש? אני לא יודע איך זה עם האחרים, אבל פה באוניברסיטה העברית המבחנים מגיעים ברי-צקלה! עכשיו, בקשר לאוכל.... לפי דעתי, אם אכפת לכם ממנה, מי שיכול להכין ורוצה להכין משהו שנחשב מיוחד ומגניב, BE MY GUEST, אבל מבחינת הסושי, למדתי שהכי כיף זה להכין ביחד... כל אחד יכול להביא מרכיבים שונים, או אפשר לפקד על אנשים להביא דברים מסוימים, ואז אפשר ביחד ליצור אוכל! כמו שאומרים, אתה קוצר את מה שאתה זורע... בנוגע להרצאה... ובכן.... אם תהיה לי אפשרות להגיע, לא יהיה אכפת לי לעשות את הרצאת הרפרט שעשיתי לא מזמן, על ההיקיקומורי, והחלק השני של הנוער המטורלל שמתלבש כמו בסרטים... אם הקובץ לא היה ע נ ק, הייתי שולח את זה כבר אליכם מפה.