שרשור 6 שנתי.

talmarsh1

New member
ולפי האתר זה כן יחול השנה

לא נדע עד שהגברת השמנה תשיר..
 

thelidncs

New member
לפי דעתי יש מצב שהסכם ירד

הם פתחו שוב את ההרשמה עד לסוף מרץ! זה אומר שהם תכננו שעד סוף פברואר ירשמו כמות מסויימת של אנשים, וככל הנראה מספר האנשים שבפועל נרשמו לא תאמו את הציפיות שלהם. לכן הם האריכו בכחודש שלם את תקופת ההרשמה.
 

tofiii

New member


 

Ayachii

New member
הרבה שאלות אשמח לתשובות בהקדם

אהלן!

אני רואה בפורום שהרבה אנשים שואלים לגבי הסכם שלהם ועונים להם "הסכם שלך מגרד את הסף אז הסיכוי שתוציא מור שמספיק לקבלה הוא נמוך"
ורציתי לשאול למה אתם מתכוונים? כלומר, אני מבינה שבסוף עושים שקלול של הסכם יחד עם הציון מור, אבל האם זה אומר שבהכרח צריך להיות הרבה מעל סף הקבלה כדי שיהיה סיכוי ריאלי להתקבל?
איך אפשר בכלל לחזות את זה... יש איפשהו מחשבון לזה?

בנוסף, האם למישהו יש מושג מהו רף המעבר לשלב הבא באוניברסיטת ת"א? זה לא כתוב בצורה ברורה בשום מקום.
וגם... האם למישהו יש הסבר ללמה הטכניון מציב כרגע רק סף של סכם 94 מבלי לקבוע סף דחייה וסף קבלה? האם זה אומר שכל מי שיש לו סכם מתחת ל94 בכלל לא יקבל זימון למו"ר?

ואם כבר... אז אפשר שתדגימו ותסבירו לי מה זה סכם ריאלי לקבלה אחרי מו"ר ומה לא? (כלומר אם הסכם שלי באוניברסיטת ת"א הוא X אז הסיכוי שלי להתקבל אחרי מו"ר הוא נמוך/סביר/גבוה)

הנתונים שלי נכון להיום הם ככה:
הטכניון סכם 91.36
פסיכו 747
10.84 ממוצע בגרויות בעברית
106.04 ממוצע בת"א ובן גוריון
ציון התאמה רפואה בת"א 709.28

בנוסף אני מחכה לציון במתמטיקה ששיפרתי בחורף מ4 יח"ל ל5 יח"ל.
הצפי הוא שזה יעלה לי את הממוצע למשהו בטווח של
10.98-11.08 בעברית
107.34-108.21 בת"א
ואני גם ניגשת שוב לפסיכומטרי ביום חמישי הקרוב ומאוד מאוד מקווה לקבל באזור ה760. אבל זה אפילו לא צפי, רק בגדר הרצון.


ממש אשמח לתשובות על חלק מהדברים או על כולם.
והאמת היא שמהניסיון שלי הרבה אנשים עונים על סמך הבנה שלהם של איך דברים עובדים ולא בהכרח על סמך מידע קונקרטי מדויק. שזה סבבה... אבל אשמח למגוון דעות כדי שאוכל לשפוט בעצמי :)

תודה רבה ובהצלחה לכולם!
 

PantherettePitz

New member
אנסה לענות על מה שאני יודעת

לגבי השאלה הראשונה שלך: בתל-אביב ובעברית הקבלה היא על סמך שקלול של הסכם עם ציון המו"ר, ובטכניון רק על סמך המו"ר. זה אומר ש-(1) אם עברת את הסכם בתל-אביב ובעברית הציון שתצטרכי כדי להתקבל הוא גבוה יותר ככל שאת יותר קרובה לרף המינימלי לזימון; (2) אם עברת את הסכם בטכניון, לא משנה איך עברת את הרף - מה שקובע הוא המו"ר.
כמה ריאלי הסיכוי להתקבל לת"א/לעברית עם סכם גבולי? זה תלוי איך מסתכלים על זה. לפעמים זה מוצג פה כאילו צריך לקבל 250 כדי להתקבל כמועמד גבולי וזה לא נכון - מו"ר של 225 היה מספיק (לפחות בשנה שעברה) גם למועמד הכי גבולי בת"א, כך שזה לא בלתי אפשרי אבל בהחלט פחות ריאלי כי גם 225 זה ציון מאוד גבוה.

לגבי סכמים וסיכויים: בתל-אביב שינו השנה (שוב) כמה דברים ולכן מאוד קשה להעריך ולענות על השאלות שלך. אני יכולה לומר שהציונים והסכמים הנוכחיים שלך בוודאות גבוהה לא מספיקים למעבר לא בטכניון, לא בת"א ולא בעברית (בב"ש כנראה שכן, אגב). אם תשפרי את הבגרות בעברית לטווח שציינת, יכול להיות שכן תקבלי זימון מהעברית (שנה שעברה היית מוזמנת לאחר המתנה), אבל זה אומר שהסיכויים שלך יהיו פחות טובים מאשר מי שזומן לפי רף הזימון ההתחלתי.
בתל-אביב, לעומת זאת, שיפור בגרויות לטווח העליון שציינת יביא אותך לסכם של 716, ועם סכם כזה פחות סביר לקבל זימון, בעיקר כי הודיעו שהשנה מזמנים פחות מועמדים. אבל שוב - היו שינויים גם בצורת חישוב הסכם ולכן קשה להעריך מה יהיה.
 

Ayachii

New member
לפי הדברים שלך

אני מאוד צריכה לקוות לשיפור ציון פסיכומטרי.
אוקיי... תודה רבה עזרת לי להבין קצת יותר טוב! :)

בכל אופן אשמח לעוד תשובות ממי שיודע
 
למעלה