כי הוא לא יודע שדני זגזגני הוא חושב שהוא חברלמה אדיר מדבר עם דני שמקטין אותו ככה
אדיר תמים יחסית, דני די שקוף בזלזול שלו בוכי הוא לא יודע שדני זגזגני הוא חושב שהוא חבר
גם אני אדיוטית מרגושיר נהדר של אבבא אחד הטובי שלהםודני מרגיש שזה שיר של כנסייה
פשוט אידיוט
אבבא הם מהתקופה שהיית דוסיתגם אני אדיוטית מרגוחשבתי כמוהו
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.