אמן שהיא תמשיך להכין לעצמה בולים כמו שהוא עשה לה אמן!!הרוע כלפי גל יפחת
אין יותר בולים של הוטל מונטיפיורי
לא יפחת כמו שלא פחת שהודיה הלכההרוע כלפי גל יפחת
אין יותר בולים של הוטל מונטיפיורי
הבעיה לא הבוליםהרוע כלפי גל יפחת
אין יותר בולים של הוטל מונטיפיורי
הם רעים והיא פייק ובלתי נסבלתהבעיה לא הבולים
הבעיה המיליון
ככל שהגמר יתקרב
הרוע יגדל
כי באמת ובתמים מדובר בטינופות
היא באמת גיבורה על כל הרוע שלהםאמרתי שאדיר יודח....לא מגיע לו להשאר בתכנית.. עכשיו נראה את הגיבורה גל שורדת לבד...
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.