shelilu
Member
גם אניאני עושה הפסקה מהציפייה בטח די אני לא עומדת ברוע הזה ועכשיו בכלל לא
גם ככה בקושי צפיתי, עכשיי חוסרת לא לצפות
עד שרפאלה הרעה תעוף
זה בלתי נסבל לנרמל אנשים כאלה
גם אניאני עושה הפסקה מהציפייה בטח די אני לא עומדת ברוע הזה ועכשיו בכלל לא
היו לאדיר כמה פליטות פה לא לעניין.ידעתי שאדיר יודח כשרפאלה אמרה הביתה לנהריה זה היה ברור לי
הוא הגיב למשה להפך הוא לא רצה את השיח הזההיו לאדיר כמה פליטות פה לא לעניין.
קצת יהיר וגזעני בלי כוונה.
את עוז האמצעים והוא בחר ברעיםלזכור
המטרה מקדשת את האמצעים
לא בהכרחאת עוז האמצעים והוא בחר ברעים
התוכנית נפלה
הקולות לא חשוביםלא בהכרח
הם ימשיכו ליפול בפח
בלי פיצול קולות
רואים מגמה לטובת גל בפרקים החשובים …הקולות לא חשובים
עוז מחליט רק הוא
אין לי אמונה בעורך הזה אין לירואים מגמה לטובת גל בפרקים החשובים …
ברגע שמראים רוע = יוצרים הזדהות
הסביריאין לי אמונה בעורך הזה אין לי
מאז ג׳וזי שעוד היו לי קשרים בהפקה אין אמונה
אני שולחת לך מסר בפרטיאת עוז האמצעים והוא בחר ברעים
התוכנית נפלה
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.