שרשור רפואי

שמוגית

New member
לגיגיש...

קודם כל שמחה בשבילכם שהפשוש יצא מזה ושהוא בריא, שמח ויונק עדיין... אני כמעט בטוחה שזה בדיוק מה שקורה אצלנו...אלרגיה למשהו שאני אוכלת רק שאין לי מושג למה....מה שאת מספרת מעודד וגם לא מעודד...מצד אחד יכול להיות שאחרי כל הבדיקות הכייפיות האלה בכלל לא תתגלה הסיבה לדם ורק יציעו לי להפסיק להניק- מה שאני כמובן ממש לא רוצה, ומצד שני אולי כמו אצלכם זה יעבור באיזה שהוא שלב...והכל יהיה בסדר. ודרך אגב- למה שתינוק יונק בן כמעט שמונה חודשים יסכים לנוטרמיגן המגעיל הזה אחרי שהתרגל לחלב אם???
 

gigish

New member
שמוגית

את יכולה לנסות לעשות דיאטות אלימינציה ולהוריד כל פעם למשך תקופה אלרגן מסויים (חלב, ביצים, דגים, שומשום, בוטנים, סויה - האלרגנים העיקריים) ולראות אם יש השפעה. אני ניהלתי "יומן קקי" (
) בו כתבתי מה אכלתי ומה מצב הקקי... בסופו של דבר לא הגעתי לתוצאות חד משמעיות חוץ מחשד קל בשומשום. את יכולה להיעזר גם באבחון של אייפק, מהכיוון האלטרנטיבי, או לבקש לעשות טסטים של אלרגיה אצל אלרגולוג, מהכיוון הקונבנציונאלי. (זה ממש לא נורא ולא כואב. סתם קצת לא נעים.) מקווה שתעלו על הסיבה או שפשוט זה יחלוף כמו אצלנו. בהצלחה!
 

שמוגית

New member
בוקר טוב גיגיש..

בקשר לאלימינציה....זאת בעיה אצלי...אני ב"דיאטת אלרגנים" כבר 4 חודשים....עקב האטופיק דרמטיטיס שיש לתום...רופא העור אמר לי להוריד את כל האלרגנים מהתפריט שלי...וכך נשארתי עם אוכל נטול אלרגנים ודי דל לצערי כבר המון זמן. בגלל זה אני כ"כ מתוסכלת כי לגלות מה גורם לזה עכשיו זה סיפור. חשבתי על אייפק ומשום מה לא עשיתי שום דבר בנידון...נראה לי שזה הכיוון עכשיו, לא מתלהבת מהטיפולים הקונבנציונאליים. תודה
 

gigish

New member
אם ככה באמת נראה לי

שהכי כדאי אייפק. אם את צריכה המלצה על מטפל באזור הצפון אשמח לתת לך.
ואיכשהו העובדה שיש לתום אטופיק דרמטיטיס עוד יותר מעלה את החשד שבאמת זוהי השפעה של משהו שאת אוכלת.
 

שמוגית

New member
יכול להיות שבאמת כדאי ללכת לכיוון

של אייפק. דווקא גרנו בצפון הרחוק עד לפני 4 חודשים...עכשיו אנחנו גרים באזור השרון...אם במקרה את יודעת על מטפל באזורינו מאוד אשמח.... אין לי מושג איך להגיע למטפל באייפק.
 

tookmy

New member
את יכולה לדבר עם

המטפל שגיגיש ממליצה עליו (וגם אני) ולשאול אותו לגבי מטפל בשרון. עברתם דירה בזמן המתאים.
 

gigish

New member
נכון

וגם להסתכל באתר של אייפק באופציית "מטפלים" ולבחור לפי איזור.
 

העדשים

New member
גיגיש ...

מעניין מה שאמרת על ההמלצה שלו. הוא התלהב כששמע שהקטנה ינקה המון וגם אישתו מניקה למרחקים ארוכים. לא מתקשר לי אליו למרות שהיינו אצלו הרבה אחרי שניגמלנו.
 

gigish

New member
מה שהוא אמר בזמנו

זה שכשהכל בסדר מומלץ להניק עד גיל שנה, אבל "כשיש בעיות" עדיף להפסיק להניק. מבחינתו אצלנו "היו בעיות"...
 
../images/Emo193.gif הנקה והמערכת החיסונית

אני לא מבינה את זה, נגה בת 7 חו' יונקת מלא, וכבר שבוע קווצ'ית, ביממה האחרונה היא עם חום בין 7.9-8.3. שחר עד גיל שנתיים לא היה לה חום ונגה כבר עברה הצטננות, חום, הקאות ולא יודעת מה עוד. מה קורה פה?
 

gatali

New member
הטוב עוד לפנינו ../images/Emo13.gif

הבן שלי בן 8 וחצי חודשים והאולי הזה התחיל אצלו בגיל 4 חודשים...
 
../images/Emo26.gif התיעצות

הרופא קבע אזניים. בדרך אמר שהמרפס נסגר מוקדם מדי שהיא באחוזון 3 מסתבר שהיא עלתה רק 500 גרם בחדשיים שזה מעט בהחלט. האם ד"ר מירה ליבוביץ תעזור לי פה לבדוק האם למרות המשקל הנמוך הכל בסדר?
 

אפרת_ח

New member
עליה מעטה במשקל היא תוצאה של מחלות

הגיוני שאם התאבון יורד ועוד יש הקאות, אז תהיה האטה בעליה במשקל. הרופא הציע טיפול כלשהו? אם לא, כדאי לבקש הפניה לרופא אא"ג. לגבי מרפס שנסגר מוקדם ניתן (אם יש לך חשש) לבצע צילום רנטגן פשוט ולוודא שתפרי הגולגולת עדיין פתוחים. מצד שני נדמה לי שאחרי גיל חצי שנה זה כבר לפי התקן, אז אני לא בטוחה שנחוץ.
 
תודה על התשובה המעודדת

הרופא אמר לי שהוא לא מוטרד מהמשקל אלא מהראש. ביקש שאני אבוא שבוע הבא למעקב עם רישום הגדילה עד היום. בכל מקרה למי פונים, נוירולוג?
 

אפרת_ח

New member
כל רופא ילדים יכול להפנות לצילום

כשאת מבקשת את ההפניה, תשתמשי במילים "מרפס" ו"תפרי הגולגולת", ככה הוא ייזכר על מה מדובר
מצד שני, יכול להיות שאם הרופא יראה את כל המעקב הוא ירגע גם בלי צורך בצילום. היקף ראש זאת מדידה בעייתית, ולכן פעם אחת לא מלמדת על כלום.
 
למעלה