שרשור עבודה לראשית השבוע

שרשור עבודה לראשית השבוע../images/Emo88.gif

טוב, אז פורים מאחורינו, וחייבים לחזור לתלם. אני אחרי
שיחה עם המנחה שלי, אחרי
הנחיה להמשך, לפני התחלה של הכנת הרצאה לקולוקוויום המחלקתי, והכי חשוב - היום אני מתחילה סוף סוף לשבת על המשך מסד הנתונים שלי (שהבטחתי לעצמי להגיע אליו כבר לפני שלושה שבועות..
.) מה אתם מתכננים השבוע?
 
מצטרפת

גם לי יש בינתיים כמה |v| הדפסתי אתמול שקפים להרצאה, סיימתי את הטיוטה הראשונה של ההרצאה עצמה, וטאדאם - שלחתי את המאמר סקירה שכתבתי לreview. היום נותר לסיים את הכנת ההרצאה, להתחיל להתאמן עליה, אולי להתקדם באיזה עמוד בפרק האמפירי. אחר-כך הכנס עצמו ינטרל אותי להמשך השבוע, אבל זה בדרך כלל כנס מאוד נחמד, אז אני מקווה שיהיה מוצלח.
 
לחזור לשגרה

אחרי המחלה של התינוקת (ולקוות שזה באמת הסוף, הפעם). להמשיך עם הפרק. נראה לי שעוד קצת והחלק התיאורי מאחורי, ואני יכולה להתחיל עם המחקר המשווה. להילחץ מההרצאה בכנס במאי - ולהכין לה מתווה כללי. להכין מסמך בנושא של סמינר תלמידי מחקר ולקבוע פגישה נוספת בנושא. שיהיה לנו שבוע פורה ומוצלח.
 
../images/Emo178.gif

זהו. החלק התיאורי של הפרק גמור. איזו הקלה. אני גם מתקדמת יופי במטרה של להילחץ מההרצאה. אולי הגיע הזמן לתעל את הלחץ למשהו פרודוקטיבי. וגם הסמינר מתקדם קצת.
 

d a p h n a

New member
שבוע מוזר

מצד אחד, זה שבוע שמוגדר כחופש (spring break). מצד שני, כמובן שזה לא באמת חופש ויש לי כל מיני מטלות לעשות. * המטלה החשובה ביותר היא שעד סוף השבוע צריכה להיות לי טיוטה ראשונה של הצעת המחקר לדוקטורט. בנוסף אני צריכה: * להתחיל לעשות מחקר לעבודה הסמינריונית האחרונה שאני צריכה לכתוב במסגרת הקורסים * לקרוא שני ספרים לקראת פגישה עם מרצה ביום רביעי הבא. * אם ישאר לי זמן אז גם לשפץ שני מאמרים פוטנציאליים כדי להגיש לכמה אנשים שהבטיחו לקרוא ולהעיר הערות. וכמובן בנוסף לכל זה, אני בכל זאת צריכה קצת לנוח כי יש סיבה שתוקעים לנו חופש עכשיו. הוא מאוד נחוץ.
 

NorthernStar

New member
שגרתי

אני חייבת לסיים לקרוא ספר משעמם מוות על Labour History בהודו פלוס כמה מאמרים נלווים. להתחיל לתכנן את אחת העבודות שלי, לחשוב על הארגומנט והטקסטים שאני מתכוונת לנתח. לשוחח עם המנחה בנוגע לכנס שאני מעוניינת להשתתף בו בסתיו.
 

NorthernStar

New member
טוב, הספר קצת פחות משעמם משחשבתי

בעיקר הפרקים על השביתות ודיכויין בכוח.
 

מממאיה35

New member
כבר אמצע השבוע ../images/Emo10.gif

ואני מרגישה שנגמר לי השבוע, כי ימים ראשון ושני עבורי הם ימים בהם יש לי פול טיים לעבוד ושאר השבוע יש מטלות מציקות מבחוץ ששואבות לי זמן מחקר יקר.. בכל מקרה להמשך השבוע - פגישה עם המנחה לראות איך מתקדמים ומקדמים את המחקר שלי ; הכנת מערך שעור לתרגול, ויש איזה ניסוי שאני צריכה לעשות בדרך. בין לבין מוטיבציה לא משהו. כבר חודשיים פלוס בניסוי וטעייה (בעיקר טעייה
) סביב אותו נושא, והתרגול שגוזל לי מלא מלא זמן, מרגישה שאני דורכת במקום, ואני רוצה להתקדם כבר! אולי אחרי השיחה עם המנחה יחזרו האנרגיות. ~המשך שבוע טוב~
 

משוש30

New member
לסיים את ההרצאה והמצגת לכנס

לסיים את הספרים שנאגרו לי פה אם ישאר זמן להתקדם עם הפרק ואם לא אז לא...(כמו שאומר בני בן הארבע
)
 

משוש30

New member
../images/Emo45.gifסיימתי הכל. עכשיו אמשיך לעבוד על הפרק

השני שכבר לא נגעתי בו יותר משבועיים. בנוסף, בלי קשר לאקדמיה, אני צריכה להכין קורס מבוא שאני עומדת להעביר מחוץ לאוניברסיטה ויש הרבה עבודה בנושא
 

zehava d

New member
לסיים לערוך פרק

אני בשלב העריכה של הדוקטורט. לא כ"כ פשוט בהתחשב בכך שאני דוגלת בגישה של לכתוב בשטף, ולא לשים לב לכל בעיה קטנה. בסוף, נטפל בהכל. אז הגיע "הסוף" (המדומה יש לציין) ויש המון עבודה. השבוע אני אמורה לסיים לערוך את התשתית התיאורטית שלי, לקרוא מאמרים לכנס שאני רוצה לשמוע, ולנסות לגבש טקטיקות לשליחת מאמר.
 
שני דברים שיושבים על הראש

- לכתוב רוויו ראשון. - לכתוב בקשה לפלושיפ שהמנחה שלי שכנעה אותי להגיש. את שניהם אני עושה בפעם הראשונה, ומשניהם אני משקשקת...
 

מממאיה35

New member
../images/Emo50.gif

אין מה לשקשק.. עדיף לשבת עם המנחה שלך ולקבל הדרכה וליווי והנחיה איך עושים את זה.
 

the new L

New member
מצטרף באיחור קל

שבוע עמוס... אז היום הצלחתי להשיג עוד מעט התקדמות בתיזה. מתברר שבמקרה שיש שוויון מסויים, הבעיה הופכת לקלה, ובמקרה הזה מצאתי הוכחה מלאה. משימות למחר: 1. ללמוד את ההוכחה של השערות Weil לעקומים בשביל לתת על זה הרצאה בשבוע הבא. 2. לנסוות לראות איך אפשר "לשפץ" את ההוכחה מהמקרה הפשוט שהוכחתי היום למקרים מעט יותר כלליים. 3. אם נשאר זמן פנוי - להמשיך ללמוד עוד טופולוגיה אלגברית.
 
השבוע אני מסיימת מאמר

נתחיל מכך שהמאמר שלי אינו מושלם כלל, אבל זה משום שאני פרפקציוניסטית, והמאמרים שלי לעולם לא יהיו מושלמים. אבל מכיוון שאני מודעת לפרפקציוניזם שלי, אני מודעת לכך שהתחושה שלי ש"מאמר אינו מושלם" (עד כה 57 עמודים ו 190 הערות שוליים, מקורות מולטידיסציפלנרים רבים) אינה אלא "רק בראש שלי", ושאם אני אלך לפי תחושותיי, המאמר לעולם לא ישלח. למעשה את שיטת ה dead lines אימצתי איפשהו כאשר הבנתי שהפרפקציוניזם שלי לא יוביל אותי לשום מקום מלבד ל'ימות המשיח'. החלטתי שלכל פרוייקט יש תאריך יעד שבו הוא יוגש/יעשה/יסתיים 'לא משנה מה'. אז את המאמר שלי, על אי -השלמות הברורה שלו אני הולכת לשלוח עוד שבוע...... למעשה עוד שבוע אני הצבתי לעצמי יעד של "להיות ב office depot ולכרוך" (מכיוון שהוא מתקרב ל 60 עמודים אני חייבת להגיש אותו כרוך), וזה אומר שהשבוע הזה אני צריכה לכתוב: א. 3 תת פרקים נוספים (זה מאמר בעל 10 פרקים שלכל פרק אי אלו תת פרקים ולהם אי אלו תת פרקים), אשר אחד מהם מאד מאד מאד קל, השני 'בינוני', והשלישי קשה ביותר- כי הוא תת הפרק אשר מסיים את המאמר ואין כמו לכתוב את 'משפט המחץ המסיים'. וחוץ מזה עלי להשלים לפחות 10 הערות שוליים, וחוץ מזה עלי לעשות אי אלו תיקונים קוסמטים בהערות שוליים אשר נוגעים לכללי ציטוט אחיד וכו'. זהו, אז זה מה שאני מקווה לעשות השבוע קרן
 
יש עוד יום וחצי לסיום השבוע

ביום שני בבוקר הכנתי רשימת action items במחשב. שזה מה שאני מחזיקה בד"כ. מוסיפה לשם משימות ומסמנת התקדמות. ביום שישי בבוקר היו שם משהו כמו 50 דברים שצריך לעשות עד הנסיעה ביום שבת לפנות בוקר. גאה לבשר לכם שהכל כמעט גמור. למעט הדפסות שאני צריכה להוציא של כרטיסי טיסה, התוכנית של הכנס, הדפסה של הפוסטר וכו'. כל אלו יעשו מחר בבוקר מהמשרד. נשאר לי בגדול לקרוא את ה-paper שלי (50 עמודים...), הגהות אחרונות ולשלוח, לסיים עוד כמה דברים קטנים, והכי חשוב - לכבס, לארוז, ולהתנפנף לסיאטל! אבל הכי הכי כיף - - - עוד שבועיים אני בישראל!
 
למעלה