שרשור מ"ת חדש!!!

האשמדאי

New member
שרשור מ"ת חדש!!!

נובי וויימס עולים על העגלה ומתחילים לנסוע לכיוון בית המשמר. נובי יושב לו באחורי העגלה, ויימס מקדימה מדבר עם פרד. נובי יושב לו ומשחק אבן נייר ומספרים עם עצמו, הגופה של ג'ס מאחוריו. לפתע סכין מוצמד לגרונו. קולו של ג'ס לוחש באוזניו "שלום." הספרן חזר לספריה. הרעש בספריה כבר הרבה יותר גדול ממה שהיה פעם קודמת. טפיפות הרגליים כעת נשמעות כל כמה שניות במקומות שונים ומשונים בספריה. הן מגיעות בו זמנית גם ממדפים קרובים אליו וגם ממדפים שנמצאים רחוק למעלה בתקרה. הוא אורב בין המדפים, ולפתע נשמעות טפיפות רגליים מאוד מאוד קרובות אליו, במדף הסמוך... מאגרט בדיוק יצאה מהבית של גראני יחד עם נאני, במטרה ללכת לכפר לשאול אנשים אחרים אם הם ראו את גראני. אבל היא מרגישה משהו מוזר, כמו כאב בעורף, ולפתע היא נמצאת בכרכרה מלאה אנשים. נאני לא נמצאת שם, והנוף שסביבה ממש לא נראה כמו לאנקר. דיבלר נשאר לבדו ברחוב השומם. מה אתה עושה? המצטיין הבכיר ממשיך לדבר עם סוזאן. שואל אותה למה היא חושבת שמוות נעלם הפעם. "אני ממש לא יודעת," היא אומרת, "זה מוזר, זאת לא כמו ההיעדרויות האחרות שלו. הפעם הוא אפילו לא השאיר מאחור את החרמש, או את בינקי, לא אמר שום דבר לאלברט שיכול היה להסביר את זה. אפילו היצורים המוזרים בגלימות האפורות עדיין לא התערבו, שזה מוזר מאחר שהם הרי תמיד מתנפלים על כל הזדמנות כזאת. הוא טיפל בצמחים, הוא השאיר הכל באמצע, כאילו הוא אפילו לא תיכנן לעזוב..." סוזאן שותקת ומהרהרת לעצמה. מצטיין בכיר, עוד משהו לשאול?
 

מ א ג ר ט

New member
המשך מאגרט:

אני סוקרת את האנשים בכרכרה, וביינתים מסדרת את השיער בצורה הכי יפה שאני יכולה- רק ליתר בטחון, תמיד רצוי לעשות רושם טוב. אני מחפשת איזשהי סכין קטנה בכיס, אולי היא לא נשראה בבית. טוב, גם אם לא לקחתי אותה תמיד אני יכולה להשתמש באיזה מכה שהתאמנתי עליה מול המראה... לא? 'סליחה, אולי מישהו יודע מה השעה...?'
 

האשמדאי

New member
אוקיי...

אני חושב שזה הגיוני להניח שמאגרט לא הולכת לשום מקום בלי סכין קטנה להגנה עצמית, למרות שגראני כבר אומרת לה שנים שהיא לא צריכה. אז יש לך סכין קטנה. בכל אופן, אחד מהאנשים בכרכרה מוסר לך את השעה בשלווה, בסביבות שלוש בבוקר, אותה שעה שהייתה לפני כמה דקות כשהיית בבית של גראני.
 

מ א ג ר ט

New member
המשך המשכי:

אני מתמקמת בנוחותת המירבית בכרכרה, ומנסה להבין מה בעצם הולך. לשאול איפה אני יגרור מבטים מוזרים, כך שאני אסתפק בשאלה- 'תזכירו לי איפה עוצרים בפעם הבאה?'
 

האשמדאי

New member
המשך בהחלט

איש אחד מסתובב אלייך ואומר לך "התחנה הבאה באנק מורפורק, התחנה היחידה למען האמת." הכרכרה נראית נורמלית למדי. כמה אנשים ישנים, כמה סתם מסתכלים מהחלון בשקט או קוראים ספר ומעבירים את הזמן. בחוץ יש שדות. בשדות יש כרוב. הרבה כרוב. נדמה כאילו כל השדה הוא כרוב אחד ענק. הסתכלות על השדה הזה מביאה למחשבות מעניינות כגון כיצד יתפתח גזע של אנשים שהתפריט שלהם מורכב מכרוב, כרוב, כרוב ולמען הגיוון קצת שורש של כרוב פה ושם. הכרובים חולפים ואחריהם באים מיד עוד כרובים, בדגם ממש מדיטטיבי. מדי פעם נשמעת מבחוץ צליפה עצלה בשוט, של נהג שכבר נסע כמה שעות בתוך ים של כרוב והוא על סף התמוטטות כללית וקריסת מערכות. "I spy with my little eye something begins with c" "Um, cabbage?" "Wow, that was quick, you're really good at this..."
 

מ א ג ר ט

New member
אה!

אנק מורפורק... אני מכירה את המקום. מסריח ומבולגן, מערכת משפטית מעורערת... הסיפורים של גראני על המקום. אז מה אני עושה כאן בכלל? זה קצת רחוק מהקוטג' שלי, לא? טוב, אני מניחה שכל מה שיש לי לעשות זה לחכות עד שנגיע לעיר. בנתיים אפשר לנסות ולהתחבר עם מישהו. אני פונה לאיש החביב ממקודם: 'שלום, אני מאגרט. נעים להכיר'
 

trillian

New member
יאייקס

אני בולע את הרוק בעדינות, ואז מבין שאולי זה לא רעיון טוב, ומתחיל להחנק קלות, ואז נזכר שאין אף אחד שיטפח לי על הגב מבלי לתקוע שם סכין, ומצליח להרגע. "אה... שלום גם לך, ידידי הרוצח הנאמן. מה שלומך בערב אביבי זה?", אני עונה בעצבנות מה, ומפשפש בכיס אחר חתיכת שוקולד עתיקה להציע לאורח. "יש לך משפחה כאן בעיר? או שאתה כאן על רקע עסקים בלבד?", אני מתעניין.
 

פנחסון

New member
ויימס

"שלום ג'ס" אמר ויימס, מנסה מאוד שלא לזוז, "אני רואה שגם המוות לא עוזר מבעדך, אפשר לעזור?"
 

פנחסון

New member
אוי, טעות שלי, קראתי את זה לא נכון

הממ, אני ממשיך לדבר עם פרד אני מניח, עד שיהיו התפתחויות שיגרמו לי להסתובב או להיות חשדן.
 

פנחסון

New member
רגע רגע רגע!!!

כבר פעמיים אמרתי שאנחנו בודקים לו את כל הכיסים, וא. לא אמרת לנו מה מצאנו, וב. מאיפה שלפת את הסכין הזו? ואפילו אם שלפת אותה מהנעל, אני עדיין דורש לדעת באיזה שלל יצאנו, בעיקר לאור העובדה שזה יכול לעזור לנו בעלילה, אם לקחנו לו משהו חשוב שאפשר להתמקח איתו על חיי נובי.
 

האשמדאי

New member
לא היה שם משהו חשוב.

בכל מקרה, ויימס, אתה מרגיש שמשהו מוזר קורא מאחורה. אתה מנסה לקום אבל בדיוק כשאתה מנסה פרד בבת אחת מושך במושכות לעשות פנייה חדה ואת המקבילה הדיסקית לחראקה על הכביש, מנסה להביא את הכרכרה לעצירה פתאומית ומערער לחלוטין את שיווי המשקל שלך. אתה נופל למטה לארץ. הכרכרה מיטלטלת וגם ג'ס ונובי. הסכין מופרדת מגרונו של נובי. ג'ס קם בפתאומיות, חושב שעלו עליו. קורע קרע בבד עם הסכין, קופץ מתוך הכרכרה ומתחיל לברוח. אין סיכוי לויימס שנפל לרצפה ולפרד לשים לב אליו. הכרכרה מגיעה לעצירה פתאומית והסוסים צוהלים בעצבנות.
 

האשמדאי

New member
פרד

מתאמץ להביא את כל שומניו לשיווי משקל, ואז מצביע קדימה. שם, ממש באמצע הכביש, עומד טרול הרים גדול, חוסם את כל הדרך. וכשאני אומר טרול הרים, הכוונה היא לא לטרולים השפופים שחיים באנק מורפורק, מנסים להנהיג חיים מתורבתים בעבודה כבריונים באחת המאפיות. אני מדבר על טרול אמיתי, פראי, בגודל של בניין, עשוי סלע קשיח ובעל מבט של טמטום מוחלט על פניו.
 

פנחסון

New member
ויימס

"פרד, שלח סמאפור לתחנה, שישלחו הנה את דטריטוס וחולייה במהירות". אני צועק לעבר הטרול "קומנדר ויימס, משמר העיר, אפשר לעזור לך?"
 

האשמדאי

New member
הטרול מגרד בראשו

כנראה במאמץ להבין את המילה הראשונה, שהיא באורך יותר מהברה אחת לרוע מזלו. נובי, מה אתה עושה?
 

trillian

New member
הא!

אחרי שאני מוודא שלמות יחסית של כל הגפיים, אני יוצא מן הכרכרה וניצב מאחורי הקפטן, נחוש לעזור או להמלט בעת הצורך, עם חיפוי של הקפטן העז. "קפטן! אני בסדר, למקרה שדאגת. ג'ס החלשלוש הזה נמלט מעימות פרונטלי עימי, הממזר."
 

האשמדאי

New member
פרד

מתעסק קצת עם מערכת הסמאפור ולבסוף צועק אליך "קפטן! דטריטוס כבר נמצא בצד הדרומי של רחוב טריקל, יש שם עוד טרול שחוסם את התנועה! ברחוב שורט יש לפחות עוד טרול אחד כזה וכמה גושי סלע עצומים! ליד הכניסה לגילת השוטים יש עדר גמלים!"
 
פווד דיבלר פווד

הולך בעקבות קולות הלקוחות העתידיים שלי, אילו מקומות הומי אדם יש בסביבה?
 
למעלה