שרשור מ"ת חדש!!!

האשמדאי

New member
אל תדאג, לא שכחתי אותך

פשוט הדמות שלך יוצאת קשה ממה שציפיתי. טוב, אז ככה, אתה הולך הולך הולך הולך הולך הולך הולך נופל לבור.
. לא, סתם. אתה הולך עם הדוכן וכל הקופסאות של הנקניקיות והכסף והלחמניות והחרדל והציאניד והסטריכנין והקפה של ויימס (נו מה ציפיתם שיהיה לדיבלר בקופסאות?). פתאום אתה שומע רשרוש חזק מאחת הקופסאות (טאם טאם טאם!!!!) אחח איזה רגע דרמתי... מה תעשה עכשיו, הא?!?! סלחו לי, אני קצת עייף, ולא שפוי (בלי קשר לעייפות ממש). שחק אותה, דיבלר!
 
אווווווממממ

מתוך עבודתי הזמנית כמגרש שדים (אנשים פשוט לא הבינו וחשבו שמדובר ב-עדים וגילדת הרוצחים באה בתלונות... וגם הייתה התנגדות מה fresh start club... היה בלאגן ) * ממלמל מילות לחש ורוקד את ריקוד הגירוש *צא דיבוק צא* אוווממממ ((הופעה בלתי נשכחת)) ואגב זה יעלה לך עשרים דולר
 

lordsot

New member
אני קופץ אל הצליל

ומשחרר את הסטודנת המסכן ממספר שיניים. עגב, יש לי בונוסים אל משקל?
 

האשמדאי

New member
שחקן דייספול מתועב שכמוך.

לפחות, זה מה שאתה מנסה לעשות. רק שאתה לא מוצא שם סטודנט ממש. ברגע שאתה קופץ כדי להתנפל עליו, הטפיפות נפסקות באחת וכל מה שאתה רואה שם הוא ספר מונח על הרצפה, ואין איש מסביב.
 

lordsot

New member
אהי בונה מלקודת!!!!

אני שם רשת אל מדף, בתוך ספר שמונח במקום. אז אני מסתתר אם החבל שמושך את הרשת ומחקה.
 

האשמדאי

New member
וזה הייתי אני, כמובן

לפעמים פיצול האישיות המרושע שלי משתלט עליי. קורה.
 

lordsot

New member
פורש.

אין לי כוח לזה יותר. וממש נאלבתי מזה שקראתה לי עציץ. שהספרן יהיה דב"ש וזהו.
 

Senior Wrangler

New member
מצטער שלקח לי כל כך הרבה זמן, סוזן!

פשוט הייתי צריך לנסח את מילותיי בקפידה...
מאז שמוות נעלם משהו לא כשורה עם היקום. יש לי הרגשה שזה גרם לכל מיני בעיות, כמו, אנשים שהיו אמורים למות לא מתים ואנשים שלא, כן. הייתי רוצה לצאת לחפש אותו. האם תואילי בטובך להצטרף אליי או לסייע לי באיזושהי צורה, כמו להשאיל לי את בינקי? אני אתן לך בתמורה את האופניים שלי, אופני הרים עם 21 הילוכים!
 
זה מה שמוזר, באמת...

פעמים קודמות אני יכולתי להיכנס לתפקיד שלו, כשהוא נעדר מהתפקיד. עכשיו לא, כאילו הוא בכלל לא נעדר. חוץ מזה שהוא לא השאיר לי כלום, לא את בינקי ולא את החרמש והגלימה. מבחינת אלברט הוא יצא לעוד יום עבודה. אז בסדר, לא נראה לי שיש לי משהו טוב יותר לעשות מאשר להצטרף אליך. מישהו צריך לטפל בממזר הזה. *יוצאת מהאוקטגרם בקלילות* טוב, אז לאן עכשיו?
 
למעלה