שרשור מחאה

שרשור מחאה

נגד כמויות האיקונים והתמונות בפורום הידעתם שדף קסם הווירטאל הוא ה"כבד" ביותר בכל תפוז כל פעם שאני עושה קליק על כניסה לפורום לוקח לדף חמש דקות להפתח
 

טאKילה

New member
סאמקקקקקקקקקקק

מה כבד מה? תביא ת'טרקטור תזיז ת'דיונה של האייקונים. איזה אייקונים? באמה'שלי לא הבנתי אותך. רגע מתעוררת נו
 

בלו אייZ

New member
בשעה כזו קמים טקי? ../images/Emo1.gif

אוףףףףףףףףףףףףףףף הצינון הזה מתיש אותי.... מכירים את כאבי הראש האלה שנגרמים מהצינון?.....
 

הAני

New member
לא מוותרת../images/Emo88.gif על

האייקונים האלה
אבל אם תגיד שאין ברירה
......אני אהיה עצובה נורא. כי מה זה חיים בלי נשיקה, הא?
 

בלו אייZ

New member
ואני שואלת....

איך היו נראים חיינו בלי האייקונים?!?!?!!? לפעמים כותבת מזכר רשמי בעבודה או שולחת אימייל או אפילו סמס והם כל כך חסרים לי:
שלא לדבר על איך אכתוב לך שהכדורגל עכשיו היה משעמם ושהאנגלים לא משהו אם לא:
+
(מה לעשות שאין דגל אנגלי
) אני מקווה לשרוד את המשחק בערב של ההולנדים החתיכים
 
למעלה