שרשור מחאה

הAני

New member
אז...מה אתה מציע

מיכסת אייקונים יומית/שבועית לכל גולש? מציעה שלגולשות תהיה מכסה יותר גדולה מלגולשים כמו האפליה המתקנת שיש בתאי השירותים. הינה תגובה בלי אייקון אחד לרפואה. 1 2 3 בדיקה.
 
פשוט מאוד ,שנשתמש יותר במילים

למעשה אני בכלל לא בטוח שהאיקונים הם הגורם לעליה כבדה של דף הפורום אבל אני בטוח שהתמונות כן . אבל אל תשימו לב אלי אני בככל מוזר כזה פתאום נתפס לאיזו שטות ומתחיל לנג'ס עובר לי מהר תתעלמו ,תמשיכו לשים תמונות וכמה שיותר ולהשתמש באיקונים עוד ועוד .
 
למעלה