פשוט מאוד ,שנשתמש יותר במילים
למעשה אני בכלל לא בטוח שהאיקונים הם הגורם לעליה כבדה של דף הפורום אבל אני בטוח שהתמונות כן . אבל אל תשימו לב אלי אני בככל מוזר כזה פתאום נתפס לאיזו שטות ומתחיל לנג'ס עובר לי מהר תתעלמו ,תמשיכו לשים תמונות וכמה שיותר ולהשתמש באיקונים עוד ועוד .