שלי
1. הwallpapers שיש לי תלויים בד"כ במצב הרוח שלי. לפעמים אלו ציורים של ברום, בראדסטריט או לואיס רויו. לפעמים זה דברים לקוחים מאנימה ומאנגה (בד"כ מהיותר "אפלים" ובוגרים שבהם). לפעמים זה תמונות... תלוי. 2. "Sin City". למרות שיש לי חולשה לפילם נואר הישן והטוב, נהנתי לראות אלמנטים של הז'אנר מתבטאים בסרט (את הקומיקס לא קראתי). 3. אני לא אעשה דבר כזה, אנשים יראו איזה סרט שבא להם וישפטו בעצמם אם הם נהנו מהסרט או בזבזו את הכסף שלהם. 4. אני לא סתם אוהב צבע אחד, אני אוהב לראות יישומים של הצבעים האלה ושילובים שלהם אבל זה שלוקח את העוגה הוא הצבע השחור. בתור צייר, אני משתמש בו הרבה ונהנה לגלות דרכים חדשות ליישם אותו בציורים שלי. 5. אני מכור לשוקולד. 6. איל קיציס וטל פרידמן, שהם דמויות בפני עצמם. 7. הייתי קוסם (קוסם-במה, זאת אומרת, למרות שזה לא אומר שזה צריך למנוע ממני כוחות כישוף אמיתיים) אקצנטרי. מאוד ייתכן שהייתי יוצא להרפתקאות משום שגם ככה אני בדרכים, ההרפתקאות הללו בוודאי ייפלו ביחד עם הרצון שלי להשפיע ובכל זאת הייתי צריך ליצור לעצמי איזשהו מוניטין. 8. זאב. 9. אין לי אחד. אני אוהב להישאר דינמי. 10. האתר של תימותי בראדסטריט, פורום "איור ממוחשב" או "תקשורת חזותית" פה בתפוז.