שרשור חברתי!

  • פותח הנושא DDN
  • פורסם בתאריך

DDN

New member
כדי להביא אחרי זה את צמד השאלות ה

מתחכמות: 11. האם שמת לב ש6 מופיע פעמיים? 12. האם חזרת וקראת כדי לוודא ש6 אכן מופיע פעמיים ולא עובדים עליך בשאלה 11?
 

רמץ

New member
טוב נו... ../images/Emo13.gif

1. Voila! 2. סרט טוב לאחרונה: עיר החטאים (Sin City) ולפניו קונסטנטין. 3. סרט נוראי: בחירה קשה. תחליטו אתם בין: * האויב שבפנים2 (Resident Evil2 - בתקציב של הסרט אפשר היה לקנות 5 טון צואה איכותית יותר); * בטמן4 (בדיוק כשחשבת שלא יכול להיות גרוע יותר מבטמן3); * פארגו (שיעמום קטלני); * להיות ג'ון מלקוביץ' (הסרט הדוחה ביותר שראיתי); * אושר (Happiness) (רק שהוא נועד להיות נוראי אז אני לא יודע אם זה נחשב). 4. שחור, כסף וגוונים כהים. 5. מכירים את ביצי הסוכר הממש קשות האלה (יש לבנות ויש שחומות)...? אם לא אז נתפשר על טעמי. 6. אני לא כל כך אוהב "ארץ נהדרת" אבל אני אלך על שלי יחימוביץ'. 7. אם הייתי חי בעולם של מו"ד הייתי הולך על קריירה של כישוף, כמובן! ואולי נודד בין ערים אלפיות - אחרת כבר עדיף להשאר כאן עם המזגן... 8. לוויתן כחול? 9. איזשהו קטע מפיוצ'רמה שקורע אותי כל פעם מחדש: Farnsworth: Lay down here and we'll do some tests. If Fry is out there then Leela's brain could be acting as a five pound ouija board. [Leela lies back on the table.] Leela: Is this some sort of brain scanner? Farnsworth: Some sort yes. In France it's called a "guillotine." המשפט האחרון של הפרופסר הוא התשובה שלי להרבה שאלות לאחרונה. 10. אתר הסטודנטים של אוניברסיטת בן גוריון. לא מאוד אקזוטי...
 

DDN

New member
צב"ר על תשובת הפרופסור.

מה הצלמים של אריק, בנץ וחפציבה עושים? (ומה השמות שלהם מייצגים?) למה אתה לא עובד עם מוזילה פיירפוקס? באטמן 3 לא נורא כ"כ (חוץ מג'ים קארי), וראיתי גרועים יותר מ"האויב שבפנים 2" מסכים לגבי באטמן 4, ובנוגע לג'ון מלקוביץ, או שלא הבנתי אותו, אבל כל פעם שניסיתי לראות מצאתי את עצמי מעביר או מכבה.
 

רמץ

New member
מי זה המוזילה הזה?

אני אריק, שותף שלי הוא בנץ וחפציבה היא חברה של שותף שלי שנמצאת פה מספיק כדי להצדיק ספריה במחשב. לא יודע בקשר למוזילה פיירפוקס אבל אם מדובר במשהו מוסיקלי אז זה התחום של שותף שלי - אני רק משחק VTM וכותב דו"חות בביוכימיה.
 

DDN

New member
מוזילה פיירפוקס

דפדפן קוד פתוח שתופס חזק כרגע בשוק, ונותן עבודה יותר נעימה מאשר האינטרנט אקספלורר
 

Susannah

New member
אני אוהבת שאלונים כאלו, זה מוצא לי

מה לעשות. 1. איך נראה שולחן העבודה שלך? ככה- 2. איזה סרט טוב ראית לאחרונה? לוכד החלומות. 3. איזה סרט לא תמליץ לאנשים להתקרב אליו? תמיד שנאתי את באטמן. 4. צבע אהוב? כתום, לבן, אפור. 5. ממתק אהוב? לדרים! 6. דמות אהובה ב"ארץ נהדרת"? הממ... פעם זה היה הנשיא קצב, אבל עכשיו זה מאיה בוסקילה. 7. אם היית חי בימים בהם מתרחשים משחקי מו"ד, איזה אורח חיים היית מנהל? אם הייתי בגילי העכשוי, כנראה סתם פרחחית. אם לא, אז כנראה חצי אלפית סיירת, שחיה ביערות ומנהלת אורח חיים דומה לשל רובין הוד. או אולי גנבת אנושית. 8. בעל חיים אהוב? יונים. 9. ציטוט שחוזר על עצמו? שועית שועית הפרי המוסיקלי - כמה שתבלע ככה תתקע. 10. אם תלחץ על BACK בדפדפן, לאן אתה מגיע? לבלוג שלי.
 

The Evil Rabbit

New member
מאיפה הורדת את ה-esheep?

את יכולה לתת קישור?/ לשלוח לי אותה ל?: [email protected] (כן אני יודע שזאת כתובת נוראית) פעם היה לי אותה (את הכבשה) אבל המחשב פורמט ושכחתי לגבות אותה ומאז אני מחפש...
 

Engelous

New member
שלי:

1. "תמונת המחזור" של הקמפיין 24/7 שהרצתי בשנה שעברה - JBN. 2. מלחמת הכוכבים: נקמת הסית', כמו גם עיר החטאים. 3. אני לא מסוגל לחשוב על כזה. 4. כחול. 5. זה בא על פי תקופות. כרגע זה לא בדיוק ממתק, אלא הגלידה של פסק-זמן. 6. לא רואה ארץ נהדרת. 7. סביר להניח שהייתי מוכר קפיטליסט בחנות כלשהי, שמשחק על הנקודות החלשות של ההרפתקנים כדי להרוויח כסף. 8. כלבים/זאבים, מספיק קרוב. 9. אני נוטה לצטט את זה באיזשהו שלב לכל אדם שאני מכיר. מתוך הסנדמן: "It is sometimes a mistake to climb. It is always a mistake never even to make the attempt. If you do not climb you do not fall. That is true. But is it that bad to fail? That hard to fall? Sometimes, you wake up. And sometimes, yes, You die. But there is a third alternative. Sometimes, when you fall, you Fly..." ארוך, אבל מהווה, בעצם, מנטרה חשובה לחיים. ואני כבר זוכר אותו בעל פה אחרי בערך 10 קריאות של הסדרה :) 10. RPGnet Forums - [Mage the Awakening] Official preview-spoiler thread [Merged] - כן, אני גרופי של מייג' החדש. תתבעו אותי. -חגי.
 

Nihau

New member
תשובה (מצונזר מטעמי שלום וביטחון)

1. ************************************************************* (צונזר למען הגנה על עינים הרכות של משתתפי הפורום). 2. lego Star Wars: Revenge of the brick 3. משתגעים על מרי
4. כחול ירוק עם פסים כסופים 5. פופקורן 6. ************************************************************ (צונזר- ראה סעיף 1) 6. מנהל חוות צ'וקובו (תמונה מצורפת להמחשה) 8. צ'וקובו 9. people are born ignorant, education makes them stupid 10. גוגל
 

DIDGIN

New member
אגב מנהלי חוות צ'וקובו

זהירות שלא יקרה לך מה שקורה כאן: http://www.vgcats.com/comics/?strip_id=72
 

Nihau

New member
גדול!!!

אבל מדבר בעיקר למביניי עיניין... שזה בעצם טוב! כי ככה אנשים ירצו לשחק בפיינל פנטזי! עוד שחקנים= עוד משחקים בסדרה! פיינל פנטזי לנצח! מוהאהאהאהאה...ארר...אהם!
 

gambakupu

New member
שלי

1. מצורף 2. sin city 3. הרבה יותר מדי, נגיד המלאכיות של צ'רלי 2. את הראשון לא ראיתי. 4. כחול 5. mars 6. לא רואה 6. כנראה קבצן 8. canine 9. if you have nothing important to say, say nothing 10. פורום מד"ב ופנטסיה בתפוז
 

DDN

New member
שמח שאתה כאן!

9 זה לא מבמבי? (אני זוכר את הארנב אומר את זה ב"במבי")
 
ובכן

1) 2000 נקודות למי שמזהה את הדמות הזאת ! 2)sin city - תוכן לא מהאהובים עלי אבל הסגנון הויזואלי והקולנועי לבד מספיקים כדי להפוך את הסרט הזה כחובה לצפיה. 3)מלחמת הכוכבים האחרון. לא שווה את מחיר הכרטיס אפילו. 4)כחול 5)קינדר בואנו. 6)עברו שנים מאז שראיתי לאחרונה את התוכנית הזאת. 7)street urchin. 8)כלב 9)נו מה עכשיו ? 10)לעמוד הקודם שבו הייתי.
 

ננסק

New member
אני לא יודע מה אני רוצה יותר

150 צ'ארמים או דרגה כמכשף.
 
למעלה