שרשור הכרות

Gefen

New member
שרשור הכרות ../images/Emo163.gif../images/Emo150.gif../images/Emo66.gif

טוב, אז אומנם אנחנו עוד לא שבוע באוויר, אבל בהחלט הגיע הזמן לפצוח בשרשור היכרות ראשון, ספרו קצת על עצמכם כדי שנתחיל להכיר אחד את השני ..
אז מי אתם? מה שמכם בחיים האמיתיים, ובני כמה אתם?
במקור, מאיפה אתם בארץ?
איפה אתם חיים עכשיו?
מה הביאכם לשם וכמה זמן אתם שם?
וילדים? יש? אם כן ,כמה? ובאיזה גילאים? ואני אתחיל, שלא תגידו שאין פה דוגמאישית
אני סמדר, בת 34, נשואה ואמא לשני ילדים- אמיר בן שנתיים וחצי (כמעט), נדב בן ארבע (שמשון ויובב מלאכים לידם..)
, ירושלמית במקור. הגענו למלבורן לפני חמישה חודשים, אחרי שנתיים שחיינו בקנזס- מטעם העבודה ולצורכי עבודה, כך שאפשר לאמר שאנחנו עדיין במסגרת "שנת ההסתגלות הראשונה" ויש לנו עוד הרבה מה ללמוד ולהכיר פה במלבורן. אשמח אם תציגו את עצמכם אחריי.. כדי שנכיר אחד את השני טוב יותר בשרשור היכרות מרוכז אחד. גפן
 

judyr

New member
אני אני...

כאן ג´ודי לוץ אהרונוב קרפין סממההההה שמי האמיתי הוא ג´ודי בת 34 (סמדר יותר קשישה ממני) חיפאית וגרה בישראל לא מקובעת לשום מקום רווקה כי עדיין מאמינה שיש נסיך אופושהו בשבילי.... זהו היתר לאט לאט.... תאמינו לי ככה כי זה הכי בטוח בשבילכם
 

s h i l a

New member
שלום לכולם ,../images/Emo24.gif

אז נעים מאוד, אני מיקה "
"במקור מראשון ועכשיו מלבורן הגעתי בעקבות בעלי לפני כשלושה חודשים , בת 29 . בעבר טיילתי באוסטליה כולה אז אם צריכים המלצות או יש שאלות אשמח לעזור.
 

bmw007

New member
../images/Emo132.gifהיייי אחותי

הייייי מותק....מה קורה ??? אם את תוהה לגבי השם משתמש..אז...יש לזה הסבר bmw = black magic woman חחחחחחחח.... אוףףף...עד שמצאתי את הפורום... אני מניחה שהכל א ח ל ה אצלכם..טוב,רק אתמול דברנו, בטוחה שלא השתנה דבר, הא ? נשתמע.. נשיקות רונה
 
הנה אני!

נעים מאד
אני מיכל, בת 37 (הכי זקנה?), נשואה לדורון ואמא ליואב (בן 10) ויותם (בן 6). מרמת-גן במקור. הגענו לניו זילנד לפני 8 חודשים. אנחנו באוקלנד. קנינו לאנץ´ בר ואנחנו מנהלים אותו (דורון אחראי לסדנוויצ´ים ולטוסטים, ואני למאפינים ולסקונים). וטוב לנו
 
מעבירה את ../images/Emo47.gif הזקנה לידי

הדודה המתוקה. אורחת מקנדה, מתה על אוסטרליה וביקרה בה רק לאחרונה. ועוד תשוב לכל הדיעות. המלצות לטיולים בסידני מלבורן ומה שבינהן טרי טרי..
 

סוליסטי

New member
אחותי...אני מתחנן.....

סדרי לי עבודה....אני אכין לך איזה סנדוי´ץ שתרצי.. פליזזזזז..
 
אורח לרגע....

ועוד רגע... ועוד רגע... סתם איש קטן מהרחוב, לא מישהו חשוב. הרצליה בילדותי, פריס עכשיו. חושב ברצינות על קנדה, אבל עדיין לא החלטתי. וגם אוז ונו"ז חלפו בראשי, אבל זה נראה לי ממש בקצה העולם. אז אסתפק בלחוות אותם פה כנראה.
 

תמי ב

New member
לא, לא, אני חושבת שאני הכי זקנה:

אני תמי בת 44 נשואה + 3 נמצאת בניו זילנד כבר שבוע ויומיים! בינתיים נהנית מכל רגע. אנחנו בהמתנה לתושבות. וזהו.
 
שלום../images/Emo9.gif

היי אני חדשה כאן
קוראים לי אביב, אני אוטוטו בת 18 ואני במקור מבאר שבע, אבל עכשיו גרה ביהוד
מעולם לא הייתי באוז או בנו"ז, אבל אחד החלומות הכי גדולים שלי כרגע, זה לטייל בניו זילנד...ראיתי תמונות ושמעתי סיפורים מדהימים על המקום המדהים הזה שעשו לי ממש חשק גם לגור שם. חוץ מזה, שאני פשוט מתה על המבטא הקיווי
ו...אממ...זהו...
ראיתי את התמונות המדהימות שאנשים שמו כאן והחלטתי להישאר
 

guyguy2003

New member
שלום לכולם מלונדון :)

שלום! :) אני גיא, במקור מהמון מקומות, בעיקר רחובות ואשקלון, עם קריצות לרמת גן, נס ציונה, ראשון כשהייתי ילד... וירושליים. אני בן 24, נמצא בלונדון על ויזת סטודנט, בדיוק התחלתי לעבוד בחנות מחשבים אבל חושב להתפתח לדברים אחרים, כמו טיפולים הוליסטיים. עושה גם הרבה מוזיקה ועוד מידע עלי וקטעים שעשיתי: http://gk2000front.no-ip.com/guyguy2004 בתהליך הגירה לאוסטרליה... מקווה לעבוד בסוף השנה הזאת... :) דו מיני בעיקרון, במציאות יותר נמשך לגברים, וגם כן מחכה לנסיך על הסוס הלבן :) יודע הרבה בענייני הגירה בגלל הבקשה שלי ואם מישהו מעוניין בעזרה הוא מוזמן לפנות בפורום :) cheers!
 

kei c

New member
אמת או חובה?../images/Emo96.gif

אמת שאתה עושה מוזיקה ונתת לינק? חובה עליך לתקן את הלינק כי הוא לא עובד,ואני ומוזיקה זה... זה..... נו מה עם הלינק?
 

guyguy2003

New member
היי קייסי :)

האקרים רשעים פרצו לי למחשב או משהו ושיבשו לי את השרת אינטרנט, כרגע קצת אוששתי אותו... צריך לחכות קצת שזה יעלה איים סורי מראש :) תגילי לי אם הצלחת :)
 

kei c

New member
גמני גמני רוצה להצטרף!

ככה אני מה אני?מי אני? מה אני?מה מה מה..... ככה אני חקלאי בעקרון!>לא מרחיב על הגידולים! KEI שזה קיצור של כפיר כי אף אחד לא יכול לבטא את השם שלי בחו"ל ובאיזה שלב נמאס לי להיות פיל או FIL קיצרתי את השם. אני בן שלושים לא מפותח שיכלית,הרופאים אומרים שזה היה ככה כשנולדתי! כרגע יצאתי ממערכת יחסים מאוד ארוכה ביפן,יש דברים שגם אני לא מסוגל להבין. ואני שואף להיות שכן של סמדר-ואולי אם היא תרשה לעשות לה ביביסיטר (לא משנה שהיא כבר שלחה אותי לניוזילנד) זהו אוסף שברים (פקלאות) ובעוד כ שבועיים אני על המטוס אל השלא נדע. מזל טוב על הפורום!
 

Yaniv212

New member
אני יניב, פשוט ודי

מה? לא מספיק? טוב אז אני עם אשתי במלבורן לרגל לימודים. לא מבין כלום בנושא הגירה וגם לא רוצה להגר לאוסטרליה כי בשבילי בית יש רק אחד, והוא בגולן. באוגוסט אנחנו אמורים להתחיל בקריירה חדשה, שנקראת הורות. בנתיים אני עובד במה שיש ואשתי לומדת לתואר Ph.D שלה. אנחנו פה כשנה ונשאר לנו עוד כשנתים וחצי שלוש.
 

Gefen

New member
../images/Emo79.gif יניב ....שיר בשבילך ../images/Emo79.gif

ביתי אל מול גולן
מילים: יוסף נצר לחן: חיים ברקני איני יודע איך הומים היערות איך מתכסים גגות בשלג המרעיף לי צאלון ניגן, ניגן על סערות וכליל החורש מזמר לי על אביב. כאן ביתי, אל מול גולן עטור מטע וכרם, כי אני נולדתי כאן עם עץ הצאלון, על דשא הגנון השקנו יחד הירמוך עכור הזרם. כפרי הדומים שניערתי משיזף כממטרות תחתן סובבתי בשרב כציפורים שהעירוני בקולן - כאן ביתי, אל מול גולן כשהתגייסתי כך אמרתי לצבא תנו לי רק הגה ואטוס עד קצה עולם די לי לגדול, כפרח חממה אך העיניים שוב ביקשו את הגולן כאן ביתי, אל מול גולן עטור מטע וכרם, כי אני נולדתי כאן עם עץ הצאלון, על דשא הגנון השקנו יחד הירמוך עכור הזרם. כפרי הדומים שניערתי משיזף כממטרות תחתן סובבתי בשרב כציפורים שהעירוני בקולן - כאן ביתי, אל מול גולן
כשבגרתי ומצאתי לי אישה מיד יצאתי, ועזבתי המדינה אני במלבורן חודשים מזה שמונה אבל הלב נשאר למעלה ברמה... כאן ביתי....
 

urish99

New member
הי גפן

שמי אורי, ואני גר בסידני. ברכות על הפורום החדש ובהצלחה. אומנם, לא נימוסי כדברי הפולנים, אבל נתחיל בבקשה. אני רואה שאת חזקה בספרות. אני מחפש את הטקסט של "חנהל´ה ושמלת השבת" רצוי באנגלית. any רעיונות?
 

Gefen

New member
אורי , אני נראית לך

ספריה וירטואלית?
ואם אני מוצאת לך את הטקסט באנגלית... כמו שרצית (סחיטה... סחיטה... ) אז מה תיתן לי?
האמת, סתם צוחקת, לא רוצה כלום, רק שתצטרף אלינו לפורום (כנציג שני בינתים) מסידני, מה אתה אומר על הדיל?
 
למעלה