רעיון הפלטפורמה...
הוא בגדול מנוע משחק, כמו שאתה מכיר - מ-TORQUE ועד UNREAL 2004. הרעיון התחיל מזה שקראתי המון דברים אבל לא היה לי מקום אחד לשים אותם. היום אני מפתח את הפלטפורמה לאט, כל פעם מוסיף עוד חלק בצורה קוהרנטית לאחרים, כך שלבסוף יהיה לי מנוע רציני. משחק היעד - יש הרבה רעיונות אבל בתור התחלה ובתור התנסות על הפלטפורמה התכנון הוא לעשות ARCADE כמו הישנים והטובים, שבהם אתה רואה חללית מלמעלה וצריך להתקדם תוך השמדת חלליות אחרות. משהו פשוט וסטנדרטי, שיאפשר לי לבדוק את יכולות הפלטפורמה.