שרשור היכרות

De-Panther

New member
מישהו עשה בצבע משהו|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

בתחום הזה?? או שאסור לשאול??
 

freak2100

New member
אני חושב שלא ממש עושים משחקים בצבא

יש סימולטורים שבונים, אבל זה משהו אחר, אז אני לא חושב שזה נחשב במיוחד לבניית משחקים
 

De-Panther

New member
לא יודע מה איתך אבל|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

בצבא יש הרבה דברים בתחום המחשבים וגם בתחום הגרפיקה יש יחידות שלמות של אנימייטורים ואנשים שעוסקים בין השאר בהכנת משחקים
 

De-Panther

New member
שה"ד ששייכים לחיל..|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

האוויר מפרסמים את עצמם בבמה החדשה אז אני מניח שאפשר להזכיר כאן אותם
 

De-Panther

New member
מכיר את האתר במה...|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

חדשה?? זה עם כל היצירות האלה... שכל אחד יכול לשים שם יצירות שלו... קיצר יש שם פרסומות לדבר הזה... תרענן כמה פעמים עד שתראה תמונה של "הדוד סם" או משהו כזה
 

De-Panther

New member
*צבא... ואני דיסלקט|זבנג|../images/Emo23.gif../images/Emo185.gif

אבל לא חשבתי שעד כדי כך
 

tirnanog

New member
בו. אז גם אני.

נעים מאד, הגעתי לפורום היום בפעם הראשונה. כעיקרון פיתוח משחקים הוא ג'וק מאד ישן שיושב לי בראש ובחודשים האחרונים הוא הולך ונעשה יותר ויותר אקטיבי (עד שבתקווה הוא יהפך לחלק אינטגרלי מהחיים - אבל עד שם הדרך הארוכה). אני בן 23, בעל תואר ראשון ובתקווה בדרך להתחיל תואר שני בעוד חצי שנה. אני מתכנת במרקורי בחודשים האחרונים, ובזמני החופשי עובד על פרוייקט משחק אישי יחד עם חבר מהעבודה. ובפן הפורומי - אני ממש מרוצה מעצמי שמצאתי אותו היום. הוא נראה ידידותי מאד ובעל פוטנציאל לגרום לי לההפך בו לשוכן קבוע.. זהו. (וואו, זו הייתה הודעה מנומסת. בדרך כלל אני חושב שאני יותר מצחיק מזה:)).
 
למעלה