בו. אז גם אני.
נעים מאד, הגעתי לפורום היום בפעם הראשונה. כעיקרון פיתוח משחקים הוא ג'וק מאד ישן שיושב לי בראש ובחודשים האחרונים הוא הולך ונעשה יותר ויותר אקטיבי (עד שבתקווה הוא יהפך לחלק אינטגרלי מהחיים - אבל עד שם הדרך הארוכה). אני בן 23, בעל תואר ראשון ובתקווה בדרך להתחיל תואר שני בעוד חצי שנה. אני מתכנת במרקורי בחודשים האחרונים, ובזמני החופשי עובד על פרוייקט משחק אישי יחד עם חבר מהעבודה. ובפן הפורומי - אני ממש מרוצה מעצמי שמצאתי אותו היום. הוא נראה ידידותי מאד ובעל פוטנציאל לגרום לי לההפך בו לשוכן קבוע.. זהו. (וואו, זו הייתה הודעה מנומסת. בדרך כלל אני חושב שאני יותר מצחיק מזה

).