ובקרת-האיכות שלי הייתה ילדה בת שמונה שצווחה "איכס, הוא בלונדיני!" על חצי מהתמונות ובכך פסלה אותן מייד
כן, חשבתי על זה וגם הייתי סמויה שם פעם ^^ אבל נו, פורומים. אני כאן רק כי אני רגילה להיות כאן, וגם זה לא ממש. אני פה כבר כמה, שלוש שנים? ארבע? בקיצור, הרבה.