שרשור דסקטופים.

noosh

New member
היה לי משעמם אז שיחקתי בפיינטשופ

לרוב אני מעדיפה פיינט רגיל
 
../images/Emo99.gif

רציתי לקנות היום את הדיסק שלהם והוא לא היה על המדף אז שאלתי את המוכר אם יש אותו אולי במלאי או משהו והוא לא ידע על מה אני מדברת
 

dוDav

New member
שלי../images/Emo13.gif

משום מה אני ממש אוהב את התמונה הזו
 
מה, אני היחידה שנאמנה

לנושא הפורום היקר שלנו? הדסקטופ שלי הוא פאנארט יפהפה של הארי, רון, הרמיוני ודמבלדור. [לא מצליחה להעלות קובץ
] הוא מתחלף כל שבוע בערך, כל פעם פאנארט אחר.
 
הדסקטופ שלי !

וכמה שהוא מקורי ..... חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 

dוDav

New member
עד לפני שבוע בערך היה לי דסקטופ של

הספר החמישי (גם פאנארט) של הארי, דאדלי והסוהרסנים.
 

InBaR 85

New member
שנה טובה../images/Emo9.gif

בגלל שהצילום מסך שלי לא עולה לפה אני אשים רק את התמונה של טורי
 

פלאפאל

New member
תראו את שלי, וואהו!

*נדחפת כרגיל* מיאזאקי
למישהו יש תמונה טובה יותרשל הטירה הנעה? זה הכי טוב שמצאתי X:
 

פלאפאל

New member
כבר חרשתי את גוגל ../images/Emo11.gif

ובקרת-האיכות שלי הייתה ילדה בת שמונה שצווחה "איכס, הוא בלונדיני!" על חצי מהתמונות ובכך פסלה אותן מייד
כן, חשבתי על זה וגם הייתי סמויה שם פעם ^^ אבל נו, פורומים. אני כאן רק כי אני רגילה להיות כאן, וגם זה לא ממש. אני פה כבר כמה, שלוש שנים? ארבע? בקיצור, הרבה.
 
למעלה