שרשור דוליז חדשות.

totsade

New member
הנה:../images/Emo80.gif

נראה יותר טוף? גם שיניתי קצת צבעים..
 

tiptip4u

New member
הייתי עוזרת לך

אבל אני יותר גרועה ממך... וגם: למי שהכינה פה בייסים ויש לה פלטה טובה שתיתן לי כי הבייס שלי תקוע. (אה... למדתי להישתמש בפוטושופ, לא ממש טוב אבל יותר טוב מכלום)
 
אל תשכחי

ש-אני- עשיתי לך את השיער ואת האיפור.... זאת דולי שהכנתי לפני כמה חודשים טובים וממנה לקחתי את המוהיקן.. פשוט שיניתי את הצבעים, כי ביקשת שיעשו לך שיער אז....
 
כן, את צריכה לקבל קרדיט על השיער../images/Emo13.gif

מאוד יפה, אבל בדרך כלל לגותיות יש שיער ארוך...
 
ועוד משהו

תשני את האיפור כי הוא לא מתאים... אם את רוצה את יכולה לקחת את השפתיים מהדולי שלי
 
דולי חדשה ימה מהתנור......

אני צריכה לעשות לה שיער ואני לא יודעתה מה בבקשה תעזרו לי... ומישהו יכול לעזור לי לסדר את הנעל הנוראית הזאת???? הוספתי את הפלטה שלה...
 

Mooa-Numi

New member
סיילנז חדשות...

בבצפר.. מצד שמאל, אני ביום הראשון-השיער שלי לא נראה ככה-אפילו ביום טוב. הוא גם לא בגווני תבלינים. השני-אותו דבר רק בחצי קליפס, שלא יצא, והחולצה נראית יותר אחרת-עם הדבר הזה של הקונומיקה שלא הצלחתי לעשות.
 
הייתםפ מאמינים? יש לי דולי חדשה...

ובכן, סיפורה של דולי: היה אצלי בבית מפגש של פורום הארי פוטר (לכל התוהות: כן, אנחנו נפגשים ה-ר-ב-ה!) ואחת מהבנות (לין ^_^) הסתובבה עם איזה עט ירקרק חביב שבקצהו יש גוש נוצות. מכיוון שהיא היתה דבוקה היטב לעט אמרו לה שהיא מראית כמו פיה פסיכית, אז אמרתי לה שאני אעשה לה דולי של פיה פסיכית תואמת... בכל אופן, הנה הפיה הפסיכית. הדבר בקצה השרביט שלה אמור להיות נוצות והכתמים הירוקות על השרביט זה מין נצנצים שיש בו במציאות וקצת היה מסובך להעביר אותם.... כן, אני מודעת לזה שהשיער לא משהו אבל לא הצלחתי לעשות אותו יותר מתאים או יותר טוב.
 
יש לי יש לי !!!!!!../images/Emo9.gif בבקשה תגיבו..

היא האחרונה שלי. ההצללה בחצאית לא יצאה משהו נכון? אבל הכי אהבתי את השיער שלדעתי יצא טוב מאוד. בבקשה תגיבו מה דעתכם...
 

Phoebe again

New member
אז ככה...

ההצללה בחצאית די מוזרה, המגפיים משונות, ואני אישית לא אהבתי את הבגדים, אבל זה כבר עניין של טעם. חוץ מזה, השיער באמת יפה, רק שאני אישית הייתי מתחילה את קוו השיער קצת יותר נמוך, כדי שהדולי לא תסבול מחוסר שיער... הנה אחת שלי אל אותו בייס, בבקשה תגיבו.
 
למעלה