** שרשור בוקר ☀️ היום ה20 בבית - עדכונים **

מצב
הנושא נעול.

Maybe Mary

Well-known member
מנהל
בוקר טוב :)

המועמדים להדחה -
אורן ציפי רומי טיטי ג'קו עומר מירי ותמיר

ההדחה היום!!

שיהיה יום נפלא |4U|
 

ziniozi

Well-known member
למי שהספיק להבין מי זה ג'קו - זה די ברור שההדחה עוררה אצלו קשת של רגשות נחיתות, שהם ממש לא נובעים מתחרותיות או רצון לא להיות מודח. זה נובע מהערכה עצמית נמוכה בגלל שלא "השיג קבלות" כדבריו ואין לו השגים בחיים. זה כואב מאוד להיות בן 40 שרוצה להגשים את עצמו בכל האספקטים, ולא הסתייע לו.
טיטי ניחמה אותו כמיטב יכולתה, ויש לי הרגשה חזקה שגמלה החלטה בליבה של טיטי לקחת את ג'קו פרויקט בחוץ, ולהרים אותו כלפי מעלה ככל שהקשרים הרבים שלה יאפשרו לה.
נחזיק להם אצבעות!!!
 

fleabag

Well-known member
למי שהספיק להבין מי זה ג'קו - זה די ברור שההדחה עוררה אצלו קשת של רגשות נחיתות, שהם ממש לא נובעים מתחרותיות או רצון לא להיות מודח. זה נובע מהערכה עצמית נמוכה בגלל שלא "השיג קבלות"
הערכה עצמית נמוכה. זה זה(y)
 

ziniozi

Well-known member
אה ועוד דבר לגבי ג'קו - חבל לי שהוא לא מאמץ מספיק את הגישה לחיים של האומן המיוסר. זה שהוא אומן, זה ברור. גם כל המדינה יודעת בדיוק כמה הוא מיוסר, ולמה. אבל ג'קו נשמה אתה לא האומן הראשון שסובל חרפת רעב בגלל האומנות והעולם האכזר. אם היה נכנס לראש הנכון מבחינה פילוסופית, היה יכול לסבול פחות, שלא לומר להתעלות לדרגות רוחניות גבוהות יותר. היש בקהל אומנים מיוסרים (כמוני) שמבינים את כוונתי??
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה