שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה

מצב
הנושא נעול.

JayZed

New member
31 - בתוך הוולבו, מבט אחורה

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
31 - בתוך הוולבו, מבט אחורה
 
חזרתי היום לפנות

31 - בתוך הוולבו, מבט אחורה
חזרתי היום לפנות
בוקר מבודפשט, וחוץ מזה שהעיר מדהימה, גם לי יצא לנסוע בוולבו המדובר (שהחליף את המטרו שנמצא בשיפוצים בסופ"ש), ברכבת המונעת בגלגל שיניים במטרו ובחשמלית. תמונות כרגע אין לי (וגם ככה אין הרבה של תח"צ), אבל הלוואי עלינו תח"צ כמו שלהם. לגבי הוולבו, אכן יש צדק בדברך הייתה נסיעה נעימה מאוד (הבעיה שנסעתי עם עוד 200 איש). סה"כ יש 38 מקומות ישיבה בקרון ה-1, 36 בשני, ו130 מקומות עמידה בכל קרון (כמעט בטוח שזה המספר). חוץ מזה אחלה של עיר. עכשיו אני הולך לישון כי מחר נוסעים לנטעיות ביערות הצפון. לילה טוב
 

JayZed

New member
32 - ירדנו, הוולבו מאחור

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
32 - ירדנו, הוולבו מאחור
 

JayZed

New member
33 - לא כל כך קשור, אבל תראו איזה

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
33 - לא כל כך קשור, אבל תראו איזה
דברים מגניבים היו שם בשוק פשפשים! אם היה לי איך לקחת אותו לארץ הייתי קונה לי גראמופון, ברצינות!
 

JayZed

New member
34 - טרוליבוס SOLARIS

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
34 - טרוליבוס SOLARIS
את הטרוליבוסים הישנים של בודפשט פגשנו כבר בשרשור הקודם (ZIU רוסיים), והנה מה שמחליף אותם לאט לאט: SOLARIS TROLLINO היפה. והנה סרטון שידגים לכם עד כמה שקטה הנסיעה בטרוליבוס הזה. רק לצורך השוואה, הנה קטע נוסף, מנסיעה על איקארוס 280 מזדקן (כן, אמנם זו השוואה קיצונית למדי, אבל עדיין).
 

JayZed

New member
35 - הסולאריס מאחור

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
35 - הסולאריס מאחור
 

JayZed

New member
טרוליבוס נכלל ברשיון רכב כטראם ולא

מספר פנימי מספיק?
לא צריך לוחית רישוי?
טרוליבוס נכלל ברשיון רכב כטראם ולא
כרכב כביש, לכן אין להם מספרי רישוי, באותה מידה כמו שלחשמליות אין מספרי רישוי.
 

JayZed

New member
36 - מדיבוס איקארוס

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
36 - מדיבוס איקארוס
 

JayZed

New member
37 - ולקינוח, כמה תיירותיים, הנה

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
37 - ולקינוח, כמה תיירותיים, הנה
TRAVEGO M יפה
 

JayZed

New member
38 - המלך מהצד ../images/Emo47.gif

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
38 - המלך מהצד
 

JayZed

New member
39 - מוקדש לאורי 404

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
39 - מוקדש לאורי 404
 

JayZed

New member
40 - עוד אחת, רצינית יותר

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
40 - עוד אחת, רצינית יותר
ה-TOPCLASS המדהים, שיושב על שלדת הטראבגו.
 

JayZed

New member
41 - O404 עם מרכב יורוסטאר, אחד

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
41 - O404 עם מרכב יורוסטאר, אחד
המרכבים המעניינים יותר שהולבשו על ה-O404 במהלך יצורו כשלדה.
 

JayZed

New member
42 - ולקינוח, נוף של אחד הגשרים מעל

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
42 - ולקינוח, נוף של אחד הגשרים מעל
הדנובה, המחבר את בודה ופשט, שצולם עיי הטרומבוניסט הדגול ארנון דה-בוטון, ולתמונתו השתחל לו O404 יפה, אז החלטתי שזה קשור מספיק לנושא
 

JayZed

New member
זהו חברים, תם ונשלם שרשור זה,

42 - ולקינוח, נוף של אחד הגשרים מעל
הדנובה, המחבר את בודה ופשט, שצולם עיי הטרומבוניסט הדגול ארנון דה-בוטון, ולתמונתו השתחל לו O404 יפה, אז החלטתי שזה קשור מספיק לנושא
זהו חברים, תם ונשלם שרשור זה,
בשרשור הבא - הביקור שלי במוזיאון הרכבות הלאומי של הונגריה!
 

davidfainshtein

Member
מנהל
פששש יעקב שיחקת אותה!

שרשור אירופה מס' 2 - הונגריה
ובכן, באיחור קל, אני חוזר להעלות את התמונות מהנסיעה של מארש דונדורמה למרכז אירופה. השרשור הראשון, המוקדש לסרביה, נמצא כאן. השרשור הזה יוקדש לתח"צ בבירתה של הונגריה - בודפשט, עיר מדהימה ביופיה, שגם מדהימה (אותי לפחות) במהירות שבה התאקלמה העיר אחרי נפילת האימפריה הקומוניסטית וחזרה להיות עיר מערב-אירופיית מתקדמת לכל דבר. ותח"צ בעיר היא לא יוצא מן הכלל: מערכת יעילה, מתוזמנת ואינפורמטיבית, שאנחנו פה בארץ היינו מתים לקבל. הציוד הנייד ישן ברובו, אבל מתוחזק בצורה מופתית - חשמליות בנות 30 שנה נראות שם נקיות יותר (ותקינות יותר) מאוטובוס ישראלי בן שנתיים. המערכת מורכבת מרכבת תחתית (מטרו) בת 3 קווים, חשמליות / רכבות קלות, טרוליבוסים ואוטובוסים. כל המערכת מופעלת על ידי חברת BKV, המסובסדת עיי העיריה, ולכן זולה להפליא ומשולבת למופת. המטרו מחולק לסוגים: קו M1 ידוע כ-"מטרו קל", או "מטרו מילניום", והקווים הנותרים M2 ו-M3 כ-"מטרו כבד". המטרו הקל, קו M1, הוא בעצם קו המטרו החשמלי הראשון בעולם והמטרו שראשון באירופה היבשתית, והוא נבנה בשנות ה-90 של המאה ה-19, ומהווה בפני עצמו מין מוצג מוזיאוני. הרכבות שעובדות בו הן אמנם רכבות מודרניות, אבל הן נבנו להיות דומות לרכבות המקוריות שעבדו בקו - והתחנות גם כן שומרו במצבן האוריגינלי. הרכבות העובדות הקו הן רכבות זעירות בעלות 2 סקציות של 2 קרונות קטנים כל אחת, המחוברים עיי מפרק. הקווים M2 ו-M3 הם קווי מטרו סטנדרטיים לארצות אקס-סובייטיות, עם תחנות מרהיבות ביופיין וציוד נייד תוצרת המפעל לקרונות מטרו במישטיצי שברוסיה. השרשור הנ"ל יתחיל איפה שהשרשור הקודם נגמר - בנסיעת הרכבת שלנו חזרה מסרביה להונגריה. הוא יכלול את הביקור הדו-יומי בבודפשט, למעט הביקור שלי במוזיאון הלאומי לרכבות, שלו אקדיש שרשור נפרד בעתיד הקרוב. שוב, ברצוני להבהיר, שהנסיעה שלנו הייתה, כמובן, למטרות מוסיקיות בלבד. זה לא היה סיור תיירותי של חובב תח"צ. לכן, רוב הזמן, היינו בריצה ממקום למקום, מהופעה להופעה, ולא היה לי זמן לצלם כמו שצריך. רבות מהתמונות צולמו בחופזה, נגד השמש, בתנועה ולכן יצאו חלקיות / מטושטשות / שטופות אור וכד'. זה מה שיש, ואני מתנצל מראש. בתמונה: מארש אוכלים ארוחת בוקר בחצר של מעוניינו בבודפשט. צולם עיי ארנון דה-בוטון, הטרומבוניסט המהולל שלנו
פששש יעקב שיחקת אותה!
תודה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה