שרשורשבת

mimor2

New member
עשיתי המון כביסות ../images/Emo178.gif

היה לנו תכנון כ"כ נחמד לשבת והוא נהרס...
כבר הזמנתי כרטיסים ללונה פארק. היינו אמורים להיות אצל חמותי, ואחרי ארוחת הבוקר בעלי היה אמור להוריד אותי ואת הגדולה בלונה פארק לבילוי יומי שם, ואח"כ הוא היה אוסף אותנו והיינו חוזרים הביתה. א-ב-ל... אתמול בצהריים אכלנו יחד כולם, הקטנה לא ממש רצתה לאכול. הלכנו לנוח. התעוררנו לקול בכייה של הקטנה. היא באה והתלוננה על כאבי בטן. בסוף גם הקיאה. לשמחתי - במסדרון, על הרצפה... ניקינו. יצאתי להליכה. כשחזרתי התבשרתי שהיא הקיאה שוב. הפעם על השטיח בסלון + הספה
בעלי קילח אותה (שוב), ניקה הכל והיא היתה נראית בסדר. הלכתי להתקלח, תוך כדי אני שומעת אותו צועק איזה משהו לא ברור - כן. היא הקיאה שוב. הפעם על המיטה שלנו... אז השמיכה, המצעים, מגיני המזרון (שברוך השם היו שם!!!) הכל לכביסה. אה כן, גם הפיג'מה שלה... בפעם המי יודע כמה. אז בעלי התקשר לאמא שלו בערב להודיע שלא נגיע. הגברת ישנה יפה מאד וקמה בבוקר כמו חדשה. אבל העדפנו לא להעמיס על הבטן שלה יותר מידי ולכן נשארנו בבית. היה הספק לא רע! סידרתי את הארונות של הילדים חורף/קיץ תוך כדי מיון של הבגדים - מה קטן ולמסירה, מה גדול ולאיחסון ומה טוב. מה חסר (פיג'מות חמות לגדולה ומכנסיים יפים לבן) אח"כ נסעתי עם הגדולה לגולף (יש לנו אחד פתוח כאן בשבת...) קניתי עוד זוג מגיני מזרון, פיג'מות לגדולה, מכנס לבן ו... על הדרך... מצעים...
אכלנו ארוחת צהריים טעימה למדיי שהבעל הכין, ובסה"כ היתה שבת בייתית וכייפית. היינו זקוקים לזה אחרי כ"כ הרבה זמן שלא היה לנו את הביחד הזה.
 

mimor2

New member
כנראה שזה לא היה וירוסון

כנראה היא אכלה משהו שלא עשה לה טוב. כי אחרי שהקיאה 3 פעמים (במסדרון, על השטיח + הספה, ועל המיטה שלנו כולל השמיכה והמצעים כמובן) הכל עבר לה. פשוט היתה צריכה להוציא את זה מהמערכת שלה כנראה. פושעת קטנה...
 
זה מה שטוב אצל הקטנים

ישר מוציאים מה שלא טוב להם בבטן. האמת מזדהה איתך לגבי הכביסות גם בגלל שהתחלנו גמילה וגם בגלל שיש לי 2 שקים של בגדי חורף שצריכים להיות מכובסים כבר לשבוע שאמרו שיהיה קר
 

mimor2

New member
בהצלחה!

נראה לי המכונה שלי עכשיו חושבת לעצמה "מה עבר עליה???"
היא עבדה מסביב לשעון כל הסופ"ש... יא - גמילה... עם הגדולה זה היה גן עדן, עם הבן זה היה גיהנום... ועם הקטנה - היה סביר פלוס. מאחלת בהצלחה ושילך מהר ובקלות! גם לך וגם לתות!
 

mimor2

New member
זה בדיוק מה שאמרתי לבעלי!

שישלשלו כאוות נפשם - אבל רק שלא יקיאו לי! אני לא מסוגלת לנקות קיא! מייד יש לי רפלקס הקאה. אבל היא כזו מתוקה! אתמול רצתה לאכול כל מיני דברים שלא מומלצים לבטן רגישה, וכל פעם (מסכנונת) הייתי צריכה להגיד לה לא. אז אמרתי לה שאם היא תאכל את זה היא עלולה להקיא שוב. אז היא אומרת לי "אני לא רוצה להקיא" וויתרה על מה שהיא רצתה. כאב לי הלב עליה. מתוקה כזו!
 

גואה4

New member
מתוך ה 4 יש לי אחת שישר מקיאה...

יש ילדים שיותר רגישים בכיוון הזה, אז יש לי תואר ראשון, שני ודוקטורט בנקיון קיא. והיתה פעם אחת שתוך כדי ניקוי הקאתי בעצמי... (פוי, איזה מגעילה אני) אז אני מזדהה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! רפואה שלמה לקטנה וישר כוח לאמא!
 

mimor2

New member
../images/Emo5.gif

לא מקנאה בך! למזלי
אצלינו זה בד"כ עובר בלי שלשולים ובלי הקאות. הנטייה היא יותר לכיוון השלשולים אם כבר. אז המקרה של יום שישי היה מקרה די נדיר במחוזותינו, וטוב שכך!!! בלע!
 
נשמע שמעז יצא מתוק

ממש מבאס שהם מקיאים, שמחה לשמוע שזה נגמר די מהר. אין כמו שבתות משפחתיות כיפיות כאלה, בילוי נהדר. (וגם נחסך לך מפגש עם החמות, לא טוב?
)
 

א ו ח

New member
ביתי זה טוב../images/Emo13.gif

ותראי איזה הספקים... יופי יופי פעם הבאה את כל הטוב הזה רק בלי הקאות בבקשה
 

שולה78

New member
נשמע כיפי סה"כ../images/Emo66.gif

חוצ מהקטנטונת
סחתיין על הקניות, איכשהו תמיד אחרי שאת כותבת על גולף, אני נכנסת גם להתרשם, ולא מוצאת כלום!!! (או שיקר לי..
)
 

טלוש45

New member
נו אז יצא טוב

לפעמים הכי כיף זה הפשטות בבית עם המשפחה בלי אטרקציות גדולות.
 
למעלה