שריר ותזונה
שלום. אני סובל מעודף משקל והחלטתי לאכול מסודר ולהמנע משטויות בנוסף אני עושה המון ספורט בערך שעה וחצי ביום אירובי + אימון בחדר כושר איך אפשר להמנע מפגיעה בשריר במהלך הדיאטה הכוונה להוריד נטו שומן ללא שריר. נכון לעכשיו אני מצמצם בפחמימות ואוכל הרבה יותר חלבונים האם צעד זה נכון? ומה עוד עליי לעשות על מנת שלא לפגוע בשריר ועל מנת לספק לו את המרכיבים הנחוצים לו בשביל לגדול תודה תומר.
שלום. אני סובל מעודף משקל והחלטתי לאכול מסודר ולהמנע משטויות בנוסף אני עושה המון ספורט בערך שעה וחצי ביום אירובי + אימון בחדר כושר איך אפשר להמנע מפגיעה בשריר במהלך הדיאטה הכוונה להוריד נטו שומן ללא שריר. נכון לעכשיו אני מצמצם בפחמימות ואוכל הרבה יותר חלבונים האם צעד זה נכון? ומה עוד עליי לעשות על מנת שלא לפגוע בשריר ועל מנת לספק לו את המרכיבים הנחוצים לו בשביל לגדול תודה תומר.