שריפה

deathcaster

New member
יוחנן שדרג את זכריה

""וָאָשֻׁב וָאֶשָּׂא עֵינַי וָאֶרְאֶה וְהִנֵּה אַרְבַּע מַרְכָּבוֹת יֹצְאוֹת...בַּמֶּרְכָּבָה הָרִאשֹׁנָה סוּסִים אֲדֻמִּים וּבַמֶּרְכָּבָה הַשֵּׁנִית סוּסִים שְׁחֹרִים. וּבַמֶּרְכָּבָה הַשְּׁלִשִׁית סוּסִים לְבָנִים וּבַמֶּרְכָּבָה הָרְבִעִית סוּסִים בְּרֻדִּים אֲמֻצִּים" (זכריה ו)
 

niva99

New member
מזכיר קצת

את אליהו שעלה במרכבת האש השמימה. ובעיקבותיו , כמובן, מוחמד על סוסו [שכחתי את שמו] שעלה ממקום בו עומד היום מקדש אל - אקצה - כנ"ל לשמים. מעניין איך כולם שואבים מאותם המקורות.
 

deathcaster

New member
הממממ

וגם סיפור המבול מבוסס (או לפחות מקביל) על "עלילות גלגמש" וגם סיפור הבריאה מבוסס (או לפחות מקביל) על "אנומה אליש" גם אלישע עלה לשמיים- גם ישו (לאחר שחזר לתחייה). גניבת זכויות יוצרים היא המקצוע השני הותיק ביותר בעולם כנראה
 

deathcaster

New member
ושריפה חדשה בשכונת נווה יוסף, המשטרה

במרדף אחרי חשודים בהצתה.
 

niva99

New member
אולי הפתרון הוא

[ אני מודעת לכך שזה עלול להשמע הזוי ] לויין שמצלם את הארץ עם יכולת רזולוציה גבוהה - פשוט יהווה גורם מאתר ומדווח לרשויות על כל פעולה עויינת שכזו.
 

niva99

New member
אם הרעיונות מועילים מאי נפקא מינה מאין הם

ד"ש לד"ר נו מסרטי ג'יימס בונד
 

Princess Lotta

New member
הייתי במעונות, ה../images/Emo82.gif שלי זה 5 שנים...

אין לי שיעורים ביום חמישי..ארזתי את הדברים הכי יקרים ללבי (דיסקים נדירים משבדיה ומזכרות מסטוקהולם בעיקר) . צילמתי תמונות ספורות ועליתי על אוטובוס שהיה עמוס בטירוף בלי לדעת לאן אני נוסעת. הבית שלי רחוק מדי. בסוף התפניתי לבית החבר שלי באזור השרון. מאז אני שם...
 
למעלה