שריפה בקיבוץ...

חזוז

New member
מזדהה איתך אחי

היער של הקיבוץ נשרף ואיתו כל השטחים מסביב כולל קצת מהרפת לפני שלוש שנים, לא נעים בכלל... מאיזה קיבוץ אתה?
 

yotamn9

New member
נצל"ש../images/Emo41.gifשימו ערוץ 10../images/Emo41.gif

אמורה להיות תכף איזו כתבה על שיא שנשבר. נראה לי הכי הרבה גיטריסטים שמנגנים בו זמנית.
 

yotamn9

New member
טוב, לא משנה

משום מה הם לא הראו את זה ונגמרה התוכנית. וגם ככה לא הייתם רואים כי זה היה בכלל ערץ 2 ../images/Emo6.gif
 

יאסון1234

New member
הבנתי מה הבעיה!

היה לפני איזה שבוע שכתבו על השיא ששברו ביפן או משהו ואתמול באמת כתבו על אותו השיא ששיפרו בקנזס!
 

יאסון1234

New member
לפי מה שהבנתי נשרפו גם חומרים רעילים,

תתרחקו משם לכו לדודה או משהו
 
למעלה