אכן כן.. אך ביטוח לאנושות ולסביבה אין..
ח חזוז New member 25/6/07 #14 מזדהה איתך אחי היער של הקיבוץ נשרף ואיתו כל השטחים מסביב כולל קצת מהרפת לפני שלוש שנים, לא נעים בכלל... מאיזה קיבוץ אתה?
מזדהה איתך אחי היער של הקיבוץ נשרף ואיתו כל השטחים מסביב כולל קצת מהרפת לפני שלוש שנים, לא נעים בכלל... מאיזה קיבוץ אתה?
Y yotamn9 New member 26/6/07 #19 נצל"ש../images/Emo41.gifשימו ערוץ 10../images/Emo41.gif אמורה להיות תכף איזו כתבה על שיא שנשבר. נראה לי הכי הרבה גיטריסטים שמנגנים בו זמנית.
נצל"ש../images/Emo41.gifשימו ערוץ 10../images/Emo41.gif אמורה להיות תכף איזו כתבה על שיא שנשבר. נראה לי הכי הרבה גיטריסטים שמנגנים בו זמנית.
Y yotamn9 New member 26/6/07 #20 טוב, לא משנה משום מה הם לא הראו את זה ונגמרה התוכנית. וגם ככה לא הייתם רואים כי זה היה בכלל ערץ 2 ../images/Emo6.gif
טוב, לא משנה משום מה הם לא הראו את זה ונגמרה התוכנית. וגם ככה לא הייתם רואים כי זה היה בכלל ערץ 2 ../images/Emo6.gif
י יאסון1234 New member 26/6/07 #35 הבנתי מה הבעיה! היה לפני איזה שבוע שכתבו על השיא ששברו ביפן או משהו ואתמול באמת כתבו על אותו השיא ששיפרו בקנזס!
הבנתי מה הבעיה! היה לפני איזה שבוע שכתבו על השיא ששברו ביפן או משהו ואתמול באמת כתבו על אותו השיא ששיפרו בקנזס!
י יאסון1234 New member 26/6/07 #25 לפי מה שהבנתי נשרפו גם חומרים רעילים, תתרחקו משם לכו לדודה או משהו