שריפה בקיבוץ... המפעל נשרף, אלוהים יודע למה... :(
W wish i was here New member 25/6/07 #10 אני בא לקיבוץ שלכם ביום רביעי ליד חריף...נראה בדרך מה הלך שם...
W wish i was here New member 26/6/07 #32 הייתי בתזמורת כיום כבר לי משיקולי זמן ומאמץ. המורים שלי בכל מקרה זה יעקב ועופר (אחד המורים הפחות דייקנים שיש )
הייתי בתזמורת כיום כבר לי משיקולי זמן ומאמץ. המורים שלי בכל מקרה זה יעקב ועופר (אחד המורים הפחות דייקנים שיש )
O oneman2 New member 25/6/07 #15 רהיטים../images/Emo4.gif טונות של עץ היו שם. היה שם גם מפעל קטן יותר לייצור סקוטרים וכו', ומחסנים של חומרי פלסטיק, כלים חד-פעמיים.
רהיטים../images/Emo4.gif טונות של עץ היו שם. היה שם גם מפעל קטן יותר לייצור סקוטרים וכו', ומחסנים של חומרי פלסטיק, כלים חד-פעמיים.
E em AllיKill New member 26/6/07 #17 וואה וואהההה חושרמוטה זיהום לסביבה כל החומרי פלסטיק שנשרפו שם.. :/ מסכנים הבעלים..