שריפה בקיבוץ...

oneman2

New member
דרך אגב, אני לומד שם בימי רביעי

באיזה שעה אתה מגיע לשם?
 

wish i was here

New member
הייתי בתזמורת

כיום כבר לי משיקולי זמן ומאמץ. המורים שלי בכל מקרה זה יעקב ועופר (אחד המורים הפחות דייקנים שיש :D)
 

oneman2

New member
רהיטים../images/Emo4.gif

טונות של עץ היו שם. היה שם גם מפעל קטן יותר לייצור סקוטרים וכו', ומחסנים של חומרי פלסטיק, כלים חד-פעמיים.
 

em AllיKill

New member
וואה וואהההה

חושרמוטה זיהום לסביבה כל החומרי פלסטיק שנשרפו שם.. :/ מסכנים הבעלים..
 
למעלה