שרון: משאל העם יוביל לאלימות

שרון: משאל העם יוביל לאלימות

שרון: משאל העם יוביל לאלימות

ראש הממשלה חזר בפני ועדת החוץ והביטחון על התנגדותו למשאל, וטען כי איש לא מתחייב להישמע לתוצאותיו. בנוגע ל``ימי תשובה`` אמר כי המבצע ימשיך כל עוד נפגעים ישראלים

ראש הממשלה, אריאל שרון, חזר היום (חמישי) על התנגדותו למשאל עם. בדיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת אמר שרון כי משאל העם בנוגע לתכנית ההתנתקות רק יחזק את האלימות. לדבריו, המשאל ממתן את הימין המתון ולא משנה דבר אצל הימין הקיצוני.

שרון הוסיף כי "לא שמעתי אפילו מישהו אחד שמודיע לי שאם המשאל יעבור איש לא ירים את ידו ואיש לא יסרב להתפנות או לא ירכז כוחות על ממנת להפריע". לדברי שרון, " משאל עם ייקח כשנה ואז מיד נכנס לשנת בחירות ומיד נאמר אל תפנה לפני בחירות זה גניבת דעת יגידו לי תחכה לבחירות". שרון אמר עוד כי "אם נבצע את ההתנתקות יהיו לנו פחות אנשים בבתי קברות".

ראש הממשלה התייחס בדבריו גם למבצע "ימי תשובה" בצפון רצועת עזה ואמר כי "המבצע יימשך ויתרחב כל עוד יש אצלנו נפגעים אזרחים". לטענת אנשי מערכת הביטחון שהופיעו לדיון, "המבצע משיג את מטרותיו, עד כה חוסלו תשע חוליות משגרי קסאם".

שרון דיבר גם על הפיגועים בסיני ואישר את הדיווחים לפיהם ההתרעה שהוציאה מערכת הביטחון בנוגע לפיגועים צפויים, לא התייחסה לפיגוע שיצא אל הפועל. לדברי שרון, "האחריות על ביטחון הישראלים במצרים מוטלת על המצרים, שיכולים לעשות יותר".

(צילום-רויטרס)
 
לך למשאל עם!!

הדבר הכי חכם שאתה יכול לעשות עכשיו!! נכון, אנשים לא מתחייבים לתוצאותיו, אבל ברגע שעם שלם יצביע בעד או נגד משהו, זה גורם לחץ אדיר על המערכת שם!! שרון, די לדיקטטורה, לך למשאל עם אמיתי!!
 
למעלה