שקר נוסף של אגודת הסטודנטים בעב´

Automann

New member
שקר נוסף של אגודת הסטודנטים בעב´

בגלל שלאחרונה באתי בדברים עם יו"ר וסיו"ר האגודה בעברית, הרגשתי צורך קצת לרחרח אחר פועלה של האגודה בעברית, ולהציק. בידיעון של אגודת הסטודנטים, וכל פרסומי החוצות שלהם, מפרסמת האגודה כחלק מסל השירותים הנכללים בדמי החבר השנתיים מנוי חינם לאתר פרופסור, שמכיל מאגר בחינות ממוחשב. אחרי שביררתי שוב באגודה, קיבלתי פתק עם קוד שמקנה לי לדבריהם מנוי חינם. אחרי שנכנסתי לאתר, התברר לי כי הכרטיס הנ"ל מקנה הנחה של 10 ש"ח לאחר ההרשמה והתשלום - כאשר כל בחינה שמורידים עולה כ-4 ש"ח. כלומר - ברור לכל כי הפרסומים בנוגע למנוי חינם הם לעג לרש, ועולות כמה שאלות נוקבות כתוצאה מהבדיקה הקטנטנה שעשיתי: 1. אמת בפרסום? לא אצלנו. חינם הוא הנחה סמלית בלבד. 2. מדוע צריך הסטודנט ביוזמתו להתעקש על שמגיע לו? 3. האתר הוא בבעלות אגודת הסטודנטים, מדוע האתר בתשלום לסטודנטים? 4. אפשר תמיד להוסיף, יש הוצאות ספרים בבעלות האגודה, יש אקדמון בבעלות האגודה, וכולם מרוויחים יפה יפה, האם הרווחים האלה חוזרים לטובת הסטודנטים??
 

בן100

New member
רק באוניברסיטת בן-גוריון??!

רק אצלנו? בבן-גוריון יש בנק בחינות של מרצים מהאוניברסיטה בלבד (ופתרונות לחלק גדול מהמבחנים) וכל זה בחינם לחבי אגודת בסטודנטים (250 ש"ח בשנה) למה שלא תדרוש אותו דבר מהאגודה שלכם? ואם הם לא מסימים, הנה רעיון טוב למצע שלך כשתרוץ בבחירות לאגודת הסטודנטים!!
 

בן100

New member
רק באוניברסיטת בן-גוריון??!

רק אצלנו? בבן-גוריון יש בנק בחינות של מרצים מהאוניברסיטה בלבד (ופתרונות לחלק גדול מהמבחנים) וכל זה בחינם לחברי אגודת בסטודנטים (250 ש"ח בשנה) למה שלא תדרוש אותו דבר מהאגודה שלכם? ואם הם לא מסכימים, הנה רעיון טוב למצע שלך כשתרוץ בבחירות לאגודת הסטודנטים!!
 

Automann

New member
טרנד חדש כזה, הטפה לפעילות ציבורית?

אין לי זמן לפעילות ציבורית, יש אנשים שמקדישים את הזמן והמרץ לפעילות כזו, וככאלה שזכו בקול שלי בבחירות, זכותי המלאה לדרוש מהם את זכויותיי, בפרט שאלה מפורסמות בראש חוצות. עניין בסיסי של אמת בפרסום. אני לא מתעתד לרוץ בבחירות, ורק מבקש מנבחרי הסטודנטים שימלאו את ההבטחות לציבור הסטודנטים.
 
למעלה