שקעים תקעים
אני צריך לחבר 4 מונובלוקים פרה פונו סטייג' XO CDP DVD פטיפון יש לי זוג שקעים ללא הארקה לשם מחוברים הפטיפון והDVD זוג שקעים עם הארקה לאחד מחובר מייצב שנותן 4 שקעים נוספים ולשם מחוברים זוג מונו בלוקים,פרה,CDP הפונו מחובר לשקע הנותר יש למישהו רעיון איך לסדר את הסלט הזה האם כידאי שכל הבלוקים יהו מחוברים לאותו שקע דרך מפצל או שהבלוקים יהיו מחוברים למייצב ושאר המכשירים למפצל או רעיון אחר מבלי לשבור קירות ולהתקין קוים נוספים תומר
אני צריך לחבר 4 מונובלוקים פרה פונו סטייג' XO CDP DVD פטיפון יש לי זוג שקעים ללא הארקה לשם מחוברים הפטיפון והDVD זוג שקעים עם הארקה לאחד מחובר מייצב שנותן 4 שקעים נוספים ולשם מחוברים זוג מונו בלוקים,פרה,CDP הפונו מחובר לשקע הנותר יש למישהו רעיון איך לסדר את הסלט הזה האם כידאי שכל הבלוקים יהו מחוברים לאותו שקע דרך מפצל או שהבלוקים יהיו מחוברים למייצב ושאר המכשירים למפצל או רעיון אחר מבלי לשבור קירות ולהתקין קוים נוספים תומר