שקעים תקעים

danaya

New member
שקעים תקעים

אני צריך לחבר 4 מונובלוקים פרה פונו סטייג' XO CDP DVD פטיפון יש לי זוג שקעים ללא הארקה לשם מחוברים הפטיפון והDVD זוג שקעים עם הארקה לאחד מחובר מייצב שנותן 4 שקעים נוספים ולשם מחוברים זוג מונו בלוקים,פרה,CDP הפונו מחובר לשקע הנותר יש למישהו רעיון איך לסדר את הסלט הזה האם כידאי שכל הבלוקים יהו מחוברים לאותו שקע דרך מפצל או שהבלוקים יהיו מחוברים למייצב ושאר המכשירים למפצל או רעיון אחר מבלי לשבור קירות ולהתקין קוים נוספים תומר
 
פתרון

שלום 1. לדעתי, צריך לבדוק מה היכולת זרם/הספק של המיצב. לא הייתי מחבר עליו ככה סתם את 4 המונובלוקים. דווקא אותם הייתי מחבר לשקע. היות ולא ציינת הספקים, הייתי לוקח מפצל של 1:6 ומחבר עליו את כולם - ואת המפצל לשקע אחד. את השקע השני מנצל למייצב ומחבר אליו את כל היתר. לנתק הארקה (אם הפטיפון עושה בעיות) תמיד אפשר בהצלחה מיכאל
 
למעלה