העבודה שלי עם שפע
אני עובדת על הנושא דרך ספרים, קונג-פו, משימות שקיבלתי בשפע, ההילרית ועוד. בכל אופן, אני אספר על משהו שעשיתי אתמול. אתמול עבדתי עם הספר מפתחות לשפע של סאנאיה. בדקתי את יכולת ההגשמה שלי מהעבר. ראיתי איך אני מגשימה מטרות, איך אני מדמיינת תמונה כבר אחרי שהשגתי את הדבר הזה, ואיך אני חושבת חיובית כשאני מגשימה דברים. למשל, אם אני יושבת במסעדה, ומזמינה סלט יווני. יש בי אמון מלא שאני אקבל סלט יווני. אני כבר רואה תמונה בראש שאני אוכלת את הסלט היווני, או שאני שבעה. (אנחנו בדרך כלל לא מודעין לזה. זה עובר מהר בתודעה שלנו). אז בספר מבקשים שנבדוק איך אנו בדרך כלל מגשימים דברים. בין אם זה הרמת יד, או קניית ספר, או גירוד באוזן וכדומה. אנחנו כבר יודעים מראש נצליח ומדמיינים את זה, או חשים את זה וכו'. אחרי שזיהיתי איך בעבר אני מגשימה מטרות, עבדתי בהווה על תהליך ההגשמה שלי וגיליתי דברים מופלאים. ניסיתי להגשים דברים בעזרת הדמיון, לתת אמון ולחשוב חיובי עליהם. לא הצלחתי להגשים אותם. אחר כך בספר מדובר על כך שככל שעוצמת הרגשות החיוביים (לגבי משהו שרוצים להגשים) חדה יותר, וגבוהה יותר, כך המשהו הזה מוגשם יותר בקלות. הגברתי את עוצמת הרגשות, וממש דמיינתי משהו שרציתי להגשים (שציפור תתעוף ותתיישב לידי) ואיך אני מתלהבת מזה, וממש השמעתי קולות של התלהבות. והיא התיישבה לידי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! זה אכן קרה!!! אחר כך התקדמתי בעוד נושאים שקשורים לשפע. יותר מאוחר באותו היום ישבתי עם חברים במסעדה, ופשוט כל פעולה שעשיתי (ישיבה, תשלום, הזמנה, מבט ועוד) עשיתי כמו שאם מישהי שהיתה בשפע - כך היא היתה עושה. זה היה מופלא! והתקדמתי בנושא עוד.....אבל זהו לבינתיים