שער החושים 11

  • פותח הנושא nubis
  • פורסם בתאריך

nubis

New member
שער החושים 11

שער החושים 11 בשיעור הקודם לקחנו פסק זמן חשוב על מנת לאפשר רטרוספקטיבה (התבוננות לאחור) על הקורס ועל השינויים שהוא חולל. פסק זמן זה אפשר למערכת המנטאלית זמן הסתגלות והתאמה למצב החדש שאליו האישיות התפתחה במהלך הקורס. כפי שנוכחתם הקורס מתמקד בפיתוח המערכת הבסיסית לתיעול אנרגית PE ומקנה יציבות אנרגטית ורגשית יחד עם תרגול כוח הרצון והגברת יכולת הריכוז, כל אלו הם דרישות בסיסיות למי שרוצה לרכוש יכולות מאגיות. עד עכשיו עסקנו בהכנה אך העמקת היסודות לעולם לא נגמרת ולכן חשוב להקפיד על תרגול יומי מתמשך של: 1) המרה של אנרגיה רגשית דרך הקריסטל אל היהלום שבלב 2) העצמה חושית כמה פעמים ביום שרק אפשר בשיעור הנוכחי נתחיל לגרות את היכולות הרדומות בתוך הסביבה התומכת של המערה תרגיל: 1) צאו למסע אל מערת הקריסטל 2) תרגלו את המרת האנרגיה הרגשית כמו בתרגיל 9 3) בקשו מהקריסטל שיעיר בכם את היכולות הרדומות 4) הסתכלו עמוק אל תוך הקריסטל תוך התרכזות בעין השלישית במשך 5 דקות לפחות 5) אם אתם מרגישים עומס גדול על העין השלישית או על צ'קרה אחרת תפסיקו להיום 6) חיזרו אל המישור הפיזי בהצלחה אלמוג
 

jbu

New member
שאלה

האם לעשות בדיוק מה שעשינו בשער החושים 9? כלומר לעשות את הכדור אנרגיה במישור הפיזי?
 

nubis

New member
לעשות את החלק

הראשון של התרגיל במערה ואת השינויים של תרגיל 11 ובסיום את כדור האנרגיה.
 

jbu

New member
עשיתי את זה כבר

עשיתי את זה כבר וקרה דבר מוזר: אני נכנס למערה הכול כרגיל רק קצת יותר זורם, אבל כשאני מגיעה לחלק של הקריסטל (עם העין השלישית שזה חלק 4 אצלך) אני הקריסטל התחיל לזהור באור לבן כמו שבחיים שלי לא ראיתי והוא הוציא קרן אור שעברה לי מהראש לעין (ראיתי את ההבזק) ולתוך הלב שלי ואז היא דחפה אותי אחורה לתורך מערה כמעט שהגעתי לשער ואז חזרתי כמו בתנועה הרמונית פשוטה ולא ידעתי מה לעשות אז ניתקתי את הקשר אחרי כמה זמן וברחתי משם כשיצאתי הקרן אור הלבנה פגעה בסיגל והוא חזר חזק יותר והתפזר לכול הצאקרות ואז כול ההר התחיל לזהור ברטט אז ביקשתי טיהור אנרגטי קמתי עשיתי כדור אנרגיה, את ה-LBRP את ה-MP ונכנסתי לפה.
 

nubis

New member
תן לקריסטל

לעשות את מה שבקשתה ממנו לעשות אן מה להבהל כשיתה כבר חודשיים וצי של הכנות. בברכה אלמוג
 

jbu

New member
אבל לא רציתי להתקע כך כול הזמן,

אבל לא רציתי להתקע כך כול הזמן, עכשיו יש לי סחרורות, אני ילך לישון ובבקר אני יטפל בזה.
 

undervision

New member
אני אתקע את השרשור השבוע שלי פה.

כי השרשור הקודם, הדרדר כבר... בפעם הראשונה, כשעשיתי זאת, סך הכול הלך הכול בסדר, חוץ מתחושת כאב בטן כשהחזרתי את הנוזל לבטן, שנמשכה גם אחרי, בזמן המעבר של הנוזל ללב, ובהמשך לידיים, זה חזק מאוד את השדה האנרגטי שעשיתי, זה כאילו הגדיל מאוד את הסמיכות בתוכו, והוא נהפך לחזק, ובמשך הזמן הרגשתי ויברציות סיבוביות דיי חזקות בידיים,לפחות לא יצא לי עדיין להרגיש בעוצמה כזאתי עדיין. אחרי 5 דקות את השאריות דחפתי לתוך הגוף. בפעם השניה, לאחר שהבהרתה לי, שאת הכדור צריך לעשות עם עיניים פתוחות. אז לאחר שהחזרתי את האנרגיה למיכל, יצאתי מהמערה, פתחתי עיניים, התחלתי ליצור את הכדור, ואז הוספתי את האנרגיה מהמיכל(ככה התכוונתה שצריך לעשות, נכון?), כהוספתי את האנרגיה, תחושת החשמליות בידיים התגברה, והכדור נהיה יותר חזק ו"סמיך". וככה היה גם בשאר הפעמים
 

nubis

New member
Undervision

מצויין
 

jbu

New member
בוקר

חשבתי עצמי שזה רק יעשה לי רע עם אני ישן לא מאוזן זה רק יקבעה את החוסר איזון האנרגטי שכנראה גרמתי אז החלטתי לעשות את זה לפני השינה אז כך, היהלום זרק אותי קדימה ואחורה למעלה למטה לש כמו בצק את הבתנוכו שלי ואז אחרי כמה זמן נרגה והאור ניהיה יציב כהלכתי האור הלכה לסיגל והארה כמו בפעם הקודמת את כול המערה רק שהפעם האור יציב ולא מהבהב. נ.ב יש לי I.C.Q למי שמעונין.
 

jbu

New member
בוקר

חשבתי עצמי שזה רק יעשה לי רע עם אני ישן לא מאוזן זה רק יקבעה את החוסר איזון האנרגטי שכנראה גרמתי אז החלטתי לעשות את זה לפני השינה אז כך, היהלום זרק אותי קדימה ואחורה למעלה למטה לש כמו בצק את הבתנוכו שלי ואז אחרי כמה זמן נרגה והאור ניהיה יציב כהלכתי האור הלכה לסיגל והארה כמו בפעם הקודמת את כול המערה רק שהפעם האור יציב ולא מהבהב. אבל עכשיו אני לא מצליח להירדם (והסחרחורות פסקו) . נ.ב יש לי I.C.Q למי שמעונין.
 
למעלה