שעושים PV

  • פותח הנושא moaaa
  • פורסם בתאריך

moaaa

New member
שעושים PV

אז מקבלים את הערך הנוכחי של התקופה לפני, נכון?
 

moaaa

New member
אני לא חושבת...כי היא אמרה שכשמציבים

בנוסחה כשההחזר הוא חודשי ומתחיל מסוף חודש 1 אז זה מביא אותך לתקופה 0
 
למעלה