אז ככה...
פניתי ובררתי במובימייט והתשובה היא, שכל עוד מיקרוסופט (זה קשור כנראה למערכת ההפעלה ולא לאינטליום, יצרנית המכשיר) לא תכיר בעובדת היות שעון קיץ בישראל, לא יוצג שעון זה בוורלד מייט, מסיבה פשוטה: הערים ומאפיינהן, המוצגות בתכנה , נלקחות מבסיס הנתונים של המכשיר את המסך תילמתי בעזרקת אפליקציה CAPTURE המובנית במכשיר (אינני יודעת אם בכל הפוקטים או שזו תוספת של HP). הוראות שימוש באפליקציה ישנן במאמרים של הפורום. המאמר נכתב ע"י לידור, וכך למדתי על אפשרות זו.