אצלי דווקא
השעון מראה את השעה הנכונה. אבל תוכנת WorldMate שמוגדרים בה "טיים זונס" נכונים מתעקשת שהשעה בתל אביב ובאמסטרדם זהות, למרות שיש הפרש של שעה. התשובה של MobiMate הייתה לתקן את השעה ידנית ושהם יפתרו את הבעייה בגירסה עתידית שאין עדיין תאריך להפצתה. יש מספר בעיות בתשובה שלהם: 1. התוכנה לא עושה מה שהיא מתיימרת לעשות - לפחות לא עבורנו הישראלים. 2. תיקון ידני של השעה בארץ יגרום לעיוות בהפרשי שעות עם מדינות אחרות. ביקשתי את עזרתה אל איילת רבת התושייה שתמיד יש לה פיתרון ו/או הצעה מועילים ושהגנה על מובימייט בחרוף והיא הבטיחה לפנות אליהם ולחזור עם תשובה. מקווה לטוב