שנת הסיכומים- דני הוליווד!

YossihNew

Well-known member
|תו| 💼

שנת הסיכומים חזרה אחרי חודש. והפעם, אנחנו בסדרה טובה מאוד. סדרה שדומה לשיר שלנו אבל הייתה אפילו יותר מרגשת...

1631688997646.png
 
נערך לאחרונה ב:

YossihNew

Well-known member
דני הוליווד! הסדרה של אורי גרוס, סדרה שגם בה הוא לקח את רן דנקר ובנה לו דמות. האי שלו לעומת השמינייה שלו- השיר שלנו...

תקופת השידור: 6 בינואר, 2008- 15 בספטמבר, 2009 (שנה ושמונה חודשים)

שודרה: YES Stars.

פתיח: בעונה הראשונה- סיקסטיז!


בעונה השנייה- אייטיז!


עובדות מעניינות: הסדרה כמעט יוצאה לחו"ל, וזכתה לפיילוט בשם "ג'ואי דקוטה" ששודר ב-2012. הפיילוט לא עלה יפה.

עונה ראשונה (100 פרקים בין ה-6 בינואר ל-17 ביוני, 2008):

דני ברגר, הידוע בכינויו "דני הוליווד", היה כוכב ענק בשנות ה-60, אבל ב-1968 הוא מת באופן מסתורי ביום חתונתו. ארבעים שנים לאחר מכן, הבמאית דניאלה לוין, שסבא שלה, חיים הראל, היה האמרגן של דני, מפרסמת סרט על דני האגדי. היא נקראה על שמו, ואם יש דבר אחד שהיא רוצה לדעת זה לדעת איך בדיוק הוא מת.

ואכן, יום אחד דניאלה מוצאת מזוודה מיוחדת שמאפשרת לה לנסוע בזמן! היא מגיעה לקומונה של דני הוליווד ומתחזה למורה שלו לצרפתית, ומכירה את חבריו ללהקה: רינגו ובוקי שאיתו בלהקה, האחות של בוקי, איה- החברה של דני והבת של השחקנית הנהדרת לולה באום, ואפילו את סבא שלה באותה התקופה, ואת המזכירה שלו שאמורה להפוך לסבתא שלה- אהובה אברמסון.

לאחר זמן קצר שהם לא מוצאים אותה, החברים של דניאלה- בן זוגה עופר, מיה כץ שאמורה להתחתן ונועה דיין, מגלים על העניין ונוסעים גם הם לעבר כדי למצוא אותה. לצערם היא לא ממש מסכימה לחזור, גם בגלל שהיא מתאהבת בדני וגם בגלל שהיא רוצה לדעת למה דני מת.

לבסוף, אחרי שהחבורה עוזרת קצת לדני להשיג תפקיד ראשי בגרסה הצרפתית לקזבלן (על חשבון בוקי שדי כועס כשגילה שדניאלה ודני התנשקו), הם מחליטים לחזור להווה. כולם חוץ מנועה- שהתאהבה ברינגו והחליטה להישאר איתו. כשהם חוזרים להווה הם מגלים שנועה אמורה להיהרג ב-1968 והם חוזרים לעבר, אבל בגלל שהבמאי הצרפתי שורף את המזוודה, הם נשארים תקועים שם.

במהלך התקופה שהם תקועים שם, דניאלה רואה את היחס של חיים לאהובה ולא מבינה איך הם הפכו להיות זוג לבסוף- בעיקר שאם הם לא יהיו זוג, אימא שלה לא תיוולד ואז היא לא תהיה קיימת. חיים משפיל את אהובה כל הזמן על המראה שלה, ואהובה לבסוף אוזרת אומץ בעזרת הבנות כדי להתפטר מהעבודה אצלו. בנוסף איה ועופר כועסים מההתקרבות של דני ודניאלה ורוצים להפריד ביניהם.

כל הזמן הזה, לולה נסחטת לוותר על תפקידים בידי מישהי מסתורית בשם עמליה שטראוס. נועה, בחיפושים שלה אחרי עבודה, מתקבלת לעבוד כשמרטפית אצל אותה עמליה לתינוק שלה, מושיקו. הסוד של עמליה הוא שהיא, בתור מעריצה של דני פעם, נכנסה ממנו להריון. חיים, בעצתו של בוקי, מצליח לפתות את אהובה לשכב איתו ולהחתים אותה על חוזה לכמה שנים טובות, עד שהוא מרגיש נורא בגלל הניצול שלה וגם התאהב בה.

נועה מתחילה לחלום חלומות על העתיד, החלומות שלה הופכים לנבואיים יותר ויותר ובשלב מסוים היא כמעט מצליחה לגלות בחלום מי הרג את דני. התכנית של עופר ואיה להפריד בין דני לדניאלה כשהם שולחים את דני לצלם תכנית בסיני, משתבשת כי דניאלה מגויסת להיות במאית בשידור והיא ודני שוכבים שם. זה גורם לפרידה של דניאלה ועופר ושל דני ואיה, ולהפיכה של דני ודניאלה לזוג.

לאחר שהוא שוכב עם אהובה הכועסת על חיים ללא ידיעתו, עופר מגלה שהמזוודה חזרה לעבוד (בגלל הקשר בין דני ודניאלה) וחוזר להווה לזמן מה. בינתיים נועה חולמת שדניאלה היא הרוצחת של דני, ודני מתחיל להתקרב יותר למושיקו התינוק. חיים, אחרי שהוא מושפל בגלל שיר שאהובה כותבת עליו, עושה חשבון נפש, כותב לה שיר אהבה (הוא, לא יהורם גאון) והם הופכים לזוג.

באותו הזמן בוקי נחשף כגיי ומנסה להסתיר את זה מאימא שלו והשאר בכך שהוא יצא עם מיה, ורינגו נתפס כשהוא גונב מגלידה מונטנה ונפרד מנועה, עד שהיא חוזרת אליו כשהיא מבינה שהוא גונב בשביל משפחתו קשת היום. לאחר מכן עופר משתמש במזוודה כדי להביא לשנת 1968 את אודי שניר ורם שגב! שכמובן מיד מתחילים לתכנן לבצע מהפך בטלוויזיה עם כוכב נולד בשנות ה-60.

לאחר קצת תחרות במסגרת כוכב נולד, ללולה נמאס מהסחיטות של עמליה שטראוס, והיא מחליטה לבצע עם איה תכנית: הן טוענות שאיה היא האימא האמיתית של מושיקו ושהן הסתירו את זה מהעולם בעזרת עמליה. עמליה נלקחת לבית משוגעים (רן דנקר קיבל רעיון לשיר) ומושיקו ניתן לאיה. באותו הזמן עופר, שנמאס לו מכל כישלונותיו, מחליט לשנות את ההיסטוריה ולגנוב לדני הוליווד את הקריירה, אבל כשהוא מבין שעכשיו הוא אמור למות במקום דני, הוא לומד את סוד המזוודה ומקבל שתי מפתחות לשינוי גורל של בני אדם (הוא קיבל שלושה אבל בטעות השתמש באחד על ישו… לא משנה).

כשאהובה מגלה שהיא בהריון, העובדה שהיא לא יכולה להחליט אם זה מחיים או מעופר גורמת לה לעשות הפלה ולדניאלה להיעלם לקצת זמן, עד שעופר משתמש במפתח כדי לשנות לה את הגורל (כשהוא מונע את ההפלה, חיים ואהובה מחליטים לקרוא לבת "עופרה" על שמו). דני עומד להתחתן עם איה בגלל מושיקו. בוקי יוצא מהארון בשידור חי לאחר שמיה מגלה את זה ועושה לו אאוטינג בכעס ששיקר לה, עופר ומיה ביחד, ונועה מתה בטעות בהופעה בסיני, אבל עופר משתמש במפתח האחרון כדי לשנות את גורלה.

דניאלה מגלה מנועה שהיא הרוצחת של דני, ולכן מחליטה לחזור להווה ביום חתונתו. באותו הזמן רינגו חושף בפני חיים ואהובה, שגילו את סוד המזוודה, שהמזוודה היא מהחנות של סבא שלו והוא השתמש בה כמה פעמים. במהלך החתונה לידיה, אימא של עמליה, חושפת את התרמית בפני דני. דני, שבור צער מהיעלמותה של דניאלה, עומד להתאבד.

רינגו, חיים ואהובה מגיעים ל-2008 כדי להסביר לחבורה את המצב, ודניאלה חוזרת כדי לקחת את דני להווה ולהציל אותו. אולם לצערם, לולה באום של שנת 2008 מגיעה ומכוונת אקדח, ויורה...

עונה שנייה (99 פרקים בין ה-3 במאי ל-15 בספטמבר, 2009):

בעונה השנייה, מסתבר שדניאלה נהרגה בידי לולה ודני מדוכא. הוא כביכול פגש את הבן שלו, מושיקו שטראוס, ב-2009, אבל לאחר שהוא מגלה שזה לא אמיתי, הוא מבין שמושיקו נהרג ב-1986. הוא מחליט ללכת ל-1986, והחבורה פונה אחריו, כדי להציל אותו.

דני מכיר את החבורה של מושיקו- להקת החתולות: מייקל בן יעקב הטומבוי, אבנר ברנר החנון, רננה החברה של מושיקו, והאמרגנית אוסי ברנס. דני מציג את עצמו כבוקי- הבן האובד של דני וחצי אח של מושיקו. לצערו של דני הוא מתאהב ברננה. בו זמנית החבורה מגלה את עופרה הראל- אימא של דניאלה בצעירותה, שדומה לדניאלה מאוד. עופרה היא חנונית אך כותבת שירים בסתר למושיקו, בו היא מאוהבת.

אבנר מתאהב במיה ואז מושיקו ודני, אחרי המון סכסוכים, משלימים סופסוף. מה שהם לא יודעים זה שלולה באום עוד חיה ובועטת בשנות ה-80- היא הדודה של אוסי, אבל בשנות ה-80 היא עיוורת. התכנית שלה היא שברגע שדני יוכרז כמת סופית, הירושה שלו אמורה להגיע אליה. בנוסף המזוודה מתפוצצת על הצ'אלנג'ר, והחבורה נתקעת בשנות ה-80, מה שדי גורם למיה להתחרפן ולהיפרד מעופר. גם רינגו לא מתרגל לשנות ה-80 ומתחיל להתווכח עם נועה יותר.

דני קרוע בין הנאמנות למושיקו והאהבה לרננה, ובסופו של דבר הוא ומושיקו מחליטים לתרום את הירושה שלהם לחולי דרמטוטוליס, מחלה ארורה. מיה מתחילה רומן קטן עם אבא של נועה, אבל זה מפסיק מהר. עופרה, שנמאס לה להיות רק הידידה של מושיקו, מחליטה להפסיק לכתוב לו, לא לפני שהוא מקבל ממנה בטעות את המילים של "תיזהר ממנה" שהחבורה הביאה לשנות ה-80.

באותו הזמן מסתבר שרננה היא הנכדה של לולה והבת של איה. החבורה מגלה על לולה אבל מניחה שהיא סתם זקנה לא מזיקה וסנילית. מייקל ועופרה מחליטות להשתתף בטקס מלכת היופי כדי להרשים את ברנר ומושיקו. מושיקו מגלה על רננה ודני ומתחולל ביניהם פיצוץ.

כדי לנסות לפתור את הפיצוץ, דני מצלם סרט עם עצמו הזקן כאבא של מושיקו, אבל מושיקו מגלה על התרמית וכועס עליו מאוד. מושיקו מנסה להיות עם אוסי בהתחלה, עד שהוא מגלה על אהבתה של עופרה. דני גם מנסה לחשוף בפני רננה שהוא בעצם דני, אבל היא לא מאמינה לו.

לאחר מכן מסתבר שהמזוודה בכלל לא נשרפה בצ'אלנג'ר אלא שמושיקו נתן עותק שלה, והמזוודה מתגלגלת ללולה. היא מצליחה להגיע לעתיד ואפילו לעבור ניתוח עיניים. לאחר טקס מלכות היופי נועה ורינגו נפרדים בגלל שרינגו מקנא בהצלחה שלה כחקיינית. ומושיקו ועופרה הופכים לזוג.

כדי להפריד בין מושיקו ועופרה, לולה חוזרת בזמן ומצלמת את דני ודניאלה בסיני, כדי שמושיקו יחשוב שעופרה בגדה בו. באותו הזמן רננה מתחילה לפקפק בתכנית של סבתא לולה. כשנועה מגלה על הקשר של לולה לאוסי ורננה, לולה מרעילה אותה וגורמת למותה, בדיוק כשרינגו מתכוון להציע לה נישואין. בגלל הצער, מושיקו חוזר לעופרה.

לפתע החבורה מגלה בעיה: אם מושיקו ועופרה יהיו ביחד, זה יצור בעיה בזמן, כי עופרה לא אמורה להיות איתו בכלל. דני מגלה שרננה היא הבת של איה לאחר שבוקי בא לביקור. לאחר מכן החבורה כמעט מאבדת את הקיום שלה כשמושיקו ועופרה עומדים לשכב, ואוסי, שמבינה את כוח המזוודה, חוזרת בזמן כדי שהיא תכתוב למושיקו את השירים ותהפוך לחברה שלו. ההיסטוריה משתנה, עופרה נחשבת למטורפת וכולם מפויסים עם משפחת באום. דני עומד להתחתן עם רננה ומושיקו עם אוסי.

אחרי שדודי הברמן עוזר לעופרה למצוא הוכחה שהיא כתבה את השירים (ומכניס אותה להריון עם דניאלה), אוסי נאלצת לשלוח אותה לעבר, ל-1968. עופרה מצליחה לחזור לבסוף עם נועה מ-1968. דני מגלה לבסוף למושיקו שהוא האבא שלו ומוכיח לו את זה בזכות המזוודה. ואוסי, שמבינה שמושיקו לא אוהב אותה אלא את עופרה, מתחילה להשתגע.

ביום החתונה, כשברנר ומייקל מתוודים על אהבתם, דני מנסה למצוא דרך שמושיקו לא ימות מהיריות של אוסי ואיכשהו מצליח לבסוף בעזרת רננה להרוג את אוסי. כולם חוזרים אל ההווה, כשדני מפעיל פצצה בבית של לולה. בסיום הסדרה לולה באה לירות שוב בדני, אבל הפעם דניאלה חוזרת מ-1968 ויורה בה.

לצערנו, עונה שלישית לסדרה (שהייתה אמורה להיות בשנות ה-40) לא יצאה לפועל.

דני הוליווד הייתה לשיר שלנו כמו האי לשמיניה- סדרה מרגשת, עוסקת במסע בזמן, והאווירה בה הייתה נהדרת. השירים שם היו שירים שבדרך כלל לא נתקלים בהם בדרמה מוזיקלית, היא הייתה מופרעת כמו הסדרות של אורי, ועם הומור נהדר ורגעים מרגשים. אפשר אפילו להגיד... סדרה ממש בומבה.

בעוד שישה ימים, שנת הסיכומים תחזור. והפעם אנחנו מתגייסים לצבא...​
 
נערך לאחרונה ב:

Mmaor211

New member
אחת הסדרות הכי טובות שנעשו בארץ.
המהלך הפסיכולוגי שהדמויות עוברות והעומקים שהן מגיעות אליהם לא קיימים באף סדרה ישראלית אחרת.
 

YossihNew

Well-known member
הם שמו במקום איזו תכנית אחרת (אורי גרוס אמר פעם איזו) שתכל'ס די כשלה.
 

Roei152

Well-known member
מנהל
15 דקות - הטלנובלה האחרונה של יס שכל פרק ארך 40 דקות ....
 

Roei152

Well-known member
מנהל
והנה השיר הכי קאנוני שאורי נהג לעלות לאינסטגרם בתדירות גבוהה ..
והנה שיר לא פחות קאנוני מהסדרה
 

Johyboy26

Member
בכל מקרה אני מאוכזב שרוב הזוגות שרציתי שיהיו בסדרות לא היו ביחד בסוף😪
 
למעלה