11 לא היה נכנס לתוך רמת גן
התחנה היחידה שלו ברמת גן היתה התחנה הסופית בוינטר. אם כבר קוים שמקשרים את רמת גן למרכז תל אביב יש את 63 ו-61 שאולי לוקח להם קצת יותר זמן אבל הם גם יותר תדירים.
קח בחשבון ש-39 הוא יחסית מהיר פשוט כי הוא לא עולים אליו כמעט, וזה בגלל המסלול המסורבל שלו . אחרי השינוי האחרון ב-31 הקו בכלל הפך למיותר.
11 לא היה נכנס לתוך רמת גןמה כל כך מפלצתי בקווי X89?
דווקא הקווים האלה הם מהשינויים היותר טובים שיצרה הרפורמה. בייחוד 189.
ובכלל לא ברור לי מדוע הטרחת את עצמך לכתוב את כל הסקירה ההיסטורית הזאת. כל הדברים שכתבת נדונו כאן פעמים רבות ומאז לא היה שום חידוש.
את דעותי על הרפורמה הזאת לפרטיה כתבתי כאן כבר כמה פעמים ונראה לי שכל עוד אין שינוי, אין טעם שאחזור עליהם שוב.
מה שכן אני חייב לציין, הוא שלאחרונה יוצא לי להינות משינוי לטובה שבוצע ברפורמה. מדובר בקו 39 בו התחלתי לנסוע הרבה לאחרונה והאמת שאני די מבסוט ממנו.
אחד הקווים היותר נחמדים בדן. מגיע מהר ממרכז תל אביב לרמת גן, יותר מהיר והרבה יותר תדיר מקו 11 הישן, אותו הוא החליף בחלק ניכר מהמסלול.
התחנה היחידה שלו ברמת גן היתה התחנה הסופית בוינטר. אם כבר קוים שמקשרים את רמת גן למרכז תל אביב יש את 63 ו-61 שאולי לוקח להם קצת יותר זמן אבל הם גם יותר תדירים.
קח בחשבון ש-39 הוא יחסית מהיר פשוט כי הוא לא עולים אליו כמעט, וזה בגלל המסלול המסורבל שלו . אחרי השינוי האחרון ב-31 הקו בכלל הפך למיותר.