שנתיים לרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן

מצב
הנושא נעול.

אשרי1987

New member
שנתיים לרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן

שנתיים לרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן
אתמול 1.7.2013 מלאו שנתיים לצאת הפעימה השניה בתוכנית לארגון מחדש בתחבורה הציבורית ,היו שיפורים לצד שינויים גרועים
שיצאה לדרך הפעימה השניה בתוטכנית לארגון מחדש שופר מאוד מערך הכרטוס בגוש דן,על ידי יצירת אזורי תעריפים מורחבים
הטמעת כרטיס מעבר המוטען על כרטיס הרב קו המאפשר מעברים ללא הגבלה בין ארבעת מפעילי התח"צ העיקריים(אגד,דן,קוים ומטרופולין) במשך 90 דקות בין כל הקוים בהם ניתן לסוע בתחום אזור התעריף שבו תקף הכרטיס והרחבת גבולות כרטיסי החופשי חודשי
וחופשי יומי ויצירת כרטוס משותף בין המפעילים.
שנויים חיוביים נוספים היו קוים 39,139,239 שהיו שלושה קווי מזלג חדשים שחיברו בצורה יעילה את מסוף רדינג ומרכז ת"א(רחוב דיזנגוף,שדרות בן ציון,הבימה)אל דרך דרום מזרח העיר שנסעו בציר המהיר דרך קרליבך ויצחק שדה.

קוים אלו החליפו את קו 11 הישן של דן שהיה קו מסורבל ובלתי יעיל
בנוסף נפתחו קוים 71,171 אשר התווספו לקו74אׁ(271 בצאת הפעימה השניה),ויצרו חיבור טוב ומהיר בין אזור צפון ת"א לחולון
(71 לקרית החינוך,171 לרמת אביב ואוניברסיטה,271 לחלק הפנימי של האוניברסיטה)משם המשיכו דרך סמינר הקיבוצים,דרך נמיר
דרך בגין,רחוב המסגר,רכבת ההגנה,צומת הולץ,צומת חולון,כיכר קוגל ומשם כל אחד משלוש הקוים נתן חיבור למקומות שונים בחולון
(71 לשדרות קוגל,עיריית חולון,הופיין,ברקת,קרית בן גוריון,171 לרחובות המעפילים,אילת,שכונת ג'סי כהן,אהרונוביץ ופארק אתגרים
271 לשנקר,ההסתדרות,ושכונת קרית שרת)
שנויים טובים נוספים היו פתיחת קו הרוחב 99 אשר נסע ממסוף אזור למרינה בבת ים דרך אזור תעשייה חולון,אלופי צה"ל,גולדה מאיר
שדרות הופיין,תחנת רכבת יוספטל,משם המשיך לרחוב בת ים(יוספטל,בן גוריון)) וסיים אז במרינה בבת ים
לצד השינויים החיוביים היו גם שינויים גרועים כגון:העברת מסלול קו 9 דרך רחוב קפלן ועזריאלי מה שהאריך מאוד את משך הנסיעה
והפך אותו מקו יעיל לקו לא יעיל,ביטול הקוים הבאים, 20 שגרם לביטול הקישור בין שכונת רמת החייל,קניון איילון,ואבא הלל למרכז ת"א
ביטול קוים 21,46,53,35,86 ,סירבול המסלול של קו 67 ויצירת קווים מפלצתיים 89,189,289
לאחר ישום הפעימה השניה בתוכנית לארגון מחדש נוצרו מספר פעימות תיקון שנועדו לתקן פרצות שנוצרו במערך הקוים,אך פעימות אלו
לרוב כיסו חורים שנוצרו באופן חלקי,אך יצרו פרצות רבות חדשות
פעימת התיקונים של 5.8.2011
קו 26 סורבל טיפה מסלול הקו שהועתק מדרך בגין ושדרות הר ציון אל רחוב המסגר,רכבת ההגנה,צומת הולץ וחולון על מנת לתת פיצוי ל
ביטול קו 86 בצאת הפעימה השניה,שינוי זה נתן פיצוי חלקי בלבד לקו 86 שפעל ביעילות טרם ביטולו,והפך את קו 26 ליעיל פחות
קו 41 בוטל במסווה של שינוי מסלול על מנת לתת פיצוי חלקי לביטול קו 46
תחנת המוצא של קו 40 הועברה לרכבת האוניברסיטה,עקב צפיפות במסוף עתידים ובעקבות כך נותק הקישור בין רחוב בני אפרים
לקניון איילון.
מסלול קו 31 הפך למסורבל עם הארכת מסלול הקו לרמת עמידר ,שינוי שנועד לפצות על ביטול קו 30.
מסלול קו 61 הוחזר לרחוב הירדן
הקישור בין בית חולים איכילוב לשכונת רמת החייל הוחזר על ידי שינוי במסלול קו 89
ב1.9.2011 הועברה תחנת המוצא של קו 289 לאוניברסיטת ת"א מאותה הסיבה שהועברה לשם חודש קודם תחנת המוצא של קו 40
כמו כן הועבר מסלול קו 42 לבית מעריב ועזריאלי בכך פורק מזלג נוסף 42/142 בנוסף למזלג 26,126 שפורק קודם לכן
ב16.3.2012 חלו פעימת תיקונים נוספת בה חלו לרוב שינויים קטנים כמו העתקת מסלול לרחוב מקביל (כמו קו 17 שמסלול הועבר מרחוב
הכובשים לרחוב הירקון)והכנסת מסלול קו 26 לתוך שיכון ל'
השנויים העיקריים בפעימה זו היו
הרס מזלג 39,139,239 שהיה אחד משני המזלגות היעילים על ידי,ביטול קו 139 היעיל והסטת מסלול קו 239 דרך קפלן וקניון עזריאלי
שינוי שהפך את קו 239 לאיטי
ביטול קו 139,גרם להארכת קו 104 לתל השומר מה שהפך קו זה למסורבל וקו עוד יותר לא יעיל
בנוסף האורך קו 22 למסוף כרמלית והשיב את החיבור בין מרכז ת"א לשכונות הדר יוסף וצהלה
מסלול קו 61 הוחזר לרחוב דיזנגוף והוחזר הקישור בין רחוב דיזנגוף לרחוב ארלוזורוב ולרכבת מרכז
מסלול קוים 2 ו2א של חולון הוצא משכונת אגרובנק בחולון מה שגרם לכך שאין אוטובוס שעובר שם ורחוב מקוה ישראל בחולון
 

DanBus43Maalit72

Active member
היו לי 10 מתוך 13 חוברות ההסברה אך הן נזרקו

שנתיים לרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן
אתמול 1.7.2013 מלאו שנתיים לצאת הפעימה השניה בתוכנית לארגון מחדש בתחבורה הציבורית ,היו שיפורים לצד שינויים גרועים
שיצאה לדרך הפעימה השניה בתוטכנית לארגון מחדש שופר מאוד מערך הכרטוס בגוש דן,על ידי יצירת אזורי תעריפים מורחבים
הטמעת כרטיס מעבר המוטען על כרטיס הרב קו המאפשר מעברים ללא הגבלה בין ארבעת מפעילי התח"צ העיקריים(אגד,דן,קוים ומטרופולין) במשך 90 דקות בין כל הקוים בהם ניתן לסוע בתחום אזור התעריף שבו תקף הכרטיס והרחבת גבולות כרטיסי החופשי חודשי
וחופשי יומי ויצירת כרטוס משותף בין המפעילים.
שנויים חיוביים נוספים היו קוים 39,139,239 שהיו שלושה קווי מזלג חדשים שחיברו בצורה יעילה את מסוף רדינג ומרכז ת"א(רחוב דיזנגוף,שדרות בן ציון,הבימה)אל דרך דרום מזרח העיר שנסעו בציר המהיר דרך קרליבך ויצחק שדה.

קוים אלו החליפו את קו 11 הישן של דן שהיה קו מסורבל ובלתי יעיל
בנוסף נפתחו קוים 71,171 אשר התווספו לקו74אׁ(271 בצאת הפעימה השניה),ויצרו חיבור טוב ומהיר בין אזור צפון ת"א לחולון
(71 לקרית החינוך,171 לרמת אביב ואוניברסיטה,271 לחלק הפנימי של האוניברסיטה)משם המשיכו דרך סמינר הקיבוצים,דרך נמיר
דרך בגין,רחוב המסגר,רכבת ההגנה,צומת הולץ,צומת חולון,כיכר קוגל ומשם כל אחד משלוש הקוים נתן חיבור למקומות שונים בחולון
(71 לשדרות קוגל,עיריית חולון,הופיין,ברקת,קרית בן גוריון,171 לרחובות המעפילים,אילת,שכונת ג'סי כהן,אהרונוביץ ופארק אתגרים
271 לשנקר,ההסתדרות,ושכונת קרית שרת)
שנויים טובים נוספים היו פתיחת קו הרוחב 99 אשר נסע ממסוף אזור למרינה בבת ים דרך אזור תעשייה חולון,אלופי צה"ל,גולדה מאיר
שדרות הופיין,תחנת רכבת יוספטל,משם המשיך לרחוב בת ים(יוספטל,בן גוריון)) וסיים אז במרינה בבת ים
לצד השינויים החיוביים היו גם שינויים גרועים כגון:העברת מסלול קו 9 דרך רחוב קפלן ועזריאלי מה שהאריך מאוד את משך הנסיעה
והפך אותו מקו יעיל לקו לא יעיל,ביטול הקוים הבאים, 20 שגרם לביטול הקישור בין שכונת רמת החייל,קניון איילון,ואבא הלל למרכז ת"א
ביטול קוים 21,46,53,35,86 ,סירבול המסלול של קו 67 ויצירת קווים מפלצתיים 89,189,289
לאחר ישום הפעימה השניה בתוכנית לארגון מחדש נוצרו מספר פעימות תיקון שנועדו לתקן פרצות שנוצרו במערך הקוים,אך פעימות אלו
לרוב כיסו חורים שנוצרו באופן חלקי,אך יצרו פרצות רבות חדשות
פעימת התיקונים של 5.8.2011
קו 26 סורבל טיפה מסלול הקו שהועתק מדרך בגין ושדרות הר ציון אל רחוב המסגר,רכבת ההגנה,צומת הולץ וחולון על מנת לתת פיצוי ל
ביטול קו 86 בצאת הפעימה השניה,שינוי זה נתן פיצוי חלקי בלבד לקו 86 שפעל ביעילות טרם ביטולו,והפך את קו 26 ליעיל פחות
קו 41 בוטל במסווה של שינוי מסלול על מנת לתת פיצוי חלקי לביטול קו 46
תחנת המוצא של קו 40 הועברה לרכבת האוניברסיטה,עקב צפיפות במסוף עתידים ובעקבות כך נותק הקישור בין רחוב בני אפרים
לקניון איילון.
מסלול קו 31 הפך למסורבל עם הארכת מסלול הקו לרמת עמידר ,שינוי שנועד לפצות על ביטול קו 30.
מסלול קו 61 הוחזר לרחוב הירדן
הקישור בין בית חולים איכילוב לשכונת רמת החייל הוחזר על ידי שינוי במסלול קו 89
ב1.9.2011 הועברה תחנת המוצא של קו 289 לאוניברסיטת ת"א מאותה הסיבה שהועברה לשם חודש קודם תחנת המוצא של קו 40
כמו כן הועבר מסלול קו 42 לבית מעריב ועזריאלי בכך פורק מזלג נוסף 42/142 בנוסף למזלג 26,126 שפורק קודם לכן
ב16.3.2012 חלו פעימת תיקונים נוספת בה חלו לרוב שינויים קטנים כמו העתקת מסלול לרחוב מקביל (כמו קו 17 שמסלול הועבר מרחוב
הכובשים לרחוב הירקון)והכנסת מסלול קו 26 לתוך שיכון ל'
השנויים העיקריים בפעימה זו היו
הרס מזלג 39,139,239 שהיה אחד משני המזלגות היעילים על ידי,ביטול קו 139 היעיל והסטת מסלול קו 239 דרך קפלן וקניון עזריאלי
שינוי שהפך את קו 239 לאיטי
ביטול קו 139,גרם להארכת קו 104 לתל השומר מה שהפך קו זה למסורבל וקו עוד יותר לא יעיל
בנוסף האורך קו 22 למסוף כרמלית והשיב את החיבור בין מרכז ת"א לשכונות הדר יוסף וצהלה
מסלול קו 61 הוחזר לרחוב דיזנגוף והוחזר הקישור בין רחוב דיזנגוף לרחוב ארלוזורוב ולרכבת מרכז
מסלול קוים 2 ו2א של חולון הוצא משכונת אגרובנק בחולון מה שגרם לכך שאין אוטובוס שעובר שם ורחוב מקוה ישראל בחולון
היו לי 10 מתוך 13 חוברות ההסברה אך הן נזרקו
 

אוהד11

New member
המתכננים לא התייחסו לנוסעים מזדמנים ואינם

שנתיים לרפורמה בתחבורה הציבורית בגוש דן
אתמול 1.7.2013 מלאו שנתיים לצאת הפעימה השניה בתוכנית לארגון מחדש בתחבורה הציבורית ,היו שיפורים לצד שינויים גרועים
שיצאה לדרך הפעימה השניה בתוטכנית לארגון מחדש שופר מאוד מערך הכרטוס בגוש דן,על ידי יצירת אזורי תעריפים מורחבים
הטמעת כרטיס מעבר המוטען על כרטיס הרב קו המאפשר מעברים ללא הגבלה בין ארבעת מפעילי התח"צ העיקריים(אגד,דן,קוים ומטרופולין) במשך 90 דקות בין כל הקוים בהם ניתן לסוע בתחום אזור התעריף שבו תקף הכרטיס והרחבת גבולות כרטיסי החופשי חודשי
וחופשי יומי ויצירת כרטוס משותף בין המפעילים.
שנויים חיוביים נוספים היו קוים 39,139,239 שהיו שלושה קווי מזלג חדשים שחיברו בצורה יעילה את מסוף רדינג ומרכז ת"א(רחוב דיזנגוף,שדרות בן ציון,הבימה)אל דרך דרום מזרח העיר שנסעו בציר המהיר דרך קרליבך ויצחק שדה.

קוים אלו החליפו את קו 11 הישן של דן שהיה קו מסורבל ובלתי יעיל
בנוסף נפתחו קוים 71,171 אשר התווספו לקו74אׁ(271 בצאת הפעימה השניה),ויצרו חיבור טוב ומהיר בין אזור צפון ת"א לחולון
(71 לקרית החינוך,171 לרמת אביב ואוניברסיטה,271 לחלק הפנימי של האוניברסיטה)משם המשיכו דרך סמינר הקיבוצים,דרך נמיר
דרך בגין,רחוב המסגר,רכבת ההגנה,צומת הולץ,צומת חולון,כיכר קוגל ומשם כל אחד משלוש הקוים נתן חיבור למקומות שונים בחולון
(71 לשדרות קוגל,עיריית חולון,הופיין,ברקת,קרית בן גוריון,171 לרחובות המעפילים,אילת,שכונת ג'סי כהן,אהרונוביץ ופארק אתגרים
271 לשנקר,ההסתדרות,ושכונת קרית שרת)
שנויים טובים נוספים היו פתיחת קו הרוחב 99 אשר נסע ממסוף אזור למרינה בבת ים דרך אזור תעשייה חולון,אלופי צה"ל,גולדה מאיר
שדרות הופיין,תחנת רכבת יוספטל,משם המשיך לרחוב בת ים(יוספטל,בן גוריון)) וסיים אז במרינה בבת ים
לצד השינויים החיוביים היו גם שינויים גרועים כגון:העברת מסלול קו 9 דרך רחוב קפלן ועזריאלי מה שהאריך מאוד את משך הנסיעה
והפך אותו מקו יעיל לקו לא יעיל,ביטול הקוים הבאים, 20 שגרם לביטול הקישור בין שכונת רמת החייל,קניון איילון,ואבא הלל למרכז ת"א
ביטול קוים 21,46,53,35,86 ,סירבול המסלול של קו 67 ויצירת קווים מפלצתיים 89,189,289
לאחר ישום הפעימה השניה בתוכנית לארגון מחדש נוצרו מספר פעימות תיקון שנועדו לתקן פרצות שנוצרו במערך הקוים,אך פעימות אלו
לרוב כיסו חורים שנוצרו באופן חלקי,אך יצרו פרצות רבות חדשות
פעימת התיקונים של 5.8.2011
קו 26 סורבל טיפה מסלול הקו שהועתק מדרך בגין ושדרות הר ציון אל רחוב המסגר,רכבת ההגנה,צומת הולץ וחולון על מנת לתת פיצוי ל
ביטול קו 86 בצאת הפעימה השניה,שינוי זה נתן פיצוי חלקי בלבד לקו 86 שפעל ביעילות טרם ביטולו,והפך את קו 26 ליעיל פחות
קו 41 בוטל במסווה של שינוי מסלול על מנת לתת פיצוי חלקי לביטול קו 46
תחנת המוצא של קו 40 הועברה לרכבת האוניברסיטה,עקב צפיפות במסוף עתידים ובעקבות כך נותק הקישור בין רחוב בני אפרים
לקניון איילון.
מסלול קו 31 הפך למסורבל עם הארכת מסלול הקו לרמת עמידר ,שינוי שנועד לפצות על ביטול קו 30.
מסלול קו 61 הוחזר לרחוב הירדן
הקישור בין בית חולים איכילוב לשכונת רמת החייל הוחזר על ידי שינוי במסלול קו 89
ב1.9.2011 הועברה תחנת המוצא של קו 289 לאוניברסיטת ת"א מאותה הסיבה שהועברה לשם חודש קודם תחנת המוצא של קו 40
כמו כן הועבר מסלול קו 42 לבית מעריב ועזריאלי בכך פורק מזלג נוסף 42/142 בנוסף למזלג 26,126 שפורק קודם לכן
ב16.3.2012 חלו פעימת תיקונים נוספת בה חלו לרוב שינויים קטנים כמו העתקת מסלול לרחוב מקביל (כמו קו 17 שמסלול הועבר מרחוב
הכובשים לרחוב הירקון)והכנסת מסלול קו 26 לתוך שיכון ל'
השנויים העיקריים בפעימה זו היו
הרס מזלג 39,139,239 שהיה אחד משני המזלגות היעילים על ידי,ביטול קו 139 היעיל והסטת מסלול קו 239 דרך קפלן וקניון עזריאלי
שינוי שהפך את קו 239 לאיטי
ביטול קו 139,גרם להארכת קו 104 לתל השומר מה שהפך קו זה למסורבל וקו עוד יותר לא יעיל
בנוסף האורך קו 22 למסוף כרמלית והשיב את החיבור בין מרכז ת"א לשכונות הדר יוסף וצהלה
מסלול קו 61 הוחזר לרחוב דיזנגוף והוחזר הקישור בין רחוב דיזנגוף לרחוב ארלוזורוב ולרכבת מרכז
מסלול קוים 2 ו2א של חולון הוצא משכונת אגרובנק בחולון מה שגרם לכך שאין אוטובוס שעובר שם ורחוב מקוה ישראל בחולון
המתכננים לא התייחסו לנוסעים מזדמנים ואינם
מאפשרים לנוסעים מזדמנים ללא רב-קו את השימוש בכרטיס עם החלפה במשך 90 דקות, בניגוד לירושלים
 

olli3

New member
מנהל
ירושלים - באמצעות רב קו או גם כרטיס מנייר?

המתכננים לא התייחסו לנוסעים מזדמנים ואינם
מאפשרים לנוסעים מזדמנים ללא רב-קו את השימוש בכרטיס עם החלפה במשך 90 דקות, בניגוד לירושלים
ירושלים - באמצעות רב קו או גם כרטיס מנייר?
אני עד היום לא מבין מה נכון. חלק אומרים ככה, חלק אומרים אחרת.

בהתחלה עוד כשסיטיפס פעלה, כרטיסי נייר היו מתאימים למשך 90 דקות, אבל אחרי זמן מה הופיעו גם באתר אגד וגם בשלטים של סיטיפס בתחנות (בערך לפני כחצי שנה, קצת יותר) הודעה על כך שכרטיס נייר לא מקנה החלפת קווים ורכבות ללא תשלום במשך 90 דקות.

אז מי צודק כאן?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
נכון לעכשיו מקנה.

ירושלים - באמצעות רב קו או גם כרטיס מנייר?
אני עד היום לא מבין מה נכון. חלק אומרים ככה, חלק אומרים אחרת.

בהתחלה עוד כשסיטיפס פעלה, כרטיסי נייר היו מתאימים למשך 90 דקות, אבל אחרי זמן מה הופיעו גם באתר אגד וגם בשלטים של סיטיפס בתחנות (בערך לפני כחצי שנה, קצת יותר) הודעה על כך שכרטיס נייר לא מקנה החלפת קווים ורכבות ללא תשלום במשך 90 דקות.

אז מי צודק כאן?
נכון לעכשיו מקנה.
 

אשרי1987

New member
טוב מאוד שאין מעבר עם כרטיס בודד מנייר

המתכננים לא התייחסו לנוסעים מזדמנים ואינם
מאפשרים לנוסעים מזדמנים ללא רב-קו את השימוש בכרטיס עם החלפה במשך 90 דקות, בניגוד לירושלים
טוב מאוד שאין מעבר עם כרטיס בודד מנייר
זה סתם יעודד אנשים לסוע בלי רב-קו ולסוע כל פעם עם תשלום עבור כרטיס נסיעה בודד מה שיגרום לעיכובים בתחנה
צריך בירושלים וחיפה לבטל את המעברם באמצעות כרטיס נסיעה בודד ולאפשר כרטיסיה לשתי נסיעות במקום
 

DanBus43Maalit72

Active member


טוב מאוד שאין מעבר עם כרטיס בודד מנייר
זה סתם יעודד אנשים לסוע בלי רב-קו ולסוע כל פעם עם תשלום עבור כרטיס נסיעה בודד מה שיגרום לעיכובים בתחנה
צריך בירושלים וחיפה לבטל את המעברם באמצעות כרטיס נסיעה בודד ולאפשר כרטיסיה לשתי נסיעות במקום

אם יש מעבר עם כרטיס רגיל אז אנשים לא יוציאו רב קו
 

stratomaximus

New member
ומה עם תיירים?

טוב מאוד שאין מעבר עם כרטיס בודד מנייר
זה סתם יעודד אנשים לסוע בלי רב-קו ולסוע כל פעם עם תשלום עבור כרטיס נסיעה בודד מה שיגרום לעיכובים בתחנה
צריך בירושלים וחיפה לבטל את המעברם באמצעות כרטיס נסיעה בודד ולאפשר כרטיסיה לשתי נסיעות במקום
ומה עם תיירים?
האם לדעתך הם צריכים לטרוח להוציא רב-קו?
 
הם לא צריכים לטרוח, משרד התחבורה צריך לטרוח

ומה עם תיירים?
האם לדעתך הם צריכים לטרוח להוציא רב-קו?
הם לא צריכים לטרוח, משרד התחבורה צריך לטרוח
שמשרד התחבורה ידאג להנפקת רב-קו (אנונימי או אישי) לכל תייר שנכנס לישראל כבר בנתב"ג בשילוב עם ביקורת הדרכונים.
גם בהיבט התחבורתי וגם בהיבטים התיירותי ותדמית ישראל יהיה רווח.
 

PePener

New member
ואללה צודק

הם לא צריכים לטרוח, משרד התחבורה צריך לטרוח
שמשרד התחבורה ידאג להנפקת רב-קו (אנונימי או אישי) לכל תייר שנכנס לישראל כבר בנתב"ג בשילוב עם ביקורת הדרכונים.
גם בהיבט התחבורתי וגם בהיבטים התיירותי ותדמית ישראל יהיה רווח.
ואללה צודק
בכל העולם לקנות כרטיסי נסיעה יומיים, שעתיים וכו' זה משימה פשוטה. ואילו בישראל אין בכלל טיפול בתיירים. לחכות בתור לרב-קו הם לא צריכים, הם צריכים מכונה אוטומטית שמנפיקה כרטיס לכמה ימים שהם רוצים
 

nitsansh

New member
כולם צריכים מכונות, לא רק תיירים.

ואללה צודק
בכל העולם לקנות כרטיסי נסיעה יומיים, שעתיים וכו' זה משימה פשוטה. ואילו בישראל אין בכלל טיפול בתיירים. לחכות בתור לרב-קו הם לא צריכים, הם צריכים מכונה אוטומטית שמנפיקה כרטיס לכמה ימים שהם רוצים
כולם צריכים מכונות, לא רק תיירים.
נהגים בקוים עירוניים צריכים לנהוג ולא לעסוק בכרטוס.
 

alonsit1

New member


הם לא צריכים לטרוח, משרד התחבורה צריך לטרוח
שמשרד התחבורה ידאג להנפקת רב-קו (אנונימי או אישי) לכל תייר שנכנס לישראל כבר בנתב"ג בשילוב עם ביקורת הדרכונים.
גם בהיבט התחבורתי וגם בהיבטים התיירותי ותדמית ישראל יהיה רווח.

רעיון מבריק!
 

טשאפק

New member
רעיון טוב. בשת"פ עם משרד התיירות

הם לא צריכים לטרוח, משרד התחבורה צריך לטרוח
שמשרד התחבורה ידאג להנפקת רב-קו (אנונימי או אישי) לכל תייר שנכנס לישראל כבר בנתב"ג בשילוב עם ביקורת הדרכונים.
גם בהיבט התחבורתי וגם בהיבטים התיירותי ותדמית ישראל יהיה רווח.
רעיון טוב. בשת"פ עם משרד התיירות
 
כרטיסיה לשתי נסיעות אינה במקום מעבר חופשי

טוב מאוד שאין מעבר עם כרטיס בודד מנייר
זה סתם יעודד אנשים לסוע בלי רב-קו ולסוע כל פעם עם תשלום עבור כרטיס נסיעה בודד מה שיגרום לעיכובים בתחנה
צריך בירושלים וחיפה לבטל את המעברם באמצעות כרטיס נסיעה בודד ולאפשר כרטיסיה לשתי נסיעות במקום
כרטיסיה לשתי נסיעות אינה במקום מעבר חופשי
במשך 90 דקות. מעבר חופשי ניתן לבצע גם ביותר משני אוטובוסים. ומלבד זאת, אגד לא מוכרת יותר כרטיסיות שלא באמצעות רב-קו.
לכן ההצעה שלך דווקא תהווה נסיגה מתהליך הטמעת הרב-קו.
כשתופעל המטרונית, ממילא כנראה אנשים נוספים בחיפה יעברו לרב-קו ודבר נוסף שעשוי לעודד הגברת השימוש ברב-קו, זה אפשרות שימוש וטעינת ערך צבור גם בממלכות אגד שמחוץ לגוש-דן. ערך צבור שיאפשר ליסוע ללא טעינות מיוחדות בירושלים, גוש-דן ואזור חיפה ואף בערים נוספות במדינה.
אם רוצים לעודד אנשים לעבור לרב-קו, צריך לעשות זאת על ידי הרחבת השירותים ברב-קו
 

אשרי1987

New member
מה שהתכוונתי שיהיה כרטיסיית שתי נסיעות

כרטיסיה לשתי נסיעות אינה במקום מעבר חופשי
במשך 90 דקות. מעבר חופשי ניתן לבצע גם ביותר משני אוטובוסים. ומלבד זאת, אגד לא מוכרת יותר כרטיסיות שלא באמצעות רב-קו.
לכן ההצעה שלך דווקא תהווה נסיגה מתהליך הטמעת הרב-קו.
כשתופעל המטרונית, ממילא כנראה אנשים נוספים בחיפה יעברו לרב-קו ודבר נוסף שעשוי לעודד הגברת השימוש ברב-קו, זה אפשרות שימוש וטעינת ערך צבור גם בממלכות אגד שמחוץ לגוש-דן. ערך צבור שיאפשר ליסוע ללא טעינות מיוחדות בירושלים, גוש-דן ואזור חיפה ואף בערים נוספות במדינה.
אם רוצים לעודד אנשים לעבור לרב-קו, צריך לעשות זאת על ידי הרחבת השירותים ברב-קו
מה שהתכוונתי שיהיה כרטיסיית שתי נסיעות
באמצעות הרב קו
 

אוהד11

New member
נוסעים בודדים יורידו כלי רכב מהכביש וצריך

טוב מאוד שאין מעבר עם כרטיס בודד מנייר
זה סתם יעודד אנשים לסוע בלי רב-קו ולסוע כל פעם עם תשלום עבור כרטיס נסיעה בודד מה שיגרום לעיכובים בתחנה
צריך בירושלים וחיפה לבטל את המעברם באמצעות כרטיס נסיעה בודד ולאפשר כרטיסיה לשתי נסיעות במקום
נוסעים בודדים יורידו כלי רכב מהכביש וצריך
לנהוג בשוויון כלפי כל הנוסעים
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה