אדמדם 1975 המקורי
New member
שניים במחיר אחד!
אתמול הגעתי לנתב"ג כדי לתת כבוד לאחיי האדומים עטורי התהילה שחזרו ארצה בסביבות שלוש ושלושים אחה"צ. היה מדהים, היה מרגש, היה בבחינת חלום מתוק, הייתה שמחה אמיתית. אחלה קבלת פנים שבעולם הייתה. לא, לא קבלת הפנים לשחקני הפועל, התכוונתי בכלל לקבלת הפנים שזכו לה שחקני מכבי עלית תל אביב שנחתו ארצה עם ראשם המורכן בין העגלות העמוסות מכל טוב. אני לא יכול להצטרף לכל השירים והפזמונים שהושמעו שם, אבל איזו חוויה זו לראות את ראשון הנכנסים לטרמינל, עורך הדין שמושל בממשלה, ברשות השידור ובתקשורת הכתובה והאלקטרונית, מר שמעון מזרחי, יוצא כשפניו חתומות ומסביב האדומים עולצים. כמה כיף היה לראות את מוני פנאן, האיש שהיה מתגרה בתנועות ידיים באוהדי הפועל בימי אוסישקין העליזים, אותו פנאן חייך חיוך מר כשהוא מוקף אדומים צוהלים ורק חיפש את היציאה. כמה כיייייייף היה לראות את מר פה גדול דרק שארפ, האיש שלא יודע לסגור את הפה מול מיקרופון, ופתאום הוא לא אומר מילה אלא חומק דרך יציאה צדדית. כמה מצחיק היה לראות את יותם הלפרין שמוצא לו חבר לשיחה (אחד שהוא לא מכיר בכלל) והעיקר כדי שייראה כלפי חוץ שהוא לא שומע את הקריאות נגדו. תענוג. אחר כך נחתו הגיבורים האמיתיים, אבל איך אמר אחד האוהדים: "ההצגה הראשונה הייתה יותר מעניינת". איך שלא יהיה, האוהדים האדומים אכן קיבלו הנאה צרופה של שניים במחיר אחד. שבת שלום.
אתמול הגעתי לנתב"ג כדי לתת כבוד לאחיי האדומים עטורי התהילה שחזרו ארצה בסביבות שלוש ושלושים אחה"צ. היה מדהים, היה מרגש, היה בבחינת חלום מתוק, הייתה שמחה אמיתית. אחלה קבלת פנים שבעולם הייתה. לא, לא קבלת הפנים לשחקני הפועל, התכוונתי בכלל לקבלת הפנים שזכו לה שחקני מכבי עלית תל אביב שנחתו ארצה עם ראשם המורכן בין העגלות העמוסות מכל טוב. אני לא יכול להצטרף לכל השירים והפזמונים שהושמעו שם, אבל איזו חוויה זו לראות את ראשון הנכנסים לטרמינל, עורך הדין שמושל בממשלה, ברשות השידור ובתקשורת הכתובה והאלקטרונית, מר שמעון מזרחי, יוצא כשפניו חתומות ומסביב האדומים עולצים. כמה כיף היה לראות את מוני פנאן, האיש שהיה מתגרה בתנועות ידיים באוהדי הפועל בימי אוסישקין העליזים, אותו פנאן חייך חיוך מר כשהוא מוקף אדומים צוהלים ורק חיפש את היציאה. כמה כיייייייף היה לראות את מר פה גדול דרק שארפ, האיש שלא יודע לסגור את הפה מול מיקרופון, ופתאום הוא לא אומר מילה אלא חומק דרך יציאה צדדית. כמה מצחיק היה לראות את יותם הלפרין שמוצא לו חבר לשיחה (אחד שהוא לא מכיר בכלל) והעיקר כדי שייראה כלפי חוץ שהוא לא שומע את הקריאות נגדו. תענוג. אחר כך נחתו הגיבורים האמיתיים, אבל איך אמר אחד האוהדים: "ההצגה הראשונה הייתה יותר מעניינת". איך שלא יהיה, האוהדים האדומים אכן קיבלו הנאה צרופה של שניים במחיר אחד. שבת שלום.