כאשר אדם מתגייס לצבא במיוחד ליחידות קרביות ,הוא יודע את הסיכון ואת המחיר שיצטרך לשלם אבל עדיין עם כל הכאב מדובר בחיים של אדם אחד לעומת שחרור של רוצחים שיהרגו מאות תקחי לראיה את עיסקת ג'בריל שתמורת שחרור של 4 חיילי נח"ל שיחררנו אלפי מחבלים,דבר שגרם יותר מאוחר להקמת החמאס החזית העממית והג'יהד האיסלמי אז האם זה נכון בראיה לאומית לעשות את זה לא נראה לי,יותר מזה אנחנו מאבדים את גורם ההרתעה כי כל מחבל יודע שבשלב מסויים חייל יחטף ואז הוא ישוחרר לדעתי אם בכל שעה מאז החטיפה היינו מוציאים מחבל להורג עד שהוא ישוחרר אני מוכן להבטיח לך שהוא מזמן כבר היה בחוץ אהה..שכחתי אי אפשר אנחנו לא מדינה עצמאית אלא בת חסות של ארצות הברית.
חייבו אותו להיות חייל, הוא יכול לקחת סיכויים מול סיכונים מפה ועד עולם, הוא לא ממש מחליט אם להתגייס או לא. כל החזיתות והג'יהדים היו קמים גם אם לא היינו משחררים חטופים. יש בחוץ אלפי אנשים שעושים את זה, לא מסתמכים על אלו שבכלא שישתחררו יום אחד ויקימו ארגון נגד ישראל. על הרעיון להוציא להורג מחבלים אין מה להגיד חוץ מ"אתה חי בסרט". כמה מתבקש.
היות ואני כותב בפורום כמעט מההתחלה,אני לוקח את האומץ להודות בטעות, טעיתי שפעלתי באלימות מילולית כלפי קלאסיק,ולא שאני מסכים עם הצורה שבה הוא כתב את ההודעה הנ"ל ועל זה אני מצטער......
משום שמעולם לא מחה על כך שהכתירו אותו בתור משיח ובעצם רצה בכך. לדעתי זאת השוואה לא נכונה ואם כבר צריך להשוות לנימפומנית שכן יש זונות שבאמת לא רוצות ועושות כך מחוסר ברירה,אבל היי אני לא מתערב שכל אחד יגיד מה שבא לו. בברכה, עומר נ.ב. יש לי תיאוריה מוצקה-אנשים לא משתנים אחרי גיל ארבע.