שנה ללא גלעד

mndi gold

New member
בא לך להדליק אותי על הבוקר

מה קרה שמו לך מלח בקפה,או שאין גבר בסביבה
 

Le Fay

New member
קלי קלות. בחום הזה ממילא לא הייתי מתאמצת.

יש לי כבר קישור קבוע ב-CPU האישי. כל פם שתעלה זנזונת על כל הטיותיה - באזז.
 

uri80

New member
הי, תראי. נושא פוליטי ואנחנו מסכימים.

לאן הדרדרנו?
 

mnm6

New member
אין קשר

כאשר אדם מתגייס לצבא במיוחד ליחידות קרביות ,הוא יודע את הסיכון ואת המחיר שיצטרך לשלם אבל עדיין עם כל הכאב מדובר בחיים של אדם אחד לעומת שחרור של רוצחים שיהרגו מאות תקחי לראיה את עיסקת ג'בריל שתמורת שחרור של 4 חיילי נח"ל שיחררנו אלפי מחבלים,דבר שגרם יותר מאוחר להקמת החמאס החזית העממית והג'יהד האיסלמי אז האם זה נכון בראיה לאומית לעשות את זה לא נראה לי,יותר מזה אנחנו מאבדים את גורם ההרתעה כי כל מחבל יודע שבשלב מסויים חייל יחטף ואז הוא ישוחרר לדעתי אם בכל שעה מאז החטיפה היינו מוציאים מחבל להורג עד שהוא ישוחרר אני מוכן להבטיח לך שהוא מזמן כבר היה בחוץ אהה..שכחתי אי אפשר אנחנו לא מדינה עצמאית אלא בת חסות של ארצות הברית.
 

barr1969

New member
שום קשר?

חייבו אותו להיות חייל, הוא יכול לקחת סיכויים מול סיכונים מפה ועד עולם, הוא לא ממש מחליט אם להתגייס או לא. כל החזיתות והג'יהדים היו קמים גם אם לא היינו משחררים חטופים. יש בחוץ אלפי אנשים שעושים את זה, לא מסתמכים על אלו שבכלא שישתחררו יום אחד ויקימו ארגון נגד ישראל. על הרעיון להוציא להורג מחבלים אין מה להגיד חוץ מ"אתה חי בסרט". כמה מתבקש.
 

barr1969

New member
פה נמחקה הודעה שכללה אאוטינג

בפורומים אחרים מוחקים ספויילרים, אנחנו אאוטינג. mnm6 כמו שכתבתי לך, אתה מוזמן להעלות את הודעתך שוב, בלי להוסיף שום מידע שבעל הניק עצמו לא כתב על עצמו.
 

uri80

New member
שיט, גם התגובה שלי אליו נמחקה.

למעשה על הודעה כזו הוא היה ראוי כבר מזמן להחסם.
 

mnm6

New member
דווקא הקפדתי לא לכתוב כלום שאת לא כתבת על

עצמך אבל שיש כח בידיים ,יש כאלו שמשתמשים בו איך שרוצים
 

barr1969

New member
אז גם את המידע הזה, אל תכתוב

אם ארצה להזכיר אותו לחברי הפורום- אעשה זאת בלשוני. צ'אנס אחרון, מותק.
 

mnm6

New member
הערת ביניים אני לא מותק

ומה שיש לי להגיב מסרתי לך באישי ,כי זה לא בדיוק עניינים של כל חברי הפורום
 

mndi gold

New member
לא לאלימות מילולית, והודעה מיוחדת

היות ואני כותב בפורום כמעט מההתחלה,אני לוקח את האומץ להודות בטעות, טעיתי שפעלתי באלימות מילולית כלפי קלאסיק,ולא שאני מסכים עם הצורה שבה הוא כתב את ההודעה הנ"ל ועל זה אני מצטער......
 

עובבי

New member
יש המשווים את הרבי מליובאוויטש לזונה

משום שמעולם לא מחה על כך שהכתירו אותו בתור משיח ובעצם רצה בכך. לדעתי זאת השוואה לא נכונה ואם כבר צריך להשוות לנימפומנית שכן יש זונות שבאמת לא רוצות ועושות כך מחוסר ברירה,אבל היי אני לא מתערב שכל אחד יגיד מה שבא לו. בברכה, עומר נ.ב. יש לי תיאוריה מוצקה-אנשים לא משתנים אחרי גיל ארבע.
 

Le Fay

New member
חן-חן. רק שההודעה של קלאסיק עדיין מחוקה,

וזה עדיין לא בסדר בעיני.
 

מתלבט13

New member
נדמה לי שזו תכונה של ניהול הפורום

טכנית. כאשר הודעה נמחקת הודעות התגובה עליה נמחקות גם הן.
 
למעלה