שנה טובה

אלוני.

New member
שנה טובה ../images/Emo35.gif

זה מה שאיחלתי היום לפני שנה: בשעות האחרונות של השנה שמסתיימת , רציתי לאחל לחברים כאן שהשנה הבאה עלינו תהיה טובה מקודמתה ושלכל הפחות לא תהיה גרועה יותר
שנזכה שתהיה השנה המשעממת ביותר בתולדות מדינת ישראל , שנזכה שתהיה זו שנה שלא נוכל לזכור ממנה שום דבר משמעותי, שתהיה שנה שכותרות העיתונים יעסקו במזג האוויר ולכל היותר בספורט , שנלמד כולנו להקשיב- ולא רק לעצמנו , שתהיה שנה של סבלנות , סובלנות , הבנה והידברות, שנשכיל להבין שדרך ארץ קדמה לתורה - לכל תורה . שנקום מחר בבוקר עם שיר חדש בלב, שנה טובה . אז אמנם לא הצליח לי, אבל האיחולים בתוקף.
 

resh0

New member
השנה אנו נייצר את השנה הטובה!

שנה שתהיה בסימן ה"בלי". בלי בינלאדן, בלי עראפת, בלי חמאס, בלי ג´יהאד, בלי חיזבאללה, בלי פלשתינאי ישראל בתוכנו. מלחמתה הצפויה של ארה"ב בתשתית הטרור הבינלאומי פותחת בפנינו חלון הזדמנויות לתקן את הטעויות שביצענו ב 48 וב 67 מבלי שנכנע לטרוריסט. כולי תקווה שהשנה לא נפספס את חלון ההזדמנויות הזה ונפתור את הבעיה פתרון שיתקרב למוחלט. כל שעלינו לעשות זה לאמץ לעצמו את דרכי הלחימה של האמריקאים. לנו זה אפילו קל יותר מבחינה טכנית.
 
לא יפה. שכחת גם להוסיף

בלי פרס, בלי ביילין, בלי שריד, בלי שולמית אלוני, בלי אורי אבנרי, בלי אורי סביר, בלי רון פונדק, ועוד הרבה כמוהם..... רק אז אפשר יהיה (אולי) ללכת ולטפל בבעיותינו בדרכם של האמריקאים.....
 

resh0

New member
המחוסלים והנשכחים.

חוץ מפרס שממשיך להתעלק, ישראל כבר הספיקה לשכוח מהיתר. למזלנו איננו נמנים עם אלו הנוהגים סגפנות. שנה טובה.
 

jichay goren

New member
איחולי שנה טובה

אני מאחל לעם היושב בארץ רק מנהיגות שקולה בהתנהגות.מנהיגות שתלך בדרכי אהרון הכוהן,אוהבת שלום ורודפת שלום,שנה בלי תוקפנות ,לא מילולית ולא גופנית,לא בינינו ולא בין בני אדם בכלל.שנה שנלמד להקשיב לרחשי ליבם של אלה הזקוקים ליותר חזקים מהם - אם בצרכי יום יום ואם בבטחון ואם בכלכלה ואם בפרנסה.ולדור הצעיר אני מאחל חיים בלי צורך בצבא ושיזכרו תמיד: בלי ראשונים - לא יכול להיות שניים.
 
למעלה